Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Montaż kierownicy multifunkcyjnej - opis

Car Audio
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 20 mar 2017, 23:28

pare stron wcześniej wrzucałem rozpiskę przekaźników ( unikasz CAN i CAN+Tiptronic no chyba że masz nowesze radio ) , symbole kierownicy to trzeba sprawdzcić w etce jakby co

emiilo11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 mar 2017, 12:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: emiilo11 » 24 mar 2017, 15:47

Złożyłem jak należy , nie działa jak zdiagnozować czy wina leży po stronie przekaźnika czy modułu? W przekaźniku znajduje się mała biała tubka czy to nie jest bezpiecznik ?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 24 mar 2017, 22:52

nigdy nie rozbierałem przekaźników od multifunkcji , nie było takiej potrzeby - a jesteś pewien że dobrze połączyłeś wszystko?? napięcia są na odpowiednich pinach? masy? czy łączysz się Vagiem z przekaźnikiem?

emiilo11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 mar 2017, 12:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: emiilo11 » 26 mar 2017, 11:06

Jestem tego pewny, ale jeszcze się nie łączyłem, jeśli się połączy przekaźnik mogę chyba wykluczyć. Może być tak że moduł będzie niekompatybilny z przekaźnikiem ?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 26 mar 2017, 11:14

nie powinno być takiej sytuacji ale daj foto modułu w kierownicy bo pierwsze z lat 98-99 rzeczywiście mogły być problemowe i nie z każdym przekaźnikiem współpracować

emiilo11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 mar 2017, 12:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: emiilo11 » 26 mar 2017, 19:38

No to ten jest młodszy podobno 00-01 jak będę rozkręcał podeślę, mam interfejs viakena vag kkl podejdzie pod to?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 13 kwie 2017, 22:28

oczywiście że KKL podejdzie

[ Dodano: 2017-03-30, 11:56 ]
Dziś upgrade na sterowanie po CAN zakończone sukcesem , jedynie co przekaźnik który na obudowie miał że jest CAN+TIP z lierką J , po podpięciu i połączeniu vagiem okazał się przekaźnikiem F <wnerw> i tiptronic mi nie działa....

[ Dodano: 2017-04-13, 22:28 ]
sterownik wymienony na taki z końcówką H i wszystko działa już bez niespodzianek ;)

michalgiant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2017, 11:05
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: michalgiant » 25 kwie 2017, 11:22

Witam
Zamontowałem kierownice przedliftową do A4 B6 z modułem 607 i nie jestem zadowolony z jej działania. Otóż reakcja jest jakby opóźniona, tzn. jak nacisnę przycisk to czasami brak reakcji, za drugim przyciśnięciem czasem zareaguje a czasami za trzecim dopiero. Połączenie po Can, wpięte w licznik. Druga sprawa to dolne przyciski nie reagują, a jak wcisnę któryś z tych dolnych to już górne w ogóle nie działają, dopiero po ponownym włączeniu i włączeniu zapłonu. Trzecia dziwna kwestia dotyczy podświetlenia przycisków, gaśnie przy kręceniu kierownicą, niezależnie od pozycji w jakiej się znajduje kierownica, gdy stoi nieruchomo, przyciskom wraca podświetlenie. Jakimi poradami mogliby się podzielić obeznani w temacie?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 25 kwie 2017, 11:50

Chyba A4 B5?

Dolne przyciski do może kwestia przekodowania na samo radio bo teraz może masz telefon

co do podświetlenia proponuje posprawdzać luty w przyciskach i module

michalgiant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 kwie 2017, 11:05
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: michalgiant » 25 kwie 2017, 23:17

bendzji pisze:Chyba A4 B5?

Dolne przyciski do może kwestia przekodowania na samo radio bo teraz może masz telefon

co do podświetlenia proponuje posprawdzać luty w przyciskach i module
Audi A4 B6 z 2003r. Podświetlenie jakby celowo wyłączało się przy kręceniu. nie jest to jakieś miganie chaotyczne, przy kręceniu wolnym nie gaśnie. W sumie to mi nie przeszkadza, tylko ta reakcja przycisków strasznie wolna, jakby sygnał nie docierał do radia. Spróbuje podłączyć po REM, na naklejce radia niby jest pin REM, radio RNS-D. Albo podmienić jakiś inny moduł. W VCDS-sie ustawione jako kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia 02 w kodowaniu. Tylko w którymś poście pisze, że kierownica przedliftowa nie wymaga kodowania.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 25 kwie 2017, 23:49

no wiesz tak to w B6 nie działa fabrycznie stąd może to opóźnienie , przecieź normalnie odpowiada za to moduł kolumny kierownicy

ja chcesz po rem połączyć to przekaźnik do wymiany

kodujemy nie samą kierownicą a przekaźnik - więc czy to kiera przedlift czy polift nie ma znaczenia

Awatar użytkownika
piter_084
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 14 gru 2009, 20:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piter_084 » 22 lis 2017, 22:25

Hejka,
bendzij mam pytanie do Ciebie, chcę dołożyć kulko multi tylko do sterowania radiem. Radio to rns-d z opcją rem lub po CAN mam TMC.
Kupiłem taśmę 1J0959654AC i moduł 616 4B0907487F CAN-BUS.
Czy do tego mogę kupić kiere od przedlifta albo polifta? Ma to jakieś znaczenie?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 22 lis 2017, 22:35

najlepiej polifta , ale przedlift też będzie działał ( szukaj tych z poduszką na Torxy , te wczęśniejsze mogą nie współpracować , one były w 98-99 )

Awatar użytkownika
piter_084
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 14 gru 2009, 20:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piter_084 » 23 lis 2017, 13:46

Ok, kiera od przedlifta zamówiona z 2001r więc powinno byc ok, jest na torxy.
A czy masz może gdzieś nr tej małej kostki 2pin co idzie do tasmy od strony auta??

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 lis 2017, 22:59

której dokładnie? jest jedna 5 pin , i jedna dwupinowa ale ona przy grzaniu jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga