Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Jakie fabryczne radio AUDI dopasować do mojej A6 C5 2002r

Car Audio
ODPOWIEDZ
zwierzu1990
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Jakie fabryczne radio AUDI dopasować do mojej A6 C5 2002r

Post autor: zwierzu1990 » 14 kwie 2016, 15:23

Witam, potrzebuje informacji na temat tego jakie modele oryginalnych radioodtwarzaczy mogę zamontować do mojego Audi. Nie znam się na tym a w wyszukiwarce nie znalazłem nic co by mi pomogło. Zwracam się z prośbą do kogoś kto się na tym zna lub coś takiego robił.

W momencie zakupu samochodu miałem nieoryginalne radio SONY w którym nie działają płyty CD, ze stacji radiowych to mam najczęściej radio maryja lub okazyjnie RMF FM.

Na internecie pełno tego ale nie wiem które wybrać. Jedni mówią że różnica jest w wymiarach inni że jej nie ma.
Proszę o pomoc

Obrazek

Moreno
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Marcin
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Kontakt:

Post autor: Moreno » 22 kwie 2016, 20:56

Do prawidłowego odbioru stacji radiowych potrzebujesz separatora (zasilacza) do zasilania wzmacniacza anteny. ...fabryczne mają wbudowany taki separator, a wszelakie uniwersalne radia - nie.
Separator kupisz z powodzeniem na alle za kilkanaście złotych licząc z przesyłką. :)

Odnośnie wymiany na jeden z fabrycznych modeli radia, to niestety stoisz na dość słabej pozycji - nowych już nie ma, używane są w dość kiepskim stanie wizualnym, a najgorsze jest to, że są, jak na dzisiejsze standardy, mało funkcyjne. ...no chyba, że masz bądź planujesz dokupić zmieniarkę, to wtedy trochę zmienia sytuację. Ale mimo to, to i tak słabo opłacalne rozwiązanie.