Adaptacja czujnika skretu G85 C6
Adaptacja czujnika skretu G85 C6
Prosze o pomoc jak wykonac adaptacje czujnika skretu w C6, filtruje cale forum ale znalazlem jedynie info dotyczace C5.
(Blad 00493 Esp sensor unut G419: Implausible signal)
(Blad 00493 Esp sensor unut G419: Implausible signal)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Masz błąd innego czujnika niż G85,
G419 się nie kalibruje.
Coś słabo szukałeś...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ble_Signal
G419 się nie kalibruje.
Coś słabo szukałeś...
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ble_Signal
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1354
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
wkleiłeś link z Ross-Techa, któremu sam zaprzeczasz.carlos777 pisze:Jeszcze się nie spotkałem z koniecznością kalibracji G85 przy błędzie G419 - Implausible signal.
Przeważnie jest to wiązka do G419 lub uszkodzona elektronika ABS (urwane druty)
tu masz procedurę kalibracji G85;
Basic Setting
Steering Angle Sensor (G85) Calibration
[Select]
[03 - ABS Brakes]
Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.
[Security Access - 16]
Enter 40168
[Do It!]
[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
After a successful basic setting, field 3 should say "OK".
[Done, Go Back]
[Fault Codes - 02]
All fault codes should have disappeared.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
bywają przypadki, że nie jest uszkodzony sam G85, a moduł kierownicy, który z nim współpracuje
mam rowniez problem z kolumna kierownicza, co jakis czas rygiel blokuje kierownice unieruchomiajac samochod do momentu wykasowania bledu (zamierzalem odlaczyc zasilanie od blokady kolumny by to obejsc), myslisz ze moze to byc powiazane z ta sprawa? Zglupialem juz do reszty i nie wiem co robic, moj mechanik twierdzi ze to sensor ESP sie zepsul.. Panowie prosze o podpowiedz jak to ugryzc, jaka kolejnosc w celu poprawnej diagnozy??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Blokada kiery to inna para kaloszy.
To kolejny wydatek, kończą się szczotki w silniczku, komutator albo klei się przekaźnik ...
Jak blokada zapisze błąd krytyczny do procesora to zostanie ci tylko gumówka.
Zanim wymienisz G419 wyeliminuj wiązkę.
Dwa razy wymieniałem ten czujnik.
Raz po powodzi i raz po blacharzu.
Przy błędzie "Implausible signal" stawiałbym raczej na elektronikę ABS,ale wcześniej podmienić G419 nie zaszkodzi.
To kolejny wydatek, kończą się szczotki w silniczku, komutator albo klei się przekaźnik ...
Jak blokada zapisze błąd krytyczny do procesora to zostanie ci tylko gumówka.
Zanim wymienisz G419 wyeliminuj wiązkę.
Dwa razy wymieniałem ten czujnik.
Raz po powodzi i raz po blacharzu.
Przy błędzie "Implausible signal" stawiałbym raczej na elektronikę ABS,ale wcześniej podmienić G419 nie zaszkodzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
gumówką nacinasz śruby,aby wsadzić płaski śrubokręt, lekko pobijasz w kierunku odkręcania i powinno się odkręcić.
Najlepiej założyć nowa blokadę, choć znam takich co je "naprawiają"
Wszystko się da jak nie ma błędu krytycznego w procku.
Problemem jest zdiagnozować "co go boli"
Kiedyś jak auto miało 5 , 7 lat to się naprawiało, teraz cena nowej blokady jest do "przełknięcia"
Najlepiej założyć nowa blokadę, choć znam takich co je "naprawiają"
Wszystko się da jak nie ma błędu krytycznego w procku.
Problemem jest zdiagnozować "co go boli"
Kiedyś jak auto miało 5 , 7 lat to się naprawiało, teraz cena nowej blokady jest do "przełknięcia"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1354
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
1. zmień mechanikaRASUK pisze:moj mechanik mowi ze nie da sie rozebrac tej kolumny bo ma zrywane sruby i jest sprasowana fabrycznie w celu zabezpieczenia przed kradzieza, kiedys niby jedna rozbierali ale sie rozsypala, mowi tez ze nie mozna wsadzic uzywki poniewaz jestzaprogramowana do innego auta. czy to prawda?
2. żaden problem zamontować używkę i zaprogramować do auta
[ Dodano: 2017-12-13, 22:34 ]
sterownik EZS-Kessy jako nowy występuje tylko i wyłącznie w komplecie z kolumną kierowniczą. nie wiem jak dla kogo, ale jak dla mnie i zapewne dla wszystkich właścicieli C6, cena nie jest przyjazna i nie do "przełknięcia" - ok.3500pln. dlatego montuję używki, w większości z C6 Lift. w ASO występuje jeszcze "zestaw naprawczy sterownika el.blokady kol.kier" - nie wiem co wchodzi w skład zestawu, nigdy tego w rękach nie miałem - cena ok. 300eurocarlos777 pisze: Kiedyś jak auto miało 5 , 7 lat to się naprawiało, teraz cena nowej blokady jest do "przełknięcia"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1354
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
każdy robi jak uważa. zrobione u mnie - forsa zostaje u mnie, a nie w ASO. jak do tej pory, nic nie wróciło - natomiast często wracają wozy z ASO na poprawki tego, to tam spier....olą. temat napraw po ASO, to niekończąca się opowieść. a jeżeli chodzi o gwarancję ASO na części elektroniczne - coś się stanie, zawsze się wyłgają spadkiem napięcia, słabym aku, słabym ładowaniem, zwarciem itd......... znane z autopsjicarlos777 pisze:Widać nie znasz cen warsztatowych.
Nie będę się licytować.
Jak klient chce mieć gwarancje a ty święty spokój to przy mocno wyhuśtanej sztuce nie ma co rzeźbić.
Temat będzie wracał jak bumerang.
wracając do tematu, wątek dotyczy ESP. najpierw z tym niech się kolega upora. a co z EZS, sam zdecyduje