Zmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS Problem z kierownicą
Okej, w takim razie lepiej poszukam tego z jakąś literką na końcu no chyba że będą chcieli kosmiczną sumę
bendzji a co do tego CAN GATEWAY a TUNERBOX to wiesz coś więcej ? bo tych tunerboxów jest bardzo dużo a can gateway troche mniej i ceny też zupełnie inne a nie chciałbym przepłacać bez potrzeby![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

bendzji a co do tego CAN GATEWAY a TUNERBOX to wiesz coś więcej ? bo tych tunerboxów jest bardzo dużo a can gateway troche mniej i ceny też zupełnie inne a nie chciałbym przepłacać bez potrzeby
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
Okej w takim razie zamawiam ten tunerbox i jak już go będe miał to się odezwe
Tylko wiekszy problem jest żeby gdzieś dostać kostki do tego tunerboxa i do nawigacji bo wszyscy to wyrzucają z wiązkami, ale może się gdzieś znajdzie w końcu
A wracając do poprzednich postów to tak jak bendzji pisałeś, wszystko się sprawdziło i działa jak powinno
Została tylko kierownica i fis a następnej kolejosci telewizja i filmy na NAVI
[ Dodano: 2017-07-17, 23:43 ]
Halo halo !
W końcu udało mi się zebrać wszystkie graty, za te dwie nieszczęsne kostki musiałem zapłacic z przesyłkami tyle co za tuner
Na tą chwilę mam kolejne pytania
1. Czy piny 6 i 12 z tunera (zasilanie i masa) powinny byc podłaczone do stałego plusa czy do jakiegoś który pojawia sie po stacyje / po włączeniu radia ?
2.Gdzie oryginalnie powinien być zamontowany tuner, ponieważ kupiłem go ze stelażem jak na zdjęciach które dodaje poniżej.
3.Przed chwilą spokojnie przedzwoniłem sobie miernikiem układ pinów z obydwu kostek z kolorami przewodów i nie zgadza mi się (przynajmniej tak uważam) połączenie przewodów na schemacie 26 z 8 i 13 z 9 (sądze tak po kolorach przewodów przy kostkach) według kolorów pin 26 powinien być połączony 9 (obydwa biało-szare) a pin 13 z 8 (obydwa szaro - czerwone) a według schematu wychodzi na odwrót (zobrazowałem to na jednym ze zdjęć ), możliwe aby w schemacie był taki błąd ?
Czekam na odpowiedź![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)

Tylko wiekszy problem jest żeby gdzieś dostać kostki do tego tunerboxa i do nawigacji bo wszyscy to wyrzucają z wiązkami, ale może się gdzieś znajdzie w końcu

A wracając do poprzednich postów to tak jak bendzji pisałeś, wszystko się sprawdziło i działa jak powinno

Została tylko kierownica i fis a następnej kolejosci telewizja i filmy na NAVI
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2017-07-17, 23:43 ]
Halo halo !

W końcu udało mi się zebrać wszystkie graty, za te dwie nieszczęsne kostki musiałem zapłacic z przesyłkami tyle co za tuner

