Proponuje zacząć jeździć normalnie, opcja dużo taĂąsza i bezpieczniejszafenomenalny pisze:Dlategio ze jezdze agresywnie i czesto ostro hamuje!
[A6 C6 ALL] Ciekawe kodowania
-
Club RS6
-
3.0 BMK 224KM
-
Społeczność Audi A6
-
Społeczność Audi A6
- pama
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1264
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
ze zdjecia, ktorew wkleilem, wynika z opisu, w wolnym tlumaczeniu: ze nie wszystkie A6 mialy 'komfortowa sygnalizacje przy awaryjnym hamowaniu'.fenomenalny pisze:pama, doposazenia? jak to rozumiec??
Wiecej na ten temat nie jest podane, moze w miedzy czasie trafie na wiecej info. Narazie tylko tyle.
Najwazniejsze, jesli nie masz kanalu 50. to znaczy, ze nie posiadasz mozliwosci uruchomienia tej funkcji.
Dla tych, co chca doposazyc kortzystajac z firm trzecich, oto linkl:
http://www.waeco.com/de/produkte/pkw/6408.php
jest jescze jedno.. ale nie potrafie wywnioskowac, co to ma wspolnego z doposazeniem...

_______________________________________________________
no i po kodowaniu.
Swiatla autostradowe - kodowanie przyjete. Nawet przy -17st C
Swiatla przetestowane. Dzialaja, roznica jest... ale ciezko to opisac, ale sprobuje jak to sie odbylo:
Droga krajowa. Dlugie, proste odcinki.
Auto na postoju, swiatla mijania wlaczone:
Zasieg na 2 nastepne slupki, 3. ledwo co, praktycznie w ogole niewidoczny (w DE slupki przy drodze rozmieszone co 50m)
Podczas jazdy (<116<137kmh):
3 slupki bardzo dobrze widoczne, 4/5. slabo/kiepsko ( na ile reakcja oczu przy tej predkosci pozwolila ocenic). <szok>
Facit:
ewidentnie na drogach krajowych widocznosc lepsza poprzez zwiekszony zasieg swiatel mijania. Ewidentnie, lewa strona lepiej doswietlona ( w por. do mijania).
Jednak czy na autostradzie ktos odczuje roznice..
Osobiscie.. polecam. Nie szkodzi, nie kosztuje.. moze kiedys zycie uratuje
-
3.0 BMK 224KM
Ktoś będzie zainteresowany tym "doposażeniem" ?
wolne tłumaczenie:
ile może kosztować bordenz FL ? nie będzie lepszym rozwiązaniem? może z nowych golfów podejdzie tam jest większy wachlarz możliwości w kodowaniu
wolne tłumaczenie:
Kod: Zaznacz cały
Zderzenia tylne z poważnymi konsekwencjami są niestety częścią codziennego życia. Najczęściej przyczyny: niewystarczający margines bezpieczeĂąstwa i nieuważny kierowców. Co można zrobić? Zachować odpowiednią odległość od zagrożenia i modernizacji światło stopu WAECO MagicSafe ABL 100!
W wyłączników awaryjnych w sytuacji awaryjnej lub niebezpiecznych, wszystkie trzy światła hamowania są umieszczane w szybko migające częstotliwości. Zwiększa to uwagę następujące kierowcy. Badania wykazały, że zmniejszając czas reakcji 0,2 sekundy Backer. Przy prędkości 100 zmniejsza hamowanie wzrostu odległości nie mniej niż pięć i pół stopy!
Od lutego 2011 do nowo zarejestrowanych pojazdów w Europie są wyposażone fabrycznie ryzyka światła stop. Dla tych, którzy chcą jeździć, zanim kupisz kolejny nowy samochód, bezpieczniejsze daleko, nie ma modernizacji opcja MagicSafe ABL 100-ciaSystem jest uniwersalny dla wszystkich pojazdów z instalacją elektryczną 12 V używanych - do samochodów osobowych, przyczep campingowych i dostawczych do 3,5 tony dla konwencjonalnych i LED światła hamowania.ile może kosztować bordenz FL ? nie będzie lepszym rozwiązaniem? może z nowych golfów podejdzie tam jest większy wachlarz możliwości w kodowaniu
- pama
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1264
- Rejestracja: 17 gru 2009, 08:53
- Imię: Forum Tomasz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bayern
- Kontakt:
neimaD,
faktycznie... bardzo elastyczne tlumaczenie...
Co do Modulu Asystenta Hamowania Awaryjnego... u mnie brak mozliwosci kodowania w tym kanale.
Tragedii nie ma.. osobiscie sam mocno hamujac.. bez problemow trafiam w przycisk swiatel awaryjnych.. jednak niedost pozostaje. Zwlaszcza po tym.. jak minelo mnie BMW750, widzialem z daleka jak hamowalo.. bo swiatla stopu wszytskie jak neon mrugal.

faktycznie... bardzo elastyczne tlumaczenie...
Co do Modulu Asystenta Hamowania Awaryjnego... u mnie brak mozliwosci kodowania w tym kanale.
Tragedii nie ma.. osobiscie sam mocno hamujac.. bez problemow trafiam w przycisk swiatel awaryjnych.. jednak niedost pozostaje. Zwlaszcza po tym.. jak minelo mnie BMW750, widzialem z daleka jak hamowalo.. bo swiatla stopu wszytskie jak neon mrugal.
-
szczerba2
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
neimaD, ile może kosztować bordenz FL ? nie będzie lepszym rozwiązaniem? może z nowych golfów podejdzie tam jest większy wachlarz możliwości w kodowaniu
już to przerabiałem -z aps i komfortem z golfa i z nowego paska -nie goli nic
ana zrzucie z vasa widze w tym 50 kanale fajne funkcje do włączenia np domknięcie otwartych szyb podczas opadów
już to przerabiałem -z aps i komfortem z golfa i z nowego paska -nie goli nic
ana zrzucie z vasa widze w tym 50 kanale fajne funkcje do włączenia np domknięcie otwartych szyb podczas opadówNaprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
Club RS6
- Modrzej
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 301
- Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: londyn
panowie moze wy wieci oco chodzi w tym czyzby zmienial sie kat padania swiatla taka alternatywa w ustawieniach xenon range 55
Channel 023: Tourist Solution
When driving in countries where driving is performed on the opposite side as in the native country the headlights must be changed over to avoid blinding the oncoming traffic.
0 = Disabled
1 = Enabled
Kanał 023: Rozwiązanie turystyczna
Podczas jazdy w krajach, gdzie jazda odbywa się na przeciwnej stronie jak w ojczystym kraju reflektory muszą być zmienione na uniknięcie oślepiając samochodów nadjeżdżających z naprzeciwka.
0 = Wyłączone
1 = Włączone
Channel 023: Tourist Solution
When driving in countries where driving is performed on the opposite side as in the native country the headlights must be changed over to avoid blinding the oncoming traffic.
0 = Disabled
1 = Enabled
Kanał 023: Rozwiązanie turystyczna
Podczas jazdy w krajach, gdzie jazda odbywa się na przeciwnej stronie jak w ojczystym kraju reflektory muszą być zmienione na uniknięcie oślepiając samochodów nadjeżdżających z naprzeciwka.
0 = Wyłączone
1 = Włączone











