moje zegary jak większość jaegerów dopadło niedysponowanie... ładowanie 16v, paliwo na 1/2 i potrafi krzyknąć rezerwą..
Nabyłem w związku z powyższym nowe zegary, VDO nr 4B0 920 933J VersNr, D11. Zegary ładne, fis w dobrym stanie... ale przebieg inny niż na starych zegarach...
Kiedyś ogarniałem temat zmiany zegarów na pełen fis w A4B5 1.9 TDi ale to było już jakiś czas temu...
Z samą przekładką sobie poradzę ale pozostaje kwestia "skopiowania" danych ze starego Jaegera do nowego VDO.
Naczytałem się tu na forum że VDO z modeli poliftowych są w wersji Crypto i nie da się np Vag Commanderem wrzucić wsadu.. do licznika.
Z ECU udało mi się pin wyciągnąć do immo, z nowych zegarów też pin ładnie vag commander podał.. więc wszystko praktycznie mam poza wrzuceniem poprawionego wsadu do zegarów VDO
Wyczytałem na forum że z zewnątrz nie da się powiedzieć czy zegary crypto czy nie.. a czy ktoś z Was jest w stanie na podstawie zgranego wsadu VagEeprom Programerem przez kabel KKL powiedzieć czy zegary Crypo czy nie
