Witam serdecznie. Jestem nowy na forum, a to moja pierwsza wiadomość. Dwa tygodnie temu kupiłem swoje marzenie od czasów liceum. Z jednego z komisów w Radomiu wybrałem ciekawy egzemplarz A6 sprowadzonej z Czech. Wyposażenie max, jedynie brak skór, dziury w dachu i elektrycznych stołków, no i nie mam zainstalowanego dvd do nawigacji.Jak na razie sprawuje się niemal idealnie, o problemach na pewno będę pisał. Wrzucę kilka zdjęć jeżeli załapię jak to zrobić. Auto ma na liczniku 215 tys, hahaha:) Może tego się trzymajmy? Zaskakujący dla mnie jest fakt stosunkowo tanich części, porównałbym je z Passatem B5 (moje wcześniejsze auto). Komfort i wrażenia mega. Dizla trochę spali, więcej niż się spodziewałem, ale jeszcze uczę się przekładni. Także trzymajcie kciuki za moją bezawaryjną jazdę i pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów. A jakby ktoś chciał się dowiedzieć, co mnie wkurza to zapraszam do dyskusji.
Marcin z okolic Puszczy Białowieskiej
Rok 2004 z listopada, jestem 3 właścicielem, 1 w PL, wszystkie szyby oryginalne (to głównie zadecydowało, że to ten), zapłaciłem 27,400 (do tego recykling, tłumaczenia i 256zł? rejestracja), wspomniałem o częściach, bo od razu wymieniłem amortyzatory z tyłu, klocki z tyłu, filtry (pal., pow., olej + f. oleju, filtry kabinowe) bez robocizny wyszło 950zł. Do skrzyni nie zaglądałem, ale suchutka, tylny most suchy, ale nie zaglądałem jak tam olej.
Nowy nabytek C6, 3.0 TDI BMK Q+Tip
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 gru 2011, 17:43
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
W planach mam przyciemnienie szyb z tyłu, uzupełnienie oświetlenia w tylnych drzwiach od spodu, no i tych czerwonych w drzwiach (Audi poskąpiło tego w moim egzemplarzu) oraz gdzieś w przyszłości obszycie foteli i kanapy skórą.
Z mechaniki na pewno wymiana oleju w skrzyni i tylnym moście, podejrzewam, że dojdzie do tego późną wiosną:)
Według moich obliczeń na dzień dzisiejszy Audi ma 326k km, więc coś pewnie będzie wychodzić:)
Z mechaniki na pewno wymiana oleju w skrzyni i tylnym moście, podejrzewam, że dojdzie do tego późną wiosną:)
Według moich obliczeń na dzień dzisiejszy Audi ma 326k km, więc coś pewnie będzie wychodzić:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 12:58
- Lokalizacja: Elbląg
Czepiasz się o nomenklaturę. Nie chciałem po kolei wymieniać, że mam elektryczne lusterka, czujniki cofania, xenony, komputer, mmi 2g, podłokietnik, schowek na narty, fotochromatyczne lusterka itd itd. Po prostu napisałem czego nie mam, w porównaniu do wersji top. Na pewno wiesz o co chodzi i się czepiasz, a za bezawaryjność dziękuje. Niestety dzisiaj dopadł mnie "ręczny". Kontrolka na fisie, przy 20km/h taki hałas, że nie dało się wysiedzieć w aucie (chodzi o dźwięk ostrzegawczy), ręczny działa tylko na prawe koło. Miałem 300km do pokonania więc schytrzyłem się i wyciągnąłem dwa bezpieczniki 30A odpowiedzialne za ręczny w obu kołach. Jest tylko (!) na fisie ale nie ma brzęczyka (jechałem jakby z czerwoną rezerwą;p). Orientujecie się może chłopcy, czy można tak jeździć? Nie skutkuje to niczym negatywnym na auto? Mam jutro znowu trasę 300km i nie mogę postawić auta do warsztatu. Można z tym jeździć?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga