Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
Hello Ponownie
Więc przyszedł czas na wymianę "czterech Zer" na Nowsze "4 zera"
Po 4 latach wożenia "dupy" C5"-tką postanowiliśmy wymienić ją na młodszy model. Nie ukrywam że moją Miłością był "Ryszard Szósty" w budzie C6, ale niestety finanse mnie troszku wychamowały
Więc padło na szukanie czegoś nowszego w benzynce. Niestety w No znalezienie czegokolwiek ciekawego graniczy z Cudem
Chciałem min 2,8 w benzynce bo nie jestem Dużym Fanem "Dizla" ale ofert było aż 2 i kompletne "Bida edyszyn" Reszta to 1.8 lub 2.0 w takiej samej konfiguracji. Za to jak się trafiało cokolwiek ciekawego to znów cena szybowała w góre jak nie wiem!!
Dlatego padł pomysł szukania "czegoś ciekawego" ale z dużym Motorem
I otototototo Jest!!!!!
Ałdi A6 C7 3.0 Tedeji 211KM o kodzie silnika CRTF ze 130 tysiącami na Szafie
Póki co to zakup zrobiony tydzień temu więc Prawie Nic nie jest zrobione w Niej
No i jeszcze Szybka Focia na "rozstanie"
Felun 20 już czeka na montaż
Ogólnie z tego co wiem i pamiętam co ma to
ACC
Webasto
Grzane dupy ale Tylko przód
Połączenie "papy ze szmatą"
Całe Ambiente tylko że 2 listwy na progach padły ale będą wymienione!!
Ynteligentne Matrixy plus Ledy tył a w lusterkach niebawem wpadnie pływający kierunek (już płynie z PRC )
Keyless który żyje jak chce Ale już zamówione nowe czujniki w drzwi
Ori hak
A więc auto też posiada Bogatą historię serwisową. Są wymienione wałki rozrządu, podkładki pod wtryski, napinacz łańcucha niestety bez łańcuchów plus masa innych rzeczy.
Ja już w sobotę ogarnąłem olej w Motorni na Motul 5W-30 z filtrem plus płukanka ale niebawem wpadnie nowy olej zapewne LM 5W-30 bo stary olej jak to zwykle bywa to kompletny Gnój
Do tego wpadł nowy filtr powietrza a na resztę gratów czekam jak przyjadą z Polszy tzn filtr paliwa, kabinówka, świece żarowe. Skrzynia miała wymieniony olej przy 60tkm ale na dniach umawiam się na wymianę plus "Łapdejt" softu
Na dniach przyjedzie kabel do podłączenia z Ali a reszta jakiś pierdół została z Ali została zamówiona dziś
Nie to że Kałdi nie posiada wad Ma jak to Kałdi ale powoli będa usuwane i postaram się opisać co i jak jest zrobione
Autko "Zapewnie" doczeka się jakiś modów ale to powoli
Są już różne plany w głowie
No i "wirus" jakikolwiek musi wpaść w Polszy
Więc przyszedł czas na wymianę "czterech Zer" na Nowsze "4 zera"
Po 4 latach wożenia "dupy" C5"-tką postanowiliśmy wymienić ją na młodszy model. Nie ukrywam że moją Miłością był "Ryszard Szósty" w budzie C6, ale niestety finanse mnie troszku wychamowały
Więc padło na szukanie czegoś nowszego w benzynce. Niestety w No znalezienie czegokolwiek ciekawego graniczy z Cudem
Chciałem min 2,8 w benzynce bo nie jestem Dużym Fanem "Dizla" ale ofert było aż 2 i kompletne "Bida edyszyn" Reszta to 1.8 lub 2.0 w takiej samej konfiguracji. Za to jak się trafiało cokolwiek ciekawego to znów cena szybowała w góre jak nie wiem!!
Dlatego padł pomysł szukania "czegoś ciekawego" ale z dużym Motorem
I otototototo Jest!!!!!
Ałdi A6 C7 3.0 Tedeji 211KM o kodzie silnika CRTF ze 130 tysiącami na Szafie
Póki co to zakup zrobiony tydzień temu więc Prawie Nic nie jest zrobione w Niej
No i jeszcze Szybka Focia na "rozstanie"
Felun 20 już czeka na montaż
Ogólnie z tego co wiem i pamiętam co ma to
ACC
Webasto
Grzane dupy ale Tylko przód
Połączenie "papy ze szmatą"
Całe Ambiente tylko że 2 listwy na progach padły ale będą wymienione!!
Ynteligentne Matrixy plus Ledy tył a w lusterkach niebawem wpadnie pływający kierunek (już płynie z PRC )
Keyless który żyje jak chce Ale już zamówione nowe czujniki w drzwi
Ori hak
A więc auto też posiada Bogatą historię serwisową. Są wymienione wałki rozrządu, podkładki pod wtryski, napinacz łańcucha niestety bez łańcuchów plus masa innych rzeczy.
