Black Havana-Marzenie :-)
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na pewno? Ja jeżdzę w Max 2 osoby. Kurczę na wlepce nie ma nigdzie aż tak wysokiego ciśnienia podanego? Masz to gdzieś w instrukcji napisane?
Moje spostrzezenia, uwagi po kilku dniach uzytkowania:-)
Zalety:
-Auto lepieej sie zbiera w SPAM do mojej a6c6 (270km), wyprzedza ja o 2 dlugosci samochodu.
- Bardzo fajna funkcja Lunch Control:-)
- Samochod bardziej, duzo bardziej wyciszony od a6c6
- Inny fajniejszy glos silnika
-Uwazam ze lepij pracujace zawieszenie( ale to chyba dziki pneumatyce choc na felgach 20 w starej niuni mialem 18 i gorzej wybierala nierownosci
- SWIATLA, SWIATLA i jeszcze raz SWIATLA- to co daje nam pelen led nie da ssie opisac, kto nie zoabczy na wlasne oczy nie uwierzy, Jadac autostrada, czy tez zwykla droga wydaje sie jakby olbrzymie halogeny ja oswietlaly,
- Bardzo fajne i mega przydatne gadzety typu: Asysten pasa ruchu, asystent swiatel drogowych, Noktowizor, Wysiwetlacz na szybie
-auto tzn silnik mniej pali niz w a6c6
MINUSY:
Naglosnienie B&O nie jest przeznaczone tylko dla melomanow:-), slychac wszlekie cykania, glosy wydobywajace sie z kazddego glosniczka, ale muzyka wspolczesna, z jakims fajnym basikiem nie jest dla tego sprzetu. TZN. moze uscisle kazdy kto jezdzil moja stara a6c6 mowil z etam bose gralo duzo lepeiej a tu dzwiek jest plaski, poczatkowo nie wiedzialem o co chodzi, ale gdy usiadlem do tylu na miejscu pasazeradotarlo do mnie o co kaman:-), Z tylu basy sa fajnie slyszalne tylko wtedy gdy soorund ustawimy na tyl, jesli bedzie ustawiony na "wszysyc" to juz jest gorzej, a gdy usstawimy na przod to juz kompletna porazka:-). Naglosnienie to jest fajne do ogladaniaa filmow i sluchania muzyki z jakimis fajnymi efektami:-)
- Asystent parkowania - zbedna rzecz jak na polske
-GoogleEarth- bajer moze i przydatny, ale automatycznie wykluczajaacy dzialanie sparowanego telefonu w trybie glosnomowiacym, a gdy juz poldaczymy telefon w trybie glosnomowicym to jest brak mozliwossci przesylania danych przez telefon do navi. pogmatwane i polatane- kiepsko rozwiaane!
WIECEJ RZECHÓW NIE PAMIETAM
Moje spostrzezenia, uwagi po kilku dniach uzytkowania:-)
Zalety:
-Auto lepieej sie zbiera w SPAM do mojej a6c6 (270km), wyprzedza ja o 2 dlugosci samochodu.
- Bardzo fajna funkcja Lunch Control:-)
- Samochod bardziej, duzo bardziej wyciszony od a6c6
- Inny fajniejszy glos silnika
-Uwazam ze lepij pracujace zawieszenie( ale to chyba dziki pneumatyce choc na felgach 20 w starej niuni mialem 18 i gorzej wybierala nierownosci
- SWIATLA, SWIATLA i jeszcze raz SWIATLA- to co daje nam pelen led nie da ssie opisac, kto nie zoabczy na wlasne oczy nie uwierzy, Jadac autostrada, czy tez zwykla droga wydaje sie jakby olbrzymie halogeny ja oswietlaly,
- Bardzo fajne i mega przydatne gadzety typu: Asysten pasa ruchu, asystent swiatel drogowych, Noktowizor, Wysiwetlacz na szybie
-auto tzn silnik mniej pali niz w a6c6
MINUSY:
Naglosnienie B&O nie jest przeznaczone tylko dla melomanow:-), slychac wszlekie cykania, glosy wydobywajace sie z kazddego glosniczka, ale muzyka wspolczesna, z jakims fajnym basikiem nie jest dla tego sprzetu. TZN. moze uscisle kazdy kto jezdzil moja stara a6c6 mowil z etam bose gralo duzo lepeiej a tu dzwiek jest plaski, poczatkowo nie wiedzialem o co chodzi, ale gdy usiadlem do tylu na miejscu pasazeradotarlo do mnie o co kaman:-), Z tylu basy sa fajnie slyszalne tylko wtedy gdy soorund ustawimy na tyl, jesli bedzie ustawiony na "wszysyc" to juz jest gorzej, a gdy usstawimy na przod to juz kompletna porazka:-). Naglosnienie to jest fajne do ogladaniaa filmow i sluchania muzyki z jakimis fajnymi efektami:-)
- Asystent parkowania - zbedna rzecz jak na polske
-GoogleEarth- bajer moze i przydatny, ale automatycznie wykluczajaacy dzialanie sparowanego telefonu w trybie glosnomowiacym, a gdy juz poldaczymy telefon w trybie glosnomowicym to jest brak mozliwossci przesylania danych przez telefon do navi. pogmatwane i polatane- kiepsko rozwiaane!
WIECEJ RZECHÓW NIE PAMIETAM
Widziałem kiedyś ofertę firmy z Krakowa która oferowała doposażenia do nowych A6 C7:
- dołożenie nowego zestawu B&O włącznie z kodowaniem w ASO - koszt 10 kPLN
- dołożenia tunera TV DVBT - koszt 2,5 kPLN
- kamera cofania koszt j.w.
zastanawiałem się na bangiem ale nie wiem jak taki upgrade wpłynie na gwarancję. choc jeśli części nowe i kodowanie w ASO to raczej bez wpływu, nie mam pewności
- dołożenie nowego zestawu B&O włącznie z kodowaniem w ASO - koszt 10 kPLN
- dołożenia tunera TV DVBT - koszt 2,5 kPLN
- kamera cofania koszt j.w.
zastanawiałem się na bangiem ale nie wiem jak taki upgrade wpłynie na gwarancję. choc jeśli części nowe i kodowanie w ASO to raczej bez wpływu, nie mam pewności
u mnie Bose gra poprawnie w muzyce detalicznej, gitarowej i im mniej efektu surround tym lepiej. zdecydowanie jest za mało basu. ladnie gra koncerty w DD 5.1 np. kate Melua, ale już U2 kiepsko bo tam dużo dzwięków i z tym Bose nie daje sobie rady.fenomenalny pisze:Niewarte. Chciałbym zobaczyć jak gra bose w tym aucie.
już to pisałem, ale powtórzę, w moim starym BMW r. 2007 Logic 7 bił 10 razy Bose z C7, tam jak muza przypier... to czułem jak wątroba skacze
w Audi na szczęście mam zmieniarkę CD więc pakuję kilka płyt CD i nie martwię się stratą jakości na MP3 bo inżycnierowie z Audi pożałowali możliwości odtwarzania WAV-ów ... (w starym BMW również bezporoblemowo chodziły...)
Wlasnie w c6 kazdy sie smial ze nie ma "prawdziwego" suba tylko sa te 2 w drzwiach przednich tunele imitujace suby ,ale jednak to bylo niezle rozwiazanie jak ktos jeszcze dolozyl w bagazniku jakas aktywna skrzynke z min 20cm glosnikiem to naprawde do muzy pop wiecej nie trzeba
a B&O tak jak pisalem wczesniej jest dla purystow i audiofili
a B&O tak jak pisalem wczesniej jest dla purystow i audiofili