Jeszcze na przekaźniku 219 umieszczonego na podszybiu ciągle zwiera ten przekaźnik. Może to ma coś wspólnego ze świecami. Wyjmuję go i puszcza czyli ciągle ma prąd teraz ciekawe z kąd ten prąd idzie raczej powinien być po zapłonie może z ECU???...
[ Dodano: 2017-12-15, 19:06 ]
Znalazłem rozcięty i puszczony przewód z komputera pin 33 (masa sterująca z ECU na przekaźnik 219


[ Dodano: 2017-12-15, 20:10 ]
Nie wytrzymałem i poszedłem jeszcze dzisiaj do garażu. Nic nie dało podpięcie oryginalne przewodów pinu 33 do przekaźnika a rozdzielony idzie w dół w dwóch żyłach pod wykładzinę i znika gdzieś w stronę tyłu auta. Może gdzieś do sterowników pod siedzeniem ktoś puścił tylko poco jak i tak ciągle masa idzie z ECU. Chyba będę musiał rozłączyć przekaźnik 219 dodatkowym przekaźnikiem po zapłonie


HELP

Na kostce nr 1 która znajduje się za przekaźnikiem od świec są dwa cienkie przewody po sprawdzeniu ich miernikiem dają bez włączonej stacyjki ok 8 volt po zapłonie ok 12 v.
Zacisk w kółku nr 2 nie daje nic ani po zapłonie ani bez.
Na bezpieczniku w podszybiu obok ECU idą dwa przewody jak pisałem wyżej. (brak prądu). Po wyjęciu bezpiecznika i sprawdzeniu miernikiem do jednej i tej samej fajki świecy żarowej jest przejście z nr 1 i nr2 czyli obieg zamknięty?????????
[ Dodano: 2017-12-16, 12:22 ]
Dobra częściowo problem rozwiązany ktoś odciął przewód do zasilania wiązki świec. Powinny być dwa bezpieczniki a ktoś wsadził dwa przewody od lewej i prawej głowicy w jedno gniazdo bezpiecznika zamykając obwód który nie podłączony był do niczego he he
Teraz ostatnia kwestia mianowicie który pin z ECU (jaki kolor przewodu) steruje masą przekaźnika świec 202 bo ten nie dostaje sygnału na masę na krótko podłączam masę do złącza przekaźnika i świece już grzeją


[ Dodano: 2017-12-16, 14:04 ]
Problem rozwiązany przekaźnik 219 się rozwiera ale po ok 3 minutach.
Wiązka jak pisałem była odcięta plusy z zacisku pod przekaźnikiem 202 szły do nikąd były odcięte. Wiązka świec była zapętlona sama w sobie i nie było do niej żadnego podłączenia he he he.
Najważniejsza sprawa: masa sterująca z ECU (kolor czerwono niebieski) szedł prawidłowo do przekaźnika ale nie łączyło na wtyczce do listwy przekaźników dlatego 202 nie miał sterowania

Morał z tego taki: tak to jest jak się kupuje allroada tanio w lato potem wychodzą kwiatki

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA !