Maglownica Audi
części samochodowe
opony i alufelgi
Tarcze, hamulce

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu

[A6 C4 2.5tdi AAT] Problem z połączeniem

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

[A6 C4 2.5tdi AAT] Problem z połączeniem

Post autor: franklin » 08 mar 2009, 12:03

Witam,

A wiec tak. Interfejs od Viakena, program Vag-com 3.11, i w swojej audiczce mogę połączyć się tylko z ABS-em.
Natomiast biorę kabel OBD II, wpinam się w GOLFA IV braciaka, i śmiga po sterownikach jak ta lala. Czemu z moją furą się nie łączy. Dodam że jak próbuje wejść w silnik czy inne sterowniki to zaczyna mrugać kontrolka CHECK (jak by sygnalizowała przesył danych, a tu dupa).

Kubamat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 10 lip 2008, 17:45
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kubamat » 11 mar 2009, 10:13

A jaką dokładnie masz wersję?

Ja mam 311.2 i normalnie wszystko się łączy (nie mogę tylko skasować inspekcji :-( )

Acha, interfejs mam na OBDII, a do tego przejściówka na OBDI.
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT] :-)

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 11 mar 2009, 11:09

Ja też mam 311.2. Próbowałem również polskim vagiem i też nic. Używam przejściówki z OBDII na OBDI. Zastanawiam się czy problem nie leży w przejściówce z RS232 na USB??? Ale niby pod Golfa IV normalnie się podłączam. o co tu halo??

Kubamat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 10 lip 2008, 17:45
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kubamat » 11 mar 2009, 11:53

Ja korzystam z adaptera na COMie a nie na USB, może w tym jest jakaś różnica...?
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT] :-)

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 11 mar 2009, 18:41

Niektóre ECU, zwłaszcza starsze mają problemy z wejściem innym niż COM.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 11 mar 2009, 19:53

a u mnie przez usb wchodzi wszedzie oprocz Komfortu i licznika przez co nie moge wykasowac inspekcji. Dlaczego??
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Kubamat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 10 lip 2008, 17:45
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kubamat » 11 mar 2009, 20:02

No z licznikiem to nie jesteś jedyny, mam to samo, gdzieś słyszałem, że może to być spowodowane kręceniem licznika
Zawsze wierny VAG!
VW Golf II, VW Golf III, Audi 80 Avant, Seat Alhambra, a obecnie Audi A3 1,9 TDi oraz Audi A6 Avant 2,5 TDi [AAT] :-)

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 11 mar 2009, 20:26

Z kasowaniem inspekcji w c4 też jest czasem cyrk, ale i to da się zrobic.
Bardzo poręczny w tym przypadku jest VW Tool lub interfejs HEX.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 12 mar 2009, 08:53

Siema!

Dzwoniłem do sprzedawcy, powiedział, że w tych samochodach są niby sterowniki od silnika pod które trzeba połączyć sie interfejsem który to z kolei pracuje na DOS-ie.
Powiedzcie jak to działa, czy w takim przypadku vag-com jest nadal potrzebny??

Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 12 mar 2009, 11:00

Brednie.


Poszukaj na necie programu VW Tool i za pmocą swojego interfejsa bez problemu skasujesz inspekcję.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

franklin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:19
Lokalizacja: Warszawa/Latchorzew

Post autor: franklin » 12 mar 2009, 12:58

Dzięki za podpowiedź. Poszukam ściągnę i spróbuje. Mam jeszcze prośbę. Czy może ktoś przesłać link lub całego waga 311 lub 409, tylko że w tej niby pełnej wersji żeby adaptacje działały??
Dziękuje tak mocno jak przyspiesza 4.2Q :-D

Limp_dick

Post autor: Limp_dick » 13 mar 2009, 13:04

Kubamat pisze:No z licznikiem to nie jesteś jedyny, mam to samo, gdzieś słyszałem, że może to być spowodowane kręceniem licznika
Od kręcenia licznika to raczej na pewno nie. Mam C4 '97 od nowości (nakrecone tylko 230.000 :-D ). Z poprawnym połączeniem z licznikiem też często problemy mam (chociaż inspekcje w miarę bezproblemowo da się modyfikować).

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1139
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 23 paź 2009, 16:50

Witam.
Mam również problem ze skasowaniem inspekcji.
Podejrzewam ,że grzebał ktoś przy przebiegu.
To barany.
Już powinni się nauczyć, że nikt nie patrzy w piętnastoletnim aucie na przebieg.
Chociaż może i tacy są.
Pozdro.

Awatar użytkownika
Nuras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:52
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras » 02 sie 2015, 19:53

Ja mam 2 audiki a6 c4 2.5 ael oba 96r. i w kręconym nie mogę połączyć w żaden sposób z zegarami a w niekręconym bez problemu kasuję inspekcję więc coś musi być na rzeczy. Barany przy tej operacji coś tam uszkadzają chyba.
A6 C4 Quattro Rulez ;) i c5 Allroad;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


Akumulatory samochodowe Audi A6
hamulce