DYNAMICZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_190088.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_190093.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_190089.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_190090.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_190091.html
STATYCZNE:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_190092.html
Nie podobają mi się logi z grupy 3 i 11 no i wiadomo z 13.
Wydaje mi się, że wymagane wskazania przepływomierza powinny być stałe tutaj nawet to nie jest ok. Jest to kwestią nieszczelności? Jakimiś błędnymi odczytami do ecu?
Dalej co do turbiny bardzo późno wstaje i dopiero od 3000 ma wskazania takie jakie być powinny - winna sztanga?
Co generalnie proponujecie zrobić w celu polepszenia osiągów auta i przywrócenia go do stanu godnego legendy R5 TDI.
Dawka paliwa ustawiona na 4.4 mg/R czyli ori. Dymi bardzo dużo na czarno ale tylko na początku jak się mu da w kość po rozgrzaniu potem już czysto tak jakby musiał wydmuchać to co mu zalega hehe.
EGR nie zaślepiony, kat nie wycięty.
Wtryski pewnie do regeneracji/wymiany ale co z osprzętem-turbo i przepływomierz?
[ Dodano: 2015-02-22, 19:57 ]
Zerknie któryś z kolegów?
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)