Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[S6 C6] - kolejna esa - hamulec gotowy str.4

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Ryan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 12 kwie 2011, 16:33
Lokalizacja: Chełm Śląski

Post autor: Ryan » 11 wrz 2011, 11:54

Ja pie...le.. marzenie silnik.. i własnie wydech milteka do tego i nic wiecej nie trzeba.. z takiego auta sie nie wysiada :D

Awatar użytkownika
zwierzakfm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 21 lip 2009, 10:48
Lokalizacja: Worcester/UK

Post autor: zwierzakfm » 16 wrz 2011, 16:05

kolego, a hamowales swoje auto? ciekawy jestem jak z moca, bo jak wszyscy wiemy FSI cierpi na "carbon build-up" w kolektorze wlotowym.

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 16 wrz 2011, 21:37

Nie hamowałem, ale wydaje mi się że nie wszystkie FSI, nie wszystkie ponieważ dlatego że:
1) RS4 B7 jak pobiera 1l oleju na 1kkm, czyli od wymiany do wymiany 16l to może i mu skorupa tworzy się pod kopułą
2) ja dolewam 0,5l raz na 10kkm, co stanowi 0,75l od wymiany do wymiany, a to 21,33 razy mniej niż takie 4,2 V8

Na pewno będzie trochę brudny, ale skorupy bym się nie spodziewał.

patryk4544
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 04 lip 2010, 02:03
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patryk4544 » 20 wrz 2011, 15:48

Dziwne te silniki, wysoki masz przebieg kolego?
Ja mam u siebie w Mercedesie 122 tyś aktualnie i autentycznie nigdy nie dolewałem oleju, od zmiany do zmiany poziom jest ten sam.

Aż się płakać chcę że w nowiutkich autach trzeba tak dużo dolewać, masakra.

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 20 wrz 2011, 19:19

u mnie już 152kkm, ale prawda jest taka, że jak motur się wysoko kręci, to silnik musi zużywać olej. Tylko że jeden bierze go mniej, a drugi więcej.
Dla przykładu: miałem S6C5 manual i oleju średnio dolewałem 0,8l/1kkm (w instrukcji producent zastrzegł taką możliwość w granicy 0,5l/1kkm dla nowego auta), auto pół roku sprzedałem koledze który sobie nim spokojnie jeździ i nie dolewał ani razu, a stan jest monitorowany nontop.
Pobieranie zależy od stylu jazdy bardzo mocno.

tu stare autko - ehhh
s6-c5-42-niebieska-eska-sprzedana-vt25295.htm

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 22 wrz 2011, 13:20

piękna fura pogratulować! ;]

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 24 wrz 2011, 13:41

Hamulczyk mi się szykuje, na focie mój aktualny stan na audiczki i inne.
Obrazek
od lewej góra:
- mój but E43
- zacisk 6 tłoków Touareg R50
- zacisk 6 tłoków Cayenne, Touareg, Q7
- zacisk 8 tłoków RS4, RS5, RS6, R8

od lewej dół klocki:
- tył Audi A6C6
- R50
- Cayenne
- RS i R8 - tu idą 4 sztuki na zacisk

Jest czym hamować :)

dodano 18.10.2011

Hamulec gotowy
Obrazek

Obrazek

Zaciski R50 - 6 tłoków
Tarcze Zimmermann wiercone
Nawiewy VW Phaeton
Przewody w stalowym oplocie przód+tył
Płyn RBF660

coca-cola
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 01 maja 2011, 22:45
Lokalizacja: Szkocja UK

Post autor: coca-cola » 02 lis 2011, 11:09

Witam bardzo ładne auto. Małe mam pytanko czy S6 nie ma halogenów nawet w lampach???
Gdy sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :D

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 02 lis 2011, 16:59

a kolega myslal na tylnymi hamplami ? jak chcialem sie zabrac za tyl ale jakos inne rzeczy teraz robie tak wiec narazie musza poczekac :)

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 02 lis 2011, 22:58

coca-cola pisze:Witam bardzo ładne auto. Małe mam pytanko czy S6 nie ma halogenów nawet w lampach???
Ma halogeny przeciwmgłowe w reflektorach głównych.
MaciejTFSI pisze:a kolega myslal na tylnymi hamplami ? jak chcialem sie zabrac za tyl ale jakos inne rzeczy teraz robie tak wiec narazie musza poczekac :)
Myślałem :) ale na nasze drogi się nie nadaje, na autostradzie się sprawdzi mocny tył, na koleinach już nie, na tyle wymieniłem przewody na stalowe i jest ok, auto nie nurkuje tylko siada, tak miało być. Ja hamulce oryginalne regularnie gotowałem, aż tarcze spaliłem, całe fioletowe. Teraz z wentylacją jest ok.
Mareek pisze:Niezły avancik! Nie szkoda Ci będzie się rozstawać zamieniając na RS'a? :p

Ostatnio miałem do czynienia z czarnym sedanem z tym motorkiem to zbiera sie naprawdę imponująco, ale po parunastu sekundach proporcje możliwości auta ustępują odwadze i pochodnym <figielek>
no jeszcze nie wiadomo czy eSe sprzedam, może żonka zechce pojeździć :)
eSka, czy eReSka to ciężkie krowy, nie nadają się na sprint, ale w trasę rewelka.

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 03 lis 2011, 15:31

altium, widze ze wymieniles nakladki na pedaly. Czy to sa z RS6? Kupilem tez komplet i mam problem z nakladka na hamulec, po sciagnieciu ori okazalo sie ze jest ona o wiele wieksza niz ta z RS6 i nie da sie jej nalozyc. Jak bylo u ciebie?

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 04 lis 2011, 12:42

ja tez wymienialem nakladki i nie mialem zadnego problemu. oprocz tego od gazu bo na gorze ciezko go bylo wsadzic

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 04 lis 2011, 20:37

Potwierdzam, nie było problemu żadnego, ale na angola nakładki są 4F2, a na europejczyka 4F1,może są jakieś inne, tego nie wiem.

o9.o2.2o12r auto zmieniło właściciela, możesz szanowny Jegomość się ujawni :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja