Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2,8 automat] Jak to jest z tymi błędami ?

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
piotrasz3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 07 lip 2009, 07:19
Lokalizacja: olsztyn

[A6 C4 2,8 automat] Jak to jest z tymi błędami ?

Post autor: piotrasz3 » 12 lis 2009, 20:28

Witam
Może mi ktoś objaśnić jak to jest z tymi błędami .
Od jakiegoś czasu a właściwie od początku kiedy mam to auto pojawiają się błędy zawsze dotyczą tego samego tzn sondy że niby awaria że niby obwód uszkodzony że nie wykryto aktywności i takie tam .Pragnę nadmienić że sondę niedawno wymieniłem niby działa wszystko ok ale----Pojawieniu sie błędów toważyszy zawsze zapalenie sie kontrolki asr .
Czasem jednak jest tak że kontrolka zapali sie i po ponownym uruchomieniu gaśnie (błędy pozostają w kompie) czasem jest tak że nie ma zadnej możliwości aby zgasła sama trza vagować lub klema z aku-a czasem jest tak ze i miesiąc nic sie nie dzieje .
W żadnym przypadku błedy nie wpływają na pracę silnika spalanie super 13l
O co kaman- okazuje się że sondę wymieniłem niepotrzebnie(przed wymianą było tak samo)
Należy również dodać że nie ma znaczenia czy jazda na benie czy na gazie ostatnio chyba ze dwa tygodnie jeżdziłem na benzynie.
Co jest jaka jest zasada pojawiania się błędów dlaczego niekiedy asr zapala się i gaśnie a czasem nie ma szans na to
Czy zapalenie się asr to normalne czy nie powinna się zapalić kontrolka Chek Engine ?

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 14 lis 2009, 08:28

Czy zapalenie się asr to normalne czy nie powinna się zapalić kontrolka Chek Engine ?
ASR raczej z sondą nie powinien mieć związku

piotrasz3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 07 lip 2009, 07:19
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: piotrasz3 » 16 lis 2009, 12:48

Dzięki za zainteresowanie
Podłączałem auto do kompa i zawsze kiedy asr zapalał się na stałe były błędy jak nic sięnie działo to po podłączeniu do kompa błedów nie było
najcześciej pojawiające sie to
16514 P0130 Obwód czujnika O2 - usterka (bank1 czujnik 1
16518 P0134 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1)
16519 P0135 Obwód ogrzewania czujnika O2 - usterka (bank 1 czuj
przed wymianą sondy takze tak było
1raz pojawił się błąd
16558 P0174 Wyważenie paliwa - system osłabiony (bank 2) ale to raczej wina gazu
co ma wspólnego z tym asr na 100% jak zapala się kontrolka to asr jest wyłączony i do puki nie skasuje błedów nie ma sposobu aby go uruchomić
Co wy na to

piotrasz3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 07 lip 2009, 07:19
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: piotrasz3 » 16 lis 2009, 17:30

Tak mam dwie (v6)sondy z tego co już się dowiedzialem to asr przechodzi w stan awaryjny bo komputer wykrył usterke w silniku a jak wiemy ten system wspólpracuje z silnikiem .
Co do druciarskich pomysłów to mam taki aby zamienić sondy miejscami jesli nadal silnik będzie narzekał na bank1 tzn usterka instalacji el a jak zacznie narzekać na bank 2 tzn że z sondą nadal jest nie tak -wszystkie błedy dotyczą bank 1

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 19 lis 2009, 16:22

a czy to, że wywala błędy sondy nie jest spowodowane przez LPG?
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

piotrasz3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 07 lip 2009, 07:19
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: piotrasz3 » 20 lis 2009, 11:09

Jak zatem wyjaśnić że podczas próby jazdy na pb -2 tygodnie także wywalało błędy po za tym dlaczego tylko na jednym rzędzie A po dwóch dniach jazdy z "świecącym" ASR trzesiego dnia rano po odpaleniu zgasł ASR działa nie ma żadnych problemów pewnie błędy zachowały się w sterowniku ale już awaria nie wystąpiła więc asr zignorował stary bład i narazie ok do czsy gdy znów pojawi się bład-nie wiadomo kiedy i dlaczego cylindrów

adas81z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 07 mar 2009, 01:42
Lokalizacja: Bialystok

Re: [A6 C4 2,8 automat] Jak to jest z tymi błędami ?

Post autor: adas81z » 15 gru 2009, 23:53

piotrasz3 pisze:Witam
Może mi ktoś objaśnić jak to jest z tymi błędami .
Od jakiegoś czasu a właściwie od początku kiedy mam to auto pojawiają się błędy zawsze dotyczą tego samego tzn sondy że niby awaria że niby obwód uszkodzony że nie wykryto aktywności i takie tam .Pragnę nadmienić że sondę niedawno wymieniłem niby działa wszystko ok ale----Pojawieniu sie błędów toważyszy zawsze zapalenie sie kontrolki asr .
Czasem jednak jest tak że kontrolka zapali sie i po ponownym uruchomieniu gaśnie (błędy pozostają w kompie) czasem jest tak że nie ma zadnej możliwości aby zgasła sama trza vagować lub klema z aku-a czasem jest tak ze i miesiąc nic sie nie dzieje .
W żadnym przypadku błedy nie wpływają na pracę silnika spalanie super 13l
O co kaman- okazuje się że sondę wymieniłem niepotrzebnie(przed wymianą było tak samo)
Należy również dodać że nie ma znaczenia czy jazda na benie czy na gazie ostatnio chyba ze dwa tygodnie jeżdziłem na benzynie.
Co jest jaka jest zasada pojawiania się błędów dlaczego niekiedy asr zapala się i gaśnie a czasem nie ma szans na to
Czy zapalenie się asr to normalne czy nie powinna się zapalić kontrolka Chek Engine ?
witam ja mam a6 2,4 przy zakladaniu gazu mechanik mi wcisnal przewody za ziorniczek z plynem chlodniczym gdzie znajduje sie rura wydechowa ,co bylo dalej mozna sie domyslec ,potopilo przewody i auto przestalo jezdzic na gazie i benzynie ,,,oczywiscie gazownik nie wiedzial co to moze byc ,,,po wykasowaniu bledow jakos widocznie jeszcze przewodzily i na bezynie bylo przez jakis czas ok potem juz pizdziec bo zjaralo je ostro ,,,dobrze ze czas i miejsce pozwolily mi na odkrycie przyczyny ,puzniej byla wymiana sterownika gazu przez gazownika bo sie przelaczal na bezyna kiedy chcial ,i po wymianie oczywiscie znowu bledy 16514,16534,17931,17537,17535,17547,i potem ciezka jazda na bezynie ,,,tak ze proponowal bym jechac do dobrego gazownika niech sprawdzi cala jnstalacjie podlaczenia i oczywiscie regulacja mapy ,bo mumnie przyczyna to napewno gaz ,jutro sam jade bore chlopa za leb i niech naprawia co sam spier,,,,,

Awatar użytkownika
mastacrx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 498
Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia

Post autor: mastacrx » 16 gru 2009, 10:51

ja wymieniłem w zeszłym tygodniu sondy na bosha i mimo to wywala błędy sondy więc chyba to wina lpg
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .

piotrasz3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 07 lip 2009, 07:19
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: piotrasz3 » 21 gru 2009, 19:32

Nie uporałem się jeszcze z problemem nie było czsu byłem raz u fachmana wiele posprawdzał wszystko działa sondy chulaja komunikacja z komputerem jest zasilanie jest
ale bład pojawia się
Teraz mam nowy objaw asr juz nie włacza sie wcale nawet poodłaczeniu klemy
Może jutro uda mi się podłaczyć do kompa zobaczymy co tam się pojawi nadal nie próbowałem zamienić sond miejscami ale to wszystko przedemną jak narazie stawiam na przetarte kable
Może miał ktoś podobny problem piszcie każda sugestia w cenie

P S. Mechanior mówi że przepływka się konczy może to jest problem vag jeszcze nie pokazuje błedu

[ Dodano: 2009-12-27, 21:21 ]
Wczoraj podpiełem kompa pokazały sie błedy te same co zawsze i co nie mogłem ich skasować ale jednoczesnie odpalając samochód stwierdziłem ze słabo kręci stał w garażu kilka dni wiec podłaczyłem go do ładowania i okazało się ze po kilku minutach błedy udało sie wykasować i nie pojawiły sie do dziś .
Pojechałem w trase zrobiłem z 200km wszystko ok
Juz od dawna wiedziałem że mam też błedy w klimatyzacji mianowicie silnk klapy v70 i v68 postanowiłem zadziałac w tym temacie rozebrałem złożyłem wszystko gra poza jednym po takiej zabawie rozładował mi sie aku żadnych cudów nie wyprawiałem kilka razy włączony zapłon kilka skanów kompem kilka prób nawiewów i na koniec okazało sie że silnik ledwo odpalił okienko w aku białe rozładowany czy to nie za szybko moze źródłem problemów jest aku ładowanie na vagu pokazywało mi 14.4 chyba dobrze nawet nie wiem ile ma lat ten aumulator jest bezobsługowy i nie mogę zbadac gestosci elektrolitu
Moze jest tak ze jak jeżdzę na krótkich odcinkach aku wysiada i może to jest problem
podłączylem nawet żarówkę do obwodu grzania sondy świeci normalnie zadnych anomalii pojezdze z nią troche zobaczymy

[ Dodano: 2010-02-18, 17:38 ]
Witam
Chyba z sondami sprawa załatwiona znalazłem ostrego gościa który dobrze kuma sie w audikach wszystko sprawdził i werdykt -GAZ- pojechałem do gazowników powiedziałem co i jak pogrzebali no i 3tyg spokój niestety spalanie wzrosło sekwencja srencja gazu musi palić wiecej jak mu nie dołożysz to krzyczy że ubogo ze sondy nie działaja itp
Teraz mam nowe zadanie włącznik świateł stop zwarcie do masy niestety cały jest plastikowy niemożliwe .Ale to osobny temat
PZDR

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga