Witam.
Dziś jak wjezdzałem do garażu to zauważyłem że z elektryką jest coś nie tak.
Przy zapalonym silniku zaczęło mi mrugac podswietlenie klimatronica, obroty silnika na zero, ładowanie na max, wskaźnik paliwa na zero, mrugneła też kontrolka od ABS, zgasły światła (Xenon)
Po zgaszeniu silnika wszystko ok. Po zapaleniu, po chwili to samo.
Na kondensatorze. przy sprzęcie w bagolu 18.1 V
Akumulator wymieniony na nowy tydzień temu 74 Ah
Czy to regulator napięcia?
Ciężko się go wymienia samemu?
Czy można jechać przy takim ładowaniu jakiś odcinek drogi?
ÂŁadowanie aku około 18V
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Wszystko zależy od tego jaki masz alternator (Bosch albo Valeo), ponadto jak jak napisałeś są różne moce alternatora 70A, 90A, 120A i do każdego z nich powinien być dopasowany regulator napięcia. Optymalnie byłoby sprawdzić numer alternatora naklejony na jego tabliczce znamionowej. Jeżeli nie jesteś tego w stanie sprawdzić, to zerknij w kody wyposażenia - tam jest zakodowana moc alternatora, może uda się na jej podstawie dobrać regulator.Shaman4 pisze:Dzwonilem do sklepu o regulator. Ale podobno są 4 rodzaje.
Gościu pytał mnie ile Amper ma alternator?
Wie ktoś może jaki powinien być?
U mnie da radę wymienić regulator bez demontażu alternatora (jest po prostu dojście). Jak to wygląda u Ciebie nie wiem, jednakże jeżeli nie będzie takiej możliwości to wyciągnięcie alternatora nie jest trudne


Oczywiście może będzie trzeba zdemontować inne elementy, np jakiś dolot powietrza do IC itp