A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Śmiało możemy się ustawiać - wprawdzie w drugiej połowie miesiąca ja mogę mieć problem z dostępnością, ale w listopadzie jak najbardziej.
A co do samego wydechu - chyba człowiek się faktycznie szybko przyzwyczaja do warunków, bo już w ogóle nie zamykam klap :shock: - bardzo te dźwięki polubiłem
[ Dodano: 2019-11-18, 17:01 ]
Niby wszystko ładnie/pięknie, a tu taka sytuacja...
Od 2 tygodni auto uziemione (a historia długa i dosyć dramatyczna...) - na szczęście są nadzieje
A co do samego wydechu - chyba człowiek się faktycznie szybko przyzwyczaja do warunków, bo już w ogóle nie zamykam klap :shock: - bardzo te dźwięki polubiłem
[ Dodano: 2019-11-18, 17:01 ]
Niby wszystko ładnie/pięknie, a tu taka sytuacja...
Od 2 tygodni auto uziemione (a historia długa i dosyć dramatyczna...) - na szczęście są nadzieje
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Kiedyś na spokojnie opiszę co i jak - na razie trwa postępowanie z ubezpieczycielem i zobaczymy jaki będzie efekt. W największym skrócie - niestety cieżko o kompetentnych mechaników i nawet rutynowy zabieg może spowodować kompletnie nieoczekiwany efekt w postaci spadku kompresji - w czterech garach bardzo delikatnie, ale w jednym spadło do 9bar, a w drugim nawet do 7... Najprawdopodobniej piach albo jakieś inne ustrojstwo dostało się do środka - masakra generalnie. No ale walka trwa - na pewno będzie lepiej niż było pierwotnie, ale pytanie z jakim dla mnie skutkiem finansowym... Oby zerowym
Ostatnio zmieniony 22 lis 2019, 17:37 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
co oni robili ze piach sie dostał :D
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
bboykoti pisze:Hej, a w silniku 3.0 TFSI nie można wywalić odmy (zawór PCV), żeby nie zawalać tym syfem kolektora ssącego?
Pozdro
are you crazy? PCV w 3.0tfsi laczy olej, wode, spaliny, to jest duzy uklad, zobacz w google
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Ajaj.. co tam się stało, że silnik wykończyli? To się teoretycznie jakimiś zmielonymi łupinami czyści - jak piaskowanie, tylko mniej inwazyjne.nikosnikos pisze:Czyszczenie nagaru na zaworach.
Jak to mogło spowodować spadek kompresji? Już prędzej bym się spodziewał zapchania cylindra masą i pęknięcia/wygięcia korbowodu..
Cena tego silnika jest duża nawet na rynku wtórnym - kręci się w okolicach 20 KPLN
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga