Auto posiada wiele rodzynków z pakietu S-line.
Wewnątrz:
- Fotele alcatrana + skóra
- Czarna podsufitka
- wielokolorowy fis + MMI Plus z 7" wyświetlaczem
- Panel klimatyzacji delux
- Kierownica obszyta perforowaną skórą w wersji F1 z łopatkami do zmiany biegów
- W podsufitce znajdują się przyciski sterownika bram garażowych
- Fotele posiadają emblematy S-line
- Listwy progowe z emblematem S-line
- Podgrzewane tylne siedzenia
- Pamięć ustawienia foteli
- Czujnik deszczu
- Samo ściemniające się lusterko wew.
- Podgrzewane lusterka zewnętrzne
- System nagłośnieniowy Bose
- czerwone oświetlenie wnętrza (miejsce na nogi, drzwi, itd.) o czym wspomniał już kolega
- telefon bluetooth i tempomat
zewnątrz:
- Lakier Daytona Grey LZ7S
- zawieszenie S-line -30mm
- Felgi 17"
- grill z emblematem S-line
- sportowy zderzak przedni S-line
- Skrętne lampy ksenonowe
- Większe niż standardowe hamulce 347x30mm przód, 330x22mm tył
- Tylne lampy diodowe
- czujniki parkowania (tył)
A tak przedstawiało się w Oryginale:
[ Dodano: 2017-07-20, 09:13 ]
Na pierwszy ogień poszło zawieszenie ponieważ oryginalne S-line było lekko zużyte. Postanowiłem wymienić je na używane KW, przy okazji wymieniłem pakiet wahaczy od Master Sport.
Inne wymienione po około 2 latach od zakupu podzespoły to:
Przepustnica - zapchana nagarem, coś z elektroniką szwankowało
Wtryskiwacze - wymieniłem cały komplet (miałem farta bo do kolegi trafił silnik A6 C6 z przebiegiem 40tys)
Nastawnik turbo - kolejny raz elektronika
Pompa ABS - oczywiście elektronika
Klapy zamykające - odcięte programowo
Przednia szyba - mocno już sfatygowana
Regeneracja lamp przednich
Zmieniłem też felgi na 19"
Następnie zabrałem się za środek auta:
Zdjąłem blendę zegarów i wymalowałem w czarne piano, zakupiłem także folię carbon od 3M i okleiłem tunel środkowy oraz listwy na drzwiach,
Jednak efekt nie był zadowalający, dlatego zdecydowałem się na technikę hydrografiką
Efekt niemal doskonały!!! przy okazji wymieniłem sfatygowane przełączniki sterowania lusterkami, szybami, światłami, główny przycisk MMI.
Zdjęcie tapicerek nie było zbyt kłopotliwe i pozwoliło także na wymianę pękniętych maskownic Bose oraz uszkodzonej popielniczki ufff....

Kolejnym krokiem było zamówienie kompletu hamulców z RS6, czyli tarcze 390mm + zaciski 6-tłoczkowe.
Przy takiej wymianie na przód należy:
1. Zmienić zwrotnice na te z RS6 C6
2. Końcówki drążków z RS6 C6 (mają inną średnicę)
3. Zmieniłem serwo, teraz mam to z RS6 C6
4. Przeprogramować ABS, ESP pod mocniejsze hamulce i odpowietrzyć
Na tył:
b. mieć tarcze i zaciski i klocki

1. Pasuje bez zmian
Zmieniłem także ich kolor z nieciekawego czarnego na zielony Bird green z palety /Porsche NR 253/
I wygląd na aucie:
W międzyczasie dodałem spoilery/dokładki drzwi od S6 (moje pordzewiały i wypukły, w nowych nie ma tej rdzewiejącej metalowej blaszki)
Obecnie pracuję nad body-kitem:
Tył polift + dyfuzor Rieger
Progi Rieger
Zderzak przód RS6
Lampy RS6
Zdjęcie pokazuje zrobione prze ze mnie dodatkowe mocowania progów:
Więcej zdjęć w miarę postępu prac
