Wszystko masz na forum szukaj "akumulator"zaba84 pisze:Powiedzcie mi jeszcze jak jest z tym kodowaniem aku, czy profilaktycznie mogę go zakodować jak tak to jak to zrobić VCDSem. ?
Ciezko kreci.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Ok Panowie chyba jestem w d....
Po całej nocy pod prostownikiem Aku naładował sie tylko 50% według prostownika,
według wskazań MMI nic sie nie naładował pokazuje 10%. Po wejsciu do zielonego menu i sprawdzeniu ustawień MMI tak jak na filmiku na youtube oczywiscie wszystko na załączonym zapłonie, aku chyba wyrzygał bo prostownik pokazuje 100% rozładowania Aku.

Po całej nocy pod prostownikiem Aku naładował sie tylko 50% według prostownika,
według wskazań MMI nic sie nie naładował pokazuje 10%. Po wejsciu do zielonego menu i sprawdzeniu ustawień MMI tak jak na filmiku na youtube oczywiscie wszystko na załączonym zapłonie, aku chyba wyrzygał bo prostownik pokazuje 100% rozładowania Aku.

- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
zaba84 pisze:Ok Panowie chyba jestem w d....
Po całej nocy pod prostownikiem Aku naładował sie tylko 50% według prostownika,
według wskazań MMI nic sie nie naładował pokazuje 10%. Po wejsciu do zielonego menu i sprawdzeniu ustawień MMI tak jak na filmiku na youtube oczywiscie wszystko na załączonym zapłonie, aku chyba wyrzygał bo prostownik pokazuje 100% rozładowania Aku.
Nie męcz już tego auta tylko kup aku...jeżeli chcesz sprawdzić czy żre Ci prąd to miernik w łapę i jazda...rozpinasz klemę,wpinasz prostownik i patrzysz co się dzieje...po jakimś czasie zarządzanie energią powinno rozłączyć prąd...pobór w stanie spoczynku nie powinien być większy niż 0,02 A.
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
zaba84 pisze:Czyli mam odpiąć całkiem aku i auto zostawic na prostowniku i wtedy sprawdzic miernikiem ile pokazuje? Czy tak?
odpinasz jedną klemę i wpinasz szeregowo miernik...ustawiasz na ampery i obserwujesz co się dzieje na mierniku..
[ Dodano: 2014-04-14, 11:12 ]
kamil666 pisze:Nie kolego.
Miernik z jednej strony pod akumulator, a z drugiej nie pod akumulator a w rozpiętą klemę do miernika.
Wtedy prąd przepłynie przez miernik i pokaże pobór.
Dokładnie tak tylko musisz trochę odczxekać aż system zarządzania energią rozłączy prąd a czasami to trochę trwa więc te 5-10 min musisz czekać i wsio pozamykane musi być
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie. Zwerbowałem sąsiada elektryka. Posprawdzał mi ładowanie na zaplonym aucie, jakims miernikiem zasiarczenie itp. i zaczelismy sprawdzac czy cos zjada aku i tak:
Najpierw pokazywalo ok 5 amper, p chwili zgasła lampka w bagażniku i pokazywało 1 amper, po chwili ok 0.6 ampera i łącznie po ok 1 min pokazywalo 0 amper czyli nic nie pobiera na to wychodzi. Nie sprawdzałem tylko czy po zamknieciu auta cos pobiera..
na potwieranych zamkach nic nie bierze. Ale na to wychodzi ze z dnia na dzien aku sie zesr.. 
Najpierw pokazywalo ok 5 amper, p chwili zgasła lampka w bagażniku i pokazywało 1 amper, po chwili ok 0.6 ampera i łącznie po ok 1 min pokazywalo 0 amper czyli nic nie pobiera na to wychodzi. Nie sprawdzałem tylko czy po zamknieciu auta cos pobiera..


- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Tylko kupuj zgodnie z zaleceniami kolegów z Forum np w tym temacie viewtopic.php?t=28577zaba84 pisze:Nic jade szukac gdzies aku w dobrych $ ...
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2014, 12:33 przez Audi A6 Warsztat, łącznie zmieniany 1 raz.
Warsztat, naprawy Audi A6.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Mam oryginalna varte 95ah. Po rozkodowaniu vinu pokazalo ze z fabryki auto wyszlo wlasnie z aku 95ah. Wiec nie bede nic zmienial...
[ Dodano: 2014-04-14, 21:59 ]
Ok. zakupiłem aku... jakis ex... 93ah prad rozruchu taki jak mialem 760. Gosciu w sklepie przetestowal auto po podlaczeniu i dal wydruk do gwarancji ...
Dzieki wszytskim za pomoc
[ Dodano: 2014-04-14, 21:59 ]
Ok. zakupiłem aku... jakis ex... 93ah prad rozruchu taki jak mialem 760. Gosciu w sklepie przetestowal auto po podlaczeniu i dal wydruk do gwarancji ...

Dzieki wszytskim za pomoc

- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Kupuj taki jak masz po vinie i najlepiej taki jak masz w aucie....nie będziesz musiał kodować...czyli instalacja ok...mam nadzieję że pomogła moja podpowiedź..ja zawsze w każdym aucie za nim zmienię aku sprawdzam w ten sposób pobór prądu..wtedy decyzja o akumulatorze...zaba84 pisze:Mam oryginalna varte 95ah. Po rozkodowaniu vinu pokazalo ze z fabryki auto wyszlo wlasnie z aku 95ah. Wiec nie bede nic zmienial...
[ Dodano: 2014-04-14, 21:59 ]
Ok. zakupiłem aku... jakis ex... 93ah prad rozruchu taki jak mialem 760. Gosciu w sklepie przetestowal auto po podlaczeniu i dal wydruk do gwarancji ...![]()
Dzieki wszytskim za pomoc
Widzę że już kupiłeś

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Akumulator po vinie mialem 95Ah, w aucie tez był 95Ah, w sklepie Pan powiedział żę 93Ah jest jak najbardziej ok, że 2Ah roznicy nie robia i że prąd rozruchu jest taki sam i ze nie bede musiał kodować. Akumulator jest firmy exide czy jakos tak. Ważne że po założeniu nowego aku podpiąć jakieś urządzenie i posprawdzał wszystko i dał wydruk, powiedział też abym podjechał za jakieś 2 tyg to jeszcze raz mi posprawdza wszystko czy jest nadal ok.
Tak czy siak, dziś auto pali na dotyk
w mmi pokazuje ciagle 100%.
Tak czy siak, dziś auto pali na dotyk