Ja już w sobotę ogarnąłem olej w Motorni na Motul 5W-30 z filtrem plus płukanka ale niebawem wpadnie nowy olej zapewne LM 5W-30 bo stary olej jak to zwykle bywa to kompletny Gnój
Do tego wpadł nowy filtr powietrza a na resztę gratów czekam jak przyjadą z Polszy tzn filtr paliwa, kabinówka, świece żarowe. Skrzynia miała wymieniony olej przy 60tkm ale na dniach umawiam się na wymianę plus "Łapdejt" softu
Na dniach przyjedzie kabel do podłączenia z Ali a reszta jakiś pierdół została z Ali została zamówiona dziś
Nie to że Kałdi nie posiada wad Ma jak to Kałdi ale powoli będa usuwane i postaram się opisać co i jak jest zrobione
Autko "Zapewnie" doczeka się jakiś modów ale to powoli
Są już różne plany w głowie
No i "wirus" jakikolwiek musi wpaść w Polszy
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 25 paź 2012, 22:47
- Imię: Piotr
- Moje auto: Allroad C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
Gratulacje, piękne auto. Pozdro z Bergen
- Doc
- Administrator
- Posty: 2660
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
Super naprawdę. Gratuluję. Jak zmienisz felgi to wyślij kolejne zdjęcia.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
A Dziękować
Zdjęcia będą ale póki co to jeszcze nie jest pogoda na letnie Jeszcze chwila
Czekam na resztę gratów do wymiany więc jak coś sie Zadzieje to dam znać
Zdjęcia będą ale póki co to jeszcze nie jest pogoda na letnie Jeszcze chwila
Czekam na resztę gratów do wymiany więc jak coś sie Zadzieje to dam znać
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
no niezła przesiadka..
gratulacje..
niech śmiga jak najlepiej..
gratulacje..
niech śmiga jak najlepiej..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
"Ludziska Ludziska Słuchejta"
Otóż po tym jak dowiedziałem się, że mam niestety dość "Trefny piec", postanowiłem się zagłębić jak go uchronić choć w minimalnym stopniu od klęski
Przewertowałem troszku stron różnych i za bardzo nigdzie nie piszą co tak Naprawdę może być przyczyna że korby postanawiają wyjść bokiem.
Po tym co przeczytałem to dochdzę do wniosków iż:
- olej nie może jeździć w trybie LL czyli wymiana co 30tkm tzn. wiele osób ma problem z piecem po tym jak wymieniają olej w takim trybie i do tego piszą iż serwis robi jakąś aktualizację softu i właśnie po tych zabiegach piec staje kołkiem. Piec potrafi paść nawet po 30tkm bo serwis wymieniał olej i robił tą aktualizację i po tym dzieją się "cuda z motorem"
- tryb start-stop ale to klasyk
- nie stosować oleju 0W-30 tylko 5-W30
- no i ostatnie co udało mi się na tą chwilę ustalić to taki mały zaworek o kodzie 06M115393C
Nie do końca wiem jakie on ma zadanie w silniku ale po jednej dość owocnej rozmowie z jednym Panem ustaliłem że to prawdopodobnie on odpowiada za otwieranie "dużego i małego obiegu oleju"
Otóż znalazłem tego Pana na FB i po rozmowie z nim podpowiedział mi że w sterowniku ustawia ten zaworek w trybie otwartym "cały czas" i po paru klientach którym to zrobił nie było żadnej reklamacji
Jest to jego "prywatny patent" i niby powoduje że silnik ma cały czas włączone oba obiegi oleju. Wg niego to jest jedną z głównych przyczyn zacierania się tych silników.
Więc za jego namową i podpowiedzią dobrałem się do tego czujnika wczoraj żeby zobaczyć czy nie jest zawalony Mułem, ale nie był
Wyczyściłem go jak tylko mogłem i próbowałem go jakoś sam otworzyć na stałe, ale się nie udało
Po namyśle stwierdziłem, że kupię nowy a ten stary rozbiorę i wtedy zobaczę czy da się go jakoś "przerobić" i co w nim jest
Nie daje mi spokoju to dlaczego ten piec uwielbia się tak "ochoczo" zacierać
Jak coś się dowiem czy znajdę jakąś podpowiedź to dam znać
Otóż po tym jak dowiedziałem się, że mam niestety dość "Trefny piec", postanowiłem się zagłębić jak go uchronić choć w minimalnym stopniu od klęski
Przewertowałem troszku stron różnych i za bardzo nigdzie nie piszą co tak Naprawdę może być przyczyna że korby postanawiają wyjść bokiem.