Na tą chwilę mam kolejne pytania
1. Czy piny 6 i 12 z tunera (zasilanie i masa) powinny byc podłaczone do stałego plusa czy do jakiegoś który pojawia sie po stacyje / po włączeniu radia ?
2.Gdzie oryginalnie powinien być zamontowany tuner, ponieważ kupiłem go ze stelażem jak na zdjęciach które dodaje poniżej.
3.Przed chwilą spokojnie przedzwoniłem sobie miernikiem układ pinów z obydwu kostek z kolorami przewodów i nie zgadza mi się (przynajmniej tak uważam) połączenie przewodów na schemacie 26 z 8 i 13 z 9 (sądze tak po kolorach przewodów przy kostkach) według kolorów pin 26 powinien być połączony 9 (obydwa biało-szare) a pin 13 z 8 (obydwa szaro - czerwone) a według schematu wychodzi na odwrót (zobrazowałem to na jednym ze zdjęć ), możliwe aby w schemacie był taki błąd ?
Czekam na odpowiedź
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
Ok bendzji, w takim razie połącze tak jak mówi schemat i nic nie będe kombinował mimo różnic kolorów
Tuner zamontowany tak jak na foto niżej, dokładnie tam gdzie pisałeś, wiązka już przygotowana, tylko teraz mam jeszcze chyba ostatnie już dwa pytanka
1.Na jednym zdjęciu poniżej dodałem zdjęcie kostki (tej środkowej m,in tej od zmieniarki) i są tam dwa pomarańczowe przewody jeden zielono-pomarańczowy a drugi brązowo-pomarańczowy rozumiem że to właśnie do nich mam podpiąć odpowiednio piny 2 i 3 z tunera zamiast do licznika 5 i 6 na schemacie ?
2. Druga sprawa to gdzie dokładnie w VCDS-ie przeprowadzić tą zmiane kanału licznika, w jaką opcje wejść i co na co zmienić ?
Sorki za moją niepewność, ale wole dwa razy spytać zanim coś pokręce![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Tuner zamontowany tak jak na foto niżej, dokładnie tam gdzie pisałeś, wiązka już przygotowana, tylko teraz mam jeszcze chyba ostatnie już dwa pytanka
1.Na jednym zdjęciu poniżej dodałem zdjęcie kostki (tej środkowej m,in tej od zmieniarki) i są tam dwa pomarańczowe przewody jeden zielono-pomarańczowy a drugi brązowo-pomarańczowy rozumiem że to właśnie do nich mam podpiąć odpowiednio piny 2 i 3 z tunera zamiast do licznika 5 i 6 na schemacie ?
2. Druga sprawa to gdzie dokładnie w VCDS-ie przeprowadzić tą zmiane kanału licznika, w jaką opcje wejść i co na co zmienić ?
Sorki za moją niepewność, ale wole dwa razy spytać zanim coś pokręce
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
bendzji duże piwko się należy, wszystko działa tak jak wczesniej przed wymianą radia, wyświetlanie na fisie i kierownica wróciły do życia, wszystko połączone dokładnie według twoich wskazówek i schematu, wielkie wielkie dzięki
Jedyna rzeczą która mnie zaciekawiła jest to że wszystko to obeszło się bez adaptacji licznika, mianowicie po podłączeniu tunera przekręciłem zapłon do podłączenia VCDS-a i odrazu zobaczyłem że na fisie pojawiły się informacje z radia, sprawdziłem i kierownica również zaczeła działać, mimo to postanowiłem dokończyć tą adaptacje ale nie do końca wiedziałem czy dobrze to robie poniżej daje screeny z adaptacji.
W chanel number wpisywałem 62 i następnie read a potem Done, go back (niewiem czy właśnie tak powinno się to robić)
U mnie zaczelo działać bez adaptacji ale może u innych będzie to już konieczne
Tak czy tak następnym krokiem jest TV w Navi, i tu moje kolejne pytanie jakie częsci będą mi potrzebne żeby móc oglądać filmy z usb i tv naziemną ?

Jedyna rzeczą która mnie zaciekawiła jest to że wszystko to obeszło się bez adaptacji licznika, mianowicie po podłączeniu tunera przekręciłem zapłon do podłączenia VCDS-a i odrazu zobaczyłem że na fisie pojawiły się informacje z radia, sprawdziłem i kierownica również zaczeła działać, mimo to postanowiłem dokończyć tą adaptacje ale nie do końca wiedziałem czy dobrze to robie poniżej daje screeny z adaptacji.
W chanel number wpisywałem 62 i następnie read a potem Done, go back (niewiem czy właśnie tak powinno się to robić)
U mnie zaczelo działać bez adaptacji ale może u innych będzie to już konieczne
Tak czy tak następnym krokiem jest TV w Navi, i tu moje kolejne pytanie jakie częsci będą mi potrzebne żeby móc oglądać filmy z usb i tv naziemną ?

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
Oj to bardzo szkoda, ale i tak za wszystko jeszcze raz dziękuję 
bendzji, mam jeszcze jedną kwestię związaną z tą moją navi, wraz ze wzrostem obrotów w głośnikach pojawiają się dosyć mocno odczuwalne zakłócenia, dzieje się to tylko i wyłącznie gdy lecą piosenki ze zmieniarki YATOUR (w sklepie powiedzieli że to norma przy rozbudowanych urządzeniach typu navi) i polecili zamontować filtr przeciwzakłóceniowy.
Zakupiłem filtr sinuslive 12V 10A i teraz niewiem czy podłaczyć go gdzieś pod zasilanie tej zmieniarki czy centralnie pod radio (dodam że ma on bardzo cieniutkie przewody, a te główne w kostce zasilającej od radia są bardzo grube i podejrzewam że mogą się odrazu przegrzać)

bendzji, mam jeszcze jedną kwestię związaną z tą moją navi, wraz ze wzrostem obrotów w głośnikach pojawiają się dosyć mocno odczuwalne zakłócenia, dzieje się to tylko i wyłącznie gdy lecą piosenki ze zmieniarki YATOUR (w sklepie powiedzieli że to norma przy rozbudowanych urządzeniach typu navi) i polecili zamontować filtr przeciwzakłóceniowy.
Zakupiłem filtr sinuslive 12V 10A i teraz niewiem czy podłaczyć go gdzieś pod zasilanie tej zmieniarki czy centralnie pod radio (dodam że ma on bardzo cieniutkie przewody, a te główne w kostce zasilającej od radia są bardzo grube i podejrzewam że mogą się odrazu przegrzać)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB