[A6 C6] Kontrolka Oleju [Min.]
[A6 C6] Kontrolka Oleju [Min.]
Hej,
chciałbym spytać ponieważ po prostu nie wiem. dziś jak jechałem do krakowa zapaliła mi się kontrolka od tego że mam oleju mało. Dolałem z bagażnika bo poprzedni właściciel mówił że kapke trzeba czasem dolać bo bierze. nie wiem - nie znam się.
potem sie uspokoił, po 50 km znowu to samo.
olej wydaje sie byc w normie.
co moze byc tego przyczyną?
dodam że olej w normie
chciałbym spytać ponieważ po prostu nie wiem. dziś jak jechałem do krakowa zapaliła mi się kontrolka od tego że mam oleju mało. Dolałem z bagażnika bo poprzedni właściciel mówił że kapke trzeba czasem dolać bo bierze. nie wiem - nie znam się.
potem sie uspokoił, po 50 km znowu to samo.
olej wydaje sie byc w normie.
co moze byc tego przyczyną?
dodam że olej w normie
Jestem Slaby, a jaki to był dokładnie komunikat? Wskazywał na osiągnięcie minimalnego stanu, czy było coś napisane o 'Oil pressure'?
Jeśli stan oleju jest OK, to pewnie zaczął bym od przeskanowania autka VCDS/VAS, a potem ew. zakupił nowy czujnik oleju... ale upewnij się, czy to nie przypadkiem 'Oil pressure', bo wtedy nie powinieneś nawet odpalać już tego auta
Jeśli stan oleju jest OK, to pewnie zaczął bym od przeskanowania autka VCDS/VAS, a potem ew. zakupił nowy czujnik oleju... ale upewnij się, czy to nie przypadkiem 'Oil pressure', bo wtedy nie powinieneś nawet odpalać już tego auta

a czemu?0x4B25A pisze:Jestem Slaby, a jaki to był dokładnie komunikat? Wskazywał na osiągnięcie minimalnego stanu, czy było coś napisane o 'Oil pressure'?
Jeśli stan oleju jest OK, to pewnie zaczął bym od przeskanowania autka VCDS/VAS, a potem ew. zakupił nowy czujnik oleju... ale upewnij się, czy to nie przypadkiem 'Oil pressure', bo wtedy to nie powinieneś nawet odpalać już tego auta
chyba nie było oil pressiure. na 99%.
otworzyłem maske, dolałem oleju, kluczyk włożyłem/wyjąlem - i smiga.
ale boje sie ze sie znow pojawi.
WTF? podłączyć pod kabelek?