[A6 C6] Rozładowany akumulator
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 17 lis 2017, 22:43
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podlasie
Wojciech007 dzieki za pomoc A tak na marginesie to czy grzebanie w tym menu jest to bezpieczne? Pytam bo zalezy mi zeby ten poziom sprawdzic zanim kontrolka na fisie sie zapali. Czy mmi 2g uruchamia sie tak samo bo ja mam 3g high z hdd?
[ Dodano: 2018-11-13, 17:19 ]
Przejechalem 5 km wracajac z pracy i '+'pod maska mial taka sama temperature jak '-' Nie byl lodowaty jak ktos w innym temcie pisal ale nie byl nawet troche cieply.Nie odpalalem klimy ale swiatla i muzyke tak. Temperatura na zewnatrz +8°C. Gdzie teraz szukac rozwiazania problemu. Dodam,ze codziennie jezdże krotkie trasy po 2-3km i raz albo 2 w tygodniu robie 50-60km w jedna strone i wracam. Styl jazdy i odleglosci od 2 lat sa takie same i na starym aku nie bylo takiego spadku naladowaoia jak na nowym aku Varta Silver Dynamic AGM 95Ah 12V 850A ktory mam od 25.06.2018. Czy jutro powinienem powtorzyc jazde i odpalic klime,grzanie foteli itp a potem jeszcze raz sprawdzic plus pod maska?
[ Dodano: 2018-11-13, 17:19 ]
Przejechalem 5 km wracajac z pracy i '+'pod maska mial taka sama temperature jak '-' Nie byl lodowaty jak ktos w innym temcie pisal ale nie byl nawet troche cieply.Nie odpalalem klimy ale swiatla i muzyke tak. Temperatura na zewnatrz +8°C. Gdzie teraz szukac rozwiazania problemu. Dodam,ze codziennie jezdże krotkie trasy po 2-3km i raz albo 2 w tygodniu robie 50-60km w jedna strone i wracam. Styl jazdy i odleglosci od 2 lat sa takie same i na starym aku nie bylo takiego spadku naladowaoia jak na nowym aku Varta Silver Dynamic AGM 95Ah 12V 850A ktory mam od 25.06.2018. Czy jutro powinienem powtorzyc jazde i odpalic klime,grzanie foteli itp a potem jeszcze raz sprawdzic plus pod maska?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
- Imię: Grzesiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
Może być tak, że problem u Ciebie leżyw innym miejscu niż zakucie "+" pod maską. Skoro altek ma 14.5 V to on odpada. Pomacaj kabel od "+" pod maską i zobacz w którym miejscu robi się ciepły. Wówczas dojdziesz gdzie jest słabe połączenie....
[ Dodano: 2018-11-13, 20:34 ]
[ Dodano: 2018-11-13, 20:34 ]
Ten poziom naładowania jest mało miarodajny. Pokazuje mi 100% a na mierniku 11.5 V......Podejrzewam, że jak aku spadnie do 10 V, to wówczas spadnie jedna, lub dwie kreski na wskaźniku mmiwojciech007 pisze:Jak plus będzie się grzał, to zaobserwujesz to nawet po 2-5km.
Poziom naładowania na MMI uruchamiasz przez zielone menu. Na youtube masz to ładnie pokazane.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
- Imię: Grzesiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
Mozliwe Ale nie sądzę aby te parametry chociaż ocierały się o rzeczywistość. Przynajmniej u mnie tak to wygląda. Druga A6 i w drugiej mam problem z aku, gdzie na mmi pokazuje 100%. Jak do tego się odnieść?mat1324 pisze:Oj mało wiesz . Sprawdź sobie w sterowniku [19] jakie parametry są pokazane dla akumulatora .
Miłego dnia:-)
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 506
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Wtrącę się do dyskusji.
Cytowane fragmenty pochodzą z zeszytu szkoleniowego SSP326 A6 C6 Układy elektryczne
1. "w samochodzie Audi A6 ‘05 wprowadzono do niego (sterownika zarządzania energią) opracowane na nowo oprogramowanie, które na wyświetlaczu MMI nie pokazuje stanu naładowania akumulatora lecz stan akumulatora. "
2. "Stan akumulatora pokazuje jaką wydajność posiada
akumulator. Wydajność określana jest na podstawie
stanu naładowania akumulatora i jego zdolności
rozruchowej. "
3. Chyba najważniejsze w przeprowadzanej tu dyskusji/sporze -
"wskazanie 100 % sygnalizuje, że przy
następnym wyłączeniu silnika nie
będą wprowadzane poziomy odłączania."
Cytowane fragmenty pochodzą z zeszytu szkoleniowego SSP326 A6 C6 Układy elektryczne
1. "w samochodzie Audi A6 ‘05 wprowadzono do niego (sterownika zarządzania energią) opracowane na nowo oprogramowanie, które na wyświetlaczu MMI nie pokazuje stanu naładowania akumulatora lecz stan akumulatora. "
2. "Stan akumulatora pokazuje jaką wydajność posiada
akumulator. Wydajność określana jest na podstawie
stanu naładowania akumulatora i jego zdolności
rozruchowej. "
3. Chyba najważniejsze w przeprowadzanej tu dyskusji/sporze -
"wskazanie 100 % sygnalizuje, że przy
następnym wyłączeniu silnika nie
będą wprowadzane poziomy odłączania."
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1332
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 320KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
te błędy pojawiają się zawsze, przy dłuższym czasie na włączonym zapłonie, bez uruchamiania silnika. sterownik aku. bada stan akumulatora i spadek napięcia w przedziale czasowym, przy włączonym zapłonie i braku ładowania. i tak mogą się pojawić kolejne błędy;grzes283 pisze:Niby ma to sens, bo nigdy nie miałem większego problemu z rozruchem. Ale mam dwa błędy w gatewayu.....
02256 - Prąd spoczynkowy
03041 - Zarzdzanie energi aktywne
To nie wskazuje na słaby aku?
[ Dodano: 2018-11-14, 22:01 ]
Oczywiściena mmi 100%
-prąd spoczynkowy 1
-prąd spoczynkowy 2
-prąd spoczynkowy 3
itd.....