[A6 C5]Wysokie napiecie na woltomierzu aż 16V
[A6 C5]Wysokie napiecie na woltomierzu aż 16V
Witam, problem pojawia po odpaleniu silnika, wskazówka po chwili wskakuje na 16 V i pojawia się żółta kontrolka od aku na komputerze, a podczas jady pojawiają się jeszcze żółte kontrolki od ABS i ASP i piszczy komputer,a po około 5 sygnałach alarmowych przestaje piszczeć. Wskazówka od woltomierze wachą miedzy 15 a 16 V. Zauważyłem ze tak się robi jak samochód postoi długo na słońcu i jest nagrzany bo od rana i wieczorem nie ma problemu wskaźnik pokazuje około 12-14V.
- Mariusz-MN
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 296
- Rejestracja: 29 gru 2008, 23:15
- Lokalizacja: Lublin
Napięcie mierzone było miernikiem i wskazuje ze za wysokie, w jednym warsztacie powiedzieli mi ze to alternator ale mój znajomek co się tez trochę zna myśli ze to regulator, wiec będę sprawdzał u innego. Aby wymienić regulator trzeba zdejmować cały przód auta chłodnice i inne czy obejdzie się bez rozbierania?
- Mariusz-MN
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 296
- Rejestracja: 29 gru 2008, 23:15
- Lokalizacja: Lublin
wiesz oni zawwsze powiedza ze to caly alternator zeby zarobic. demontaz montaz (jeszcze tu utrudniony dostep czyli dodatkowa oplata), analiza,wymiana mostka albo regulatora,czyszczenie i ci nalicza sporo kasy... A TU TO W 99% REGULATOR jesli masz takie napiecie. jesli chodzi o rozbieranie samochodu to dokladnie nie pamietam, jesli chcesz wykrecic alternator to jest troche rozbierania ale sam reg. to moze az tyle nie.jesli jest od spodu to kanalu wyjmiesz. zalezy jaki alternator (w roznych partiach produkcji byly inne)rafal28 pisze:w jednym warsztacie powiedzieli mi ze to alternator
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...