[A6 C4 2.5tdi AAT] Problem z połączeniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
- Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew
[A6 C4 2.5tdi AAT] Problem z połączeniem
Witam,
A wiec tak. Interfejs od Viakena, program Vag-com 3.11, i w swojej audiczce mogę połączyć się tylko z ABS-em.
Natomiast biorę kabel OBD II, wpinam się w GOLFA IV braciaka, i śmiga po sterownikach jak ta lala. Czemu z moją furą się nie łączy. Dodam że jak próbuje wejść w silnik czy inne sterowniki to zaczyna mrugać kontrolka CHECK (jak by sygnalizowała przesył danych, a tu dupa).
A wiec tak. Interfejs od Viakena, program Vag-com 3.11, i w swojej audiczce mogę połączyć się tylko z ABS-em.
Natomiast biorę kabel OBD II, wpinam się w GOLFA IV braciaka, i śmiga po sterownikach jak ta lala. Czemu z moją furą się nie łączy. Dodam że jak próbuje wejść w silnik czy inne sterowniki to zaczyna mrugać kontrolka CHECK (jak by sygnalizowała przesył danych, a tu dupa).
A jaką dokładnie masz wersję?
Ja mam 311.2 i normalnie wszystko się łączy (nie mogę tylko skasować inspekcji )
Acha, interfejs mam na OBDII, a do tego przejściówka na OBDI.
Ja mam 311.2 i normalnie wszystko się łączy (nie mogę tylko skasować inspekcji )
Acha, interfejs mam na OBDII, a do tego przejściówka na OBDI.
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT]
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT]
Od kręcenia licznika to raczej na pewno nie. Mam C4 '97 od nowości (nakrecone tylko 230.000 :-D ). Z poprawnym połączeniem z licznikiem też często problemy mam (chociaż inspekcje w miarę bezproblemowo da się modyfikować).Kubamat pisze:No z licznikiem to nie jesteś jedyny, mam to samo, gdzieś słyszałem, że może to być spowodowane kręceniem licznika