Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Zmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS Problem z kierownicą

Car Audio
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 cze 2017, 08:48

tak powienien działać ten bez literki ,ale nie potwierdzę ci tego na 100%

Awatar użytkownika
A6Avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 29 lip 2015, 11:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: A6Avant » 21 cze 2017, 22:46

Okej, w takim razie lepiej poszukam tego z jakąś literką na końcu no chyba że będą chcieli kosmiczną sumę ;)
bendzji a co do tego CAN GATEWAY a TUNERBOX to wiesz coś więcej ? bo tych tunerboxów jest bardzo dużo a can gateway troche mniej i ceny też zupełnie inne a nie chciałbym przepłacać bez potrzeby :]
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 21 cze 2017, 23:08

nie wiem do końca , jeżeli zgadza się numer to oznaczenie raczej nieistotne

Awatar użytkownika
A6Avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 29 lip 2015, 11:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: A6Avant » 17 lip 2017, 23:43

Okej w takim razie zamawiam ten tunerbox i jak już go będe miał to się odezwe <radocha>
Tylko wiekszy problem jest żeby gdzieś dostać kostki do tego tunerboxa i do nawigacji bo wszyscy to wyrzucają z wiązkami, ale może się gdzieś znajdzie w końcu ;)

A wracając do poprzednich postów to tak jak bendzji pisałeś, wszystko się sprawdziło i działa jak powinno <brawo>
Została tylko kierownica i fis a następnej kolejosci telewizja i filmy na NAVI :]

[ Dodano: 2017-07-17, 23:43 ]
Halo halo ! <lol>
W końcu udało mi się zebrać wszystkie graty, za te dwie nieszczęsne kostki musiałem zapłacic z przesyłkami tyle co za tuner <stres>
Na tą chwilę mam kolejne pytania
1. Czy piny 6 i 12 z tunera (zasilanie i masa) powinny byc podłaczone do stałego plusa czy do jakiegoś który pojawia sie po stacyje / po włączeniu radia ?

2.Gdzie oryginalnie powinien być zamontowany tuner, ponieważ kupiłem go ze stelażem jak na zdjęciach które dodaje poniżej.

3.Przed chwilą spokojnie przedzwoniłem sobie miernikiem układ pinów z obydwu kostek z kolorami przewodów i nie zgadza mi się (przynajmniej tak uważam) połączenie przewodów na schemacie 26 z 8 i 13 z 9 (sądze tak po kolorach przewodów przy kostkach) według kolorów pin 26 powinien być połączony 9 (obydwa biało-szare) a pin 13 z 8 (obydwa szaro - czerwone) a według schematu wychodzi na odwrót (zobrazowałem to na jednym ze zdjęć ), możliwe aby w schemacie był taki błąd ?

Czekam na odpowiedź :]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 lip 2017, 09:27

AD.1 stały plus , najlepiej z radia z czarnej wtyki
AD.2 wyciagnij licznik , zobaczysz miejsce na śrubę mocującą na belce aluminiowej deski rozdzielczej
AD.3 pin 9 TMC to CANH z RNSD czyli pin 13 dużej wtyki , pin 8 TMC to CANL z RNSD czyli pin 26 dużej wtyki

Awatar użytkownika
A6Avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 29 lip 2015, 11:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: A6Avant » 27 lip 2017, 23:16

Ok bendzji, w takim razie połącze tak jak mówi schemat i nic nie będe kombinował mimo różnic kolorów :]
Tuner zamontowany tak jak na foto niżej, dokładnie tam gdzie pisałeś, wiązka już przygotowana, tylko teraz mam jeszcze chyba ostatnie już dwa pytanka
1.Na jednym zdjęciu poniżej dodałem zdjęcie kostki (tej środkowej m,in tej od zmieniarki) i są tam dwa pomarańczowe przewody jeden zielono-pomarańczowy a drugi brązowo-pomarańczowy rozumiem że to właśnie do nich mam podpiąć odpowiednio piny 2 i 3 z tunera zamiast do licznika 5 i 6 na schemacie ?
2. Druga sprawa to gdzie dokładnie w VCDS-ie przeprowadzić tą zmiane kanału licznika, w jaką opcje wejść i co na co zmienić ?

