
Szkoda tylko, ze ida w ta strone, ze szyba tylnia wczesine opada.. przez co, traci na miejscu w bagazniku.. zdecydowanie przegrywa z E-Klassa

albo kupie Q7 albo C7.. czas pokaze.. ale jak widze C7 na drodze.. to az .. chce sie wzdychac.


Zdecydowanie to BMW5 przegrywa.pama pisze:Szkoda tylko, ze ida w ta strone, ze szyba tylnia wczesine opada.. przez co, traci na miejscu w bagazniku.. zdecydowanie przegrywa z E-Klassa
z nich wszytskich.. to chyba stylistycznie wybralbym.. nowe BMW 5Zdecydowanie to BMW5 przegrywa.
w rzeczywistosci.. jest tak jak na papierze.Na papierze W212 ma znacznie wiekszy litraz, ale wydaje mi sie, ze licza oni go ze sciagnietymi oslonkami bagazowymi w W212 - cos, czego normalnie przeciez nie robisz. Fakt, ze C7 takiej opcji nie ma...
W BMW mozesz zamowic sobie dowolne auto wg dowolnej specyfikacji i odebrac je gdzie chcesz. Sa ludzie, ktorzy zamowili F10 wg niemieckiej specyfikacji z dostawa do US, niektorzy tez zamawiaja w UK auta wg belgijskiej specyfikacji (z kierownica po lewej stronie), bo bardziej oplaca sie z podatkami.cebo0650 pisze:Oczywiscie ze mozna zrobic "Europena Delivery" z Audi ale kupujac auto w USA/Kanadzie mozesz je zamowic tylko wg specyfikacji US/Kanada. Poprostu odbierasz auto w Europe zamiast Kanadzie czy USA ale nigdy nie sprzedadza Ci auta w Europejskiej specyfikacji juz nie mowiac o modelu ktory nie jest oferowany tak jak nowe C7 A6 Avant
Jak zapewne zauważyłeś (lub nie) wypowiedź miała charakter żartobliwy... a nie dosłowny... i tyczyła się wypowiedzi innego kolegi...Pamek pisze:Nie klamki tylko linia nadwozia wzdłuż klamek czytaj ze zrozumieniem.0x4B25A pisze:No tak... w aucie za x setek tysięcy złotych najważniejsze są klamki...sebbie pisze:PS: Ale sie poziom w topicu zrobil z tymi klamkami![]()