 ).
 ).[A6 C4] Zmiana zegarów na AC/BC
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
To co opisujesz to wywalony bezpiecznik, nie było podświetlenia i kasował sięza każdym wyjęciem kluczyka mały przebieg. Co znaczy że nie ma napięcia? Nie pokazuje przebiegu po wyjęciu kluczyka? Co nie działa? Od podświetlenia jest bezpiecznik w lewym dolnym rogu skrzynki z boku deski rozdzielczej (u mnie  ).
 ).
			
			
									
									
						 ).
 ).- 
				
				jarek_kopy
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 gru 2009, 16:31
- Lokalizacja: Lubin
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Możesz sprawdzić 'stały plus' i ich ew. podłączenie. Musisz wyjać zegary i bedziesz wiedział czy napięcie dochodzi i czy na ten pin co trzeba, jak nie to szukaj przepaloych ścieżek na płycie ( ja tak miałem z podświetleniem).
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Czerwona T26 pin 14 to plus a 10 minus
Bezpieczniki sprawdzaleś wszystkie?
			
			
									
									
						http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Czerwona T26 pin 14 to plus a 10 minus
Bezpieczniki sprawdzaleś wszystkie?
 
							






 a z ścieżkami będę musiał jutro zajrzeć...
 a z ścieżkami będę musiał jutro zajrzeć...



 
 