Sorki za moją niepewność, ale wole dwa razy spytać zanim coś pokręce :]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 lip 2017, 23:53

ad 1 - tak te przewody idą do licznika szara wtyka pin 5 i 6 ( jeżeli masz licznik z FIS )
ad 2 - 17instruments , Adaptation i kanał 62

Awatar użytkownika
A6Avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 29 lip 2015, 11:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: A6Avant » 02 sie 2017, 23:27

bendzji duże piwko się należy, wszystko działa tak jak wczesniej przed wymianą radia, wyświetlanie na fisie i kierownica wróciły do życia, wszystko połączone dokładnie według twoich wskazówek i schematu, wielkie wielkie dzięki <hura>

Jedyna rzeczą która mnie zaciekawiła jest to że wszystko to obeszło się bez adaptacji licznika, mianowicie po podłączeniu tunera przekręciłem zapłon do podłączenia VCDS-a i odrazu zobaczyłem że na fisie pojawiły się informacje z radia, sprawdziłem i kierownica również zaczeła działać, mimo to postanowiłem dokończyć tą adaptacje ale nie do końca wiedziałem czy dobrze to robie poniżej daje screeny z adaptacji.
W chanel number wpisywałem 62 i następnie read a potem Done, go back (niewiem czy właśnie tak powinno się to robić)
U mnie zaczelo działać bez adaptacji ale może u innych będzie to już konieczne

Tak czy tak następnym krokiem jest TV w Navi, i tu moje kolejne pytanie jakie częsci będą mi potrzebne żeby móc oglądać filmy z usb i tv naziemną ? ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 sie 2017, 23:36

ale powienieś wbić 5 w kanale 62 ;)

Awatar użytkownika
A6Avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 29 lip 2015, 11:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: A6Avant » 03 sie 2017, 00:04

aaaa rozumiem, ta jedynka sama tam wyskoczyła gdy kliknąłem read, teraz już wszystko jasne ;) na przyszłość będe wiedział :)

wracając do pytania bendzji orientujesz się co dokładnie będzie potrzebne do tej TV ? :]
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 sie 2017, 08:06

Nie pomogę w tej kwestii

Awatar użytkownika
A6Avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 29 lip 2015, 11:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: A6Avant » 08 sie 2017, 21:36

Oj to bardzo szkoda, ale i tak za wszystko jeszcze raz dziękuję :)

bendzji, mam jeszcze jedną kwestię związaną z tą moją navi, wraz ze wzrostem obrotów w głośnikach pojawiają się dosyć mocno odczuwalne zakłócenia, dzieje się to tylko i wyłącznie gdy lecą piosenki ze zmieniarki YATOUR (w sklepie powiedzieli że to norma przy rozbudowanych urządzeniach typu navi) i polecili zamontować filtr przeciwzakłóceniowy.
Zakupiłem filtr sinuslive 12V 10A i teraz niewiem czy podłaczyć go gdzieś pod zasilanie tej zmieniarki czy centralnie pod radio (dodam że ma on bardzo cieniutkie przewody, a te główne w kostce zasilającej od radia są bardzo grube i podejrzewam że mogą się odrazu przegrzać)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 08 sie 2017, 21:52

wepnij w zasilanie zmieniarki w pierwszej kolejności

Awatar użytkownika
A6Avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 29 lip 2015, 11:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: A6Avant » 21 sie 2017, 18:42

Tak samo uważam, ale nie wiem jak sprawdzić który kabel zmieniarki to zasilający + bo kilka ich tam czerwonych itp;
Może ktoś ma jakiś schemat albo wie w które przewody wpiąć filter ?
Jest : AUDI A6 C5 SEDAN 1.9 TDI 130km AWX
Było :AUDI A6 C5 AVANT 1.8 T 150km AEB

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7186
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 21 sie 2017, 21:17

pinout zmieniarki jest na wlepce radia

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl