Witam. Mam dwie usterki ale po kolei.
1. Problem z oryginalnym radiem Audi Concert. Problem jest taki że nie za każdym razem po zgaszeniu auta i zamknięciu rozłącza się napięcie na radiu. Pobór prądu 0,54A. Nie bardzo duży pobó ale też nie mały. auto robi krótkie trasy 5-10km raz na dwa-trzy dni a więc jak postoi to potrafi już aku rozładować. Trzy dni spędziłem na pomiarach i średnio raz na dziesięć zamknięć auta, radio się uśpi. Po odłączeniu kostki zasilającej od radia napięcie odrazu spada do 0,01A. Na chwile obecną mam podłączone nie oryginalne radio i jest ok, ale chciałbym powrócić do oryginalnego. I teraz pytanie.
Czy radio jest samo w sobie uszkodzone? Czy może nie dostaje sygnału o uśpieniu po szynie Kan? jak to sprawdzić? co pomierzyć żeby mieć pewność?
2. Teraz problem drugi. Jakoś na jesień zatkał się odpływ i zalało moduł komfortu. Wymieniłem moduł na taki o takich samych numerach i dacie produkcji itp. Ogólnie wszystko się zgadza oprócz tej ostatniej literki która jest na końcu numeru części. W tej chwili nie pamiętam tych numerów. Mam dwa piloty do auta i jeden działał na starym module. Na nowym nie mogę go zaprogramować. Mam dwa piloty dwu-przyciskowe.
Czy może być tak że teraz muszę kupić piloty trzy-przyciskowe? Czy one się od siebie różnią?
Za chętnym do pomocy w góry dziękuję.
Dwie usterki - Nie usypia się radio, nie działa pilot.
Plusy do radia czyli stały i ten po zapłonie są i działają ok. Bardziej obstawiałem że może szyna K steruje uśpieniem i wtedy byłby problem. To radio które mam teraz, jakiś Clarion, mam dla bezpieczeństwa podłączony tak żeby się całość na stałe wyłączała jak wyjmę kluczyk. Potem muszę szukać stacji radiowych od nowa ale przynajmniej wiem że mi nie opróżni aku.
Stary moduł komfortu miał numer 4B0 962 258 A, a nowy moduł 4B0 962 258 E lub F (nie pamiętam dokładnie a musiałbym go wyszarpać żeby sprawdzić). Cała reszta łącznie z datą produkcji jest identyczna.
Stary moduł komfortu miał numer 4B0 962 258 A, a nowy moduł 4B0 962 258 E lub F (nie pamiętam dokładnie a musiałbym go wyszarpać żeby sprawdzić). Cała reszta łącznie z datą produkcji jest identyczna.
Własnie o to chodzi, że wszystko się wyłącza. Dopóki nie podłączysz miernika szeregowo to nawet nie wiesz że nadal jest pobierany prąd. Wystarczy że odłączysz kostkę od radia na jedną sekundę, i podłączysz i już prądu nie pobiera. Mimo to sprawdzę tą stacyjkę.
Edit.
Pilot udało mi się zaprogramować i działa, ale teraz okazało się, że otwiera wszystkie drzwi, a przy zamykaniu nie zamyka drzwi kierowcy, resztę już tak. Muszę pewnie zamek wyczyścić.
Edit.
Pilot udało mi się zaprogramować i działa, ale teraz okazało się, że otwiera wszystkie drzwi, a przy zamykaniu nie zamyka drzwi kierowcy, resztę już tak. Muszę pewnie zamek wyczyścić.