
Jak go znajde to bede mogl podlaczyc zewnetrzne napiecie - co by go sprawdzic. Dzieki z informacje.
Nieprawda, obydwa klaksony "wisza" na jednym kablu. Własnie teraz jeżdżę z jednym działającym, drugi padl ale jeszcze nie zajrzałem do niego.eneron pisze:Pamiętaj, że masz... dwa klaksony, gdy jee den padnie lub się wyczepi kostka to klaksonu brak
Ależ skąd :!:corel pisze:eneron z tego co mowisz lewy włącznik klakosnu z kierownicy odpowiada lewej syrenie klakonowej?
Nie mów, że nei prawda bo u mnie tak było i opisałęm swój przypadek o odpowiedź znalazłem na tym Forum (któryś użytkownik podpowiedzial mi chyba arturroA6), że są dwa klaksony i gdy jeden jest odłaczony to drugi też nei działa i w moim przypadku bylo dokładnie takRomanS pisze:Nieprawda, obydwa klaksony "wisza" na jednym kablu. Własnie teraz jeżdżę z jednym działającym, drugi padl ale jeszcze nie zajrzałem do niego.eneron pisze:Pamiętaj, że masz... dwa klaksony, gdy jee den padnie lub się wyczepi kostka to klaksonu brak
NIEcorel pisze:eneron z tego co mowisz lewy włącznik klakosnu z kierownicy odpowiada lewej syrenie klakonowej?
Może to Ci pomoże gdybys musiał szukać przy kierownicy: w schemacie bezpiecznik nr 40 25A odpowiada za klakson.cyzko pisze:Dzis sprawdze czy sie nie spalil klakson, jak bedzie dobry to jak mam sprawdzic przy kierownicy czy jest wszystko oki ?absajler pisze:Może masz problem z pierścieniem ślizgowym na kierownicy i coś nie łączy?
Kolego źle zrozumiałeś. Wcześniej mowa była o styku 87 przekaźnika kierunkowskazów.abkub1 pisze:W ktorym miejscu moze sie znajdowac ten przekaznik 87?
Jeden klakson dzisiaj sprawdzalem a jutro sprawdze drugi niestety trzeba wyciagac calkiem lampe zeby dostac sie do klaksonu a dokladniej do kostki z kablami od klaksonu.
A wiec wie ktos gdzie moze znajdowac sie ten przekaznik 87?
Probowalem tez sciagnac poduche z kierownicy ale ni cholere nie wiem jak....
POMOCY!