tmr pisze:btw.. w bixenonie nie ma dodatkowej żarówki halogenowej. Ta do jazdy dziennej to P21W z tego co pamiętam, czyli taka jak np. w lampach stop.
rzeczywiście, pisząc o żarówce halogenowej miałem na myśli wskazaną przez Ciebie żarówkę P21W (taka okrągła) mój błąd
tmr pisze:Jeśli xenon zakładał "ktoś" - to istnieje możliwość że lampę założył, skoro komp nie wyświetla błędów - to pewnie przekodował bordnetz, ale być może nie pociągnął kabli do świateł dziennych.
zakładałem sam z małą pomocą elektryka, lampy nie były przekodowane stąd wywala błąd przepalonej żarówki, który znika po włączeniu świateł mijania, kable do świateł dziennych są podciągnięte
tmr pisze:Rozumiem że światła długie masz.
Jako długie świeci oczywiście xenon + właśnie te zarówki odpowiadające światłom do jazdy dziennej P21W, więc nie wiem, czy powinny świecić, czy są źle podłączone
W praktyce wygląda to tak, że w pozycji auto, gdy się ściemnia xenony włączają się automatycznie, natomiast w przypadku gdy światła są narażone na światło dzienne (np. po wyjechaniu z garażu) wywala właśnie błąd przepalonych żarówek.
I teraz nie wiem, czy jest to kwestia złego podłączenia żarówek do jazdy dziennej, czy tylko przekodowania VAG-iem i włączenia ich (rozumiem, że wówczas opcja daylight pojawi się w menu?)
tmr pisze:żebyś sprawdził w kodowaniu bordnetza czy masz wogóle zarejestrowane xenony.
czy po przekodowaniu zniknie błąd przepalonej żarówki występujący w związku z niefabrycznym bi-xenonem?
żeli pisze:http://wiki.ross-tech.com...ctronics#Coding
Sprawdź czy masz prawidłowo zakodowane.
dzięki za schemat kodowania
Tak na marginesie zapytam - myślałem nad zderzakiem od S6 z diodami LED w miejscu halogenów. Przerabiał ktoś u siebie? Jeśli tak, to rozumiem, że funkcjonują one jako zamienniki halogenów? jak wygląda kwestia ich adaptacji (pewnie inne wtyczki i konieczność włączenia ich VAG-iem, tak jak w przypadku lamp tylnych z LED-ami ?)
Wielkie dzięki za wyjaśnienia