Po tym co przeczytałem to dochdzę do wniosków iż:
- olej nie może jeździć w trybie LL czyli wymiana co 30tkm tzn. wiele osób ma problem z piecem po tym jak wymieniają olej w takim trybie i do tego piszą iż serwis robi jakąś aktualizację softu i właśnie po tych zabiegach piec staje kołkiem. Piec potrafi paść nawet po 30tkm bo serwis wymieniał olej i robił tą aktualizację i po tym dzieją się "cuda z motorem"
- tryb start-stop ale to klasyk
- nie stosować oleju 0W-30 tylko 5-W30
- no i ostatnie co udało mi się na tą chwilę ustalić to taki mały zaworek o kodzie 06M115393C
Nie do końca wiem jakie on ma zadanie w silniku ale po jednej dość owocnej rozmowie z jednym Panem ustaliłem że to prawdopodobnie on odpowiada za otwieranie "dużego i małego obiegu oleju"
Otóż znalazłem tego Pana na FB i po rozmowie z nim podpowiedział mi że w sterowniku ustawia ten zaworek w trybie otwartym "cały czas" i po paru klientach którym to zrobił nie było żadnej reklamacji
Jest to jego "prywatny patent" i niby powoduje że silnik ma cały czas włączone oba obiegi oleju. Wg niego to jest jedną z głównych przyczyn zacierania się tych silników.
Więc za jego namową i podpowiedzią dobrałem się do tego czujnika wczoraj żeby zobaczyć czy nie jest zawalony Mułem, ale nie był
Wyczyściłem go jak tylko mogłem i próbowałem go jakoś sam otworzyć na stałe, ale się nie udało
Po namyśle stwierdziłem, że kupię nowy a ten stary rozbiorę i wtedy zobaczę czy da się go jakoś "przerobić" i co w nim jest
Nie daje mi spokoju to dlaczego ten piec uwielbia się tak "ochoczo" zacierać
Jak coś się dowiem czy znajdę jakąś podpowiedź to dam znać
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
- KyloKylo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 01 mar 2020, 22:06
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
Fajna furka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
Jednak nie wytrzymałem i wpadło "Lato"
Do tego przegląd Hebli
Czekam na resztę filtrów plus świece. Mają być po świętach więc więcej zabawy będzie w późniejszym czasie
Niebawem wpadnie płukanie szkrzyni + filtry i jakieś polerowanko
A więc aktualizacja
Kabelek z ali doszedł i tak na początek co ogarnięte:
- Start Stop powiedział "pa pa" (ikonka ustawiona tak że się nie świeci)
- Logo RS6 na ekranie (chociaż tak mogę się oszukać że mam Rysia )
- "Wkur.... Gong" przy otwartych drzwiach zniknął
Przy tym troszku mi się zeszło, bo na początku źle pozmieniałem Bity i nie mogłem dojść czemu nie działa ta funkcja. Dopiero wczoraj wieczorem kapłem się że Bity czyta sie od prawej do lewej a nie odwrotnie
- Lap Timer
- Sygnał otwarcia i zamknięcia auta plus mrugnięcie kierunkami
- Otwarcie klapy z kluczyka
- Wypalony DPF
- Test zegarów
- resztę Bajerów powoli szukam i uruchamiam
Do tego wpadło:
- nowe świece Beru (2 były uwalone)
- filtr paliwa, kabiny, powietrza (Bosch)
- wycieraczki przód tył
- podświetlenie drzwi z logo A6
Czekam na:
- Olej LM 5W-30
- pasek wielorowkowy
- 2 używane zawory oleju do testów
- z Ali idą nowe czujniki do otwierania bezkluczykowo drzwi bo jeden wariuje i wali błędem
- nowe zaślepki ISOFIX
- dynamiczne kierunki w lusterka
- nakładki aluminiowe na pedały
- bezkablową ładowarkę do telefonu w podłokietnik
- dekielki do felg z logo Audi
Na tą chwilę chyba wsio Niebawem dalsza zabawa z Audi jak tylko dojdą graty
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 sty 2012, 12:14
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: warszawa
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
Kurde szukam i nie mogę odszukać informacji o tym silniku...wszędzie podawane są 3 wersje. Przed liftem 204, 245 i 313 KM, po lifcie 218, 272 i 320 KM oraz competition 326 KM.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Re: Kolejny Brewkowóz A6 C7 3.0 TDI 211KM
Wiem że piec dość nietypowy
Jedno co o nim znalazłem to że był on puszczany na beneluks z taką mocą bo niby tam ubezpieczenie jest zależne od mocy. PODOBNO można z niego wycisnąć spokojnie 260+
Będę to testował jak przyjadę do Pl.
Wpadły już kolejne mody tylko muszę się czasowo ogarnąć żeby je Wam pokazać
Jedno co o nim znalazłem to że był on puszczany na beneluks z taką mocą bo niby tam ubezpieczenie jest zależne od mocy. PODOBNO można z niego wycisnąć spokojnie 260+
Będę to testował jak przyjadę do Pl.
Wpadły już kolejne mody tylko muszę się czasowo ogarnąć żeby je Wam pokazać
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga