Audi A6 C6 od Daniela :D - takie tam design przeróbki ...
Audi A6 C6 od Daniela :D - takie tam design przeróbki ...
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A6 C6 z 2005r.
Auto posiada wiele rodzynków z pakietu S-line.
Wewnątrz:
- Fotele alcatrana + skóra
- Czarna podsufitka
- wielokolorowy fis + MMI Plus z 7" wyświetlaczem
- Panel klimatyzacji delux
- Kierownica obszyta perforowaną skórą w wersji F1 z łopatkami do zmiany biegów
- W podsufitce znajdują się przyciski sterownika bram garażowych
- Fotele posiadają emblematy S-line
- Listwy progowe z emblematem S-line
- Podgrzewane tylne siedzenia
- Pamięć ustawienia foteli
- Czujnik deszczu
- Samo ściemniające się lusterko wew.
- Podgrzewane lusterka zewnętrzne
- System nagłośnieniowy Bose
- czerwone oświetlenie wnętrza (miejsce na nogi, drzwi, itd.) o czym wspomniał już kolega
- telefon bluetooth i tempomat
zewnątrz:
- Lakier Daytona Grey LZ7S
- zawieszenie S-line -30mm
- Felgi 17"
- grill z emblematem S-line
- sportowy zderzak przedni S-line
- Skrętne lampy ksenonowe
- Większe niż standardowe hamulce 347x30mm przód, 330x22mm tył
- Tylne lampy diodowe
- czujniki parkowania (tył)
A tak przedstawiało się w Oryginale:
[ Dodano: 2017-07-20, 09:13 ]
Na pierwszy ogień poszło zawieszenie ponieważ oryginalne S-line było lekko zużyte. Postanowiłem wymienić je na używane KW, przy okazji wymieniłem pakiet wahaczy od Master Sport.
Inne wymienione po około 2 latach od zakupu podzespoły to:
Przepustnica - zapchana nagarem, coś z elektroniką szwankowało
Wtryskiwacze - wymieniłem cały komplet (miałem farta bo do kolegi trafił silnik A6 C6 z przebiegiem 40tys)
Nastawnik turbo - kolejny raz elektronika
Pompa ABS - oczywiście elektronika
Klapy zamykające - odcięte programowo
Przednia szyba - mocno już sfatygowana
Regeneracja lamp przednich
Zmieniłem też felgi na 19"
Następnie zabrałem się za środek auta:
Zdjąłem blendę zegarów i wymalowałem w czarne piano, zakupiłem także folię carbon od 3M i okleiłem tunel środkowy oraz listwy na drzwiach,
Jednak efekt nie był zadowalający, dlatego zdecydowałem się na technikę hydrografiką
Efekt niemal doskonały!!! przy okazji wymieniłem sfatygowane przełączniki sterowania lusterkami, szybami, światłami, główny przycisk MMI.
Zdjęcie tapicerek nie było zbyt kłopotliwe i pozwoliło także na wymianę pękniętych maskownic Bose oraz uszkodzonej popielniczki ufff....
Kolejnym krokiem było zamówienie kompletu hamulców z RS6, czyli tarcze 390mm + zaciski 6-tłoczkowe.
Przy takiej wymianie na przód należy:
1. Zmienić zwrotnice na te z RS6 C6
2. Końcówki drążków z RS6 C6 (mają inną średnicę)
3. Zmieniłem serwo, teraz mam to z RS6 C6
4. Przeprogramować ABS, ESP pod mocniejsze hamulce i odpowietrzyć
Na tył:
b. mieć tarcze i zaciski i klocki
1. Pasuje bez zmian
Zmieniłem także ich kolor z nieciekawego czarnego na zielony Bird green z palety /Porsche NR 253/
I wygląd na aucie:
W międzyczasie dodałem spoilery/dokładki drzwi od S6 (moje pordzewiały i wypukły, w nowych nie ma tej rdzewiejącej metalowej blaszki)
Obecnie pracuję nad body-kitem:
Tył polift + dyfuzor Rieger
Progi Rieger
Zderzak przód RS6
Lampy RS6
Zdjęcie pokazuje zrobione prze ze mnie dodatkowe mocowania progów:
Więcej zdjęć w miarę postępu prac
Auto posiada wiele rodzynków z pakietu S-line.
Wewnątrz:
- Fotele alcatrana + skóra
- Czarna podsufitka
- wielokolorowy fis + MMI Plus z 7" wyświetlaczem
- Panel klimatyzacji delux
- Kierownica obszyta perforowaną skórą w wersji F1 z łopatkami do zmiany biegów
- W podsufitce znajdują się przyciski sterownika bram garażowych
- Fotele posiadają emblematy S-line
- Listwy progowe z emblematem S-line
- Podgrzewane tylne siedzenia
- Pamięć ustawienia foteli
- Czujnik deszczu
- Samo ściemniające się lusterko wew.
- Podgrzewane lusterka zewnętrzne
- System nagłośnieniowy Bose
- czerwone oświetlenie wnętrza (miejsce na nogi, drzwi, itd.) o czym wspomniał już kolega
- telefon bluetooth i tempomat
zewnątrz:
- Lakier Daytona Grey LZ7S
- zawieszenie S-line -30mm
- Felgi 17"
- grill z emblematem S-line
- sportowy zderzak przedni S-line
- Skrętne lampy ksenonowe
- Większe niż standardowe hamulce 347x30mm przód, 330x22mm tył
- Tylne lampy diodowe
- czujniki parkowania (tył)
A tak przedstawiało się w Oryginale:
[ Dodano: 2017-07-20, 09:13 ]
Na pierwszy ogień poszło zawieszenie ponieważ oryginalne S-line było lekko zużyte. Postanowiłem wymienić je na używane KW, przy okazji wymieniłem pakiet wahaczy od Master Sport.
Inne wymienione po około 2 latach od zakupu podzespoły to:
Przepustnica - zapchana nagarem, coś z elektroniką szwankowało
Wtryskiwacze - wymieniłem cały komplet (miałem farta bo do kolegi trafił silnik A6 C6 z przebiegiem 40tys)
Nastawnik turbo - kolejny raz elektronika
Pompa ABS - oczywiście elektronika
Klapy zamykające - odcięte programowo
Przednia szyba - mocno już sfatygowana
Regeneracja lamp przednich
Zmieniłem też felgi na 19"
Następnie zabrałem się za środek auta:
Zdjąłem blendę zegarów i wymalowałem w czarne piano, zakupiłem także folię carbon od 3M i okleiłem tunel środkowy oraz listwy na drzwiach,
Jednak efekt nie był zadowalający, dlatego zdecydowałem się na technikę hydrografiką
Efekt niemal doskonały!!! przy okazji wymieniłem sfatygowane przełączniki sterowania lusterkami, szybami, światłami, główny przycisk MMI.
Zdjęcie tapicerek nie było zbyt kłopotliwe i pozwoliło także na wymianę pękniętych maskownic Bose oraz uszkodzonej popielniczki ufff....
Kolejnym krokiem było zamówienie kompletu hamulców z RS6, czyli tarcze 390mm + zaciski 6-tłoczkowe.
Przy takiej wymianie na przód należy:
1. Zmienić zwrotnice na te z RS6 C6
2. Końcówki drążków z RS6 C6 (mają inną średnicę)
3. Zmieniłem serwo, teraz mam to z RS6 C6
4. Przeprogramować ABS, ESP pod mocniejsze hamulce i odpowietrzyć
Na tył:
b. mieć tarcze i zaciski i klocki
1. Pasuje bez zmian
Zmieniłem także ich kolor z nieciekawego czarnego na zielony Bird green z palety /Porsche NR 253/
I wygląd na aucie:
W międzyczasie dodałem spoilery/dokładki drzwi od S6 (moje pordzewiały i wypukły, w nowych nie ma tej rdzewiejącej metalowej blaszki)
Obecnie pracuję nad body-kitem:
Tył polift + dyfuzor Rieger
Progi Rieger
Zderzak przód RS6
Lampy RS6
Zdjęcie pokazuje zrobione prze ze mnie dodatkowe mocowania progów:
Więcej zdjęć w miarę postępu prac
Ostatnio zmieniony 20 lip 2017, 23:30 przez Danielsnm, łącznie zmieniany 1 raz.
fajnie mieć audi
Tak, kupiłem gwint do A6 C6 4F, nie mam pojęcia czy z C5 podejdzie ale to raczej mało prawdopodobne. Musisz uzbroić się w cierpliwość, pamiętam że na swoje kilka m-cy czekałem nim wypatrzyłem je na Allegro. Za to były od razu dwa komplety.T1_Daniel pisze:chciałem wysłać Ci pw ale nie chce wysłać mianowicie jeszcze chciałem zapytac o gwint KW masz typowy do C6 czy gwint z C5 też podchodzi ? bo olx i allegro to bardzo cieżko znaleść
fajnie mieć audi
Ogólnie auto mam od 2012r ale mocniej w nim grzebię od 2016r, wcześniej tylko ogarniałem bieżące problemy techniczne , aby doprowadzić auto do niezawodnego działania na co dzień.Screw pisze:Ale zes poszedl z tematem! od kiedy masz samochod ze temat dopiero teraz zalozony ? Na prawde szacunek. Co do za wzor felgi ?:)
Przed zabraniem się za przeróbki musiałem poświęcić trochę czasu na "wyhaczenie" części w dobrych cenach. Bo zazwyczaj kupuję używane, aby nie przepłacać. np:
zawieszenie KW kupiłem połowę taniej, ale długo czekałem aż się pojawi, zestaw wahaczy mam nowy bo tutaj oszczędzać się nie powinno.
felgi używki, bo jak nie naprawiane i nie biją to nic się nie dzieje
model: vmr 710 gunmetal
Udało mi się kupić zderzak RS6 za jedyne 1400zł bo był ułamany w 2 miejscach, wystarczyło pospawać, wzmocnić włóknem dokupić kratki, zaślepkę haka, zamiennik grilla i jest jak nowy!! Pomyśleć że za takie cuda na AlleDROGO krzyczą 5000 - 6000zł a ja zamknąłem się w kwocie 2400zł z malowaniem.
Podczas tworzenia swojej wizji tego auta często odwiedzałem to forum, ale także Audizine, aby zebrać możliwie jak najwięcej informacji o częściach i metodach ich łączenia ze sobą w spójną całość.
Przykładowe zdjęcia którymi się wspomagałem:
fajnie mieć audi
Tak więc dziś, po kilku godzinach pracy udało się osadzić progi i wyglądają całkiem w porządku.
Zdjęcie takie sobie bo już się ściemniało, lepsze będą jak wyjadę z garażu na kołach...
A to co? karambol? .. .. to mój przyjaciel Tomasz wpadł na zmianę przednich lamp
No to teraz pozostało czekać na dostawę nowych lamp do mojej A6 i założę w końcu przedni zderzak. Następnie zabieram się za tworzenie elementów z tkaniny carbonowej, ale o tym później ... ;D
Zdjęcie takie sobie bo już się ściemniało, lepsze będą jak wyjadę z garażu na kołach...
A to co? karambol? .. .. to mój przyjaciel Tomasz wpadł na zmianę przednich lamp
No to teraz pozostało czekać na dostawę nowych lamp do mojej A6 i założę w końcu przedni zderzak. Następnie zabieram się za tworzenie elementów z tkaniny carbonowej, ale o tym później ... ;D
fajnie mieć audi
Szczerze powiedziawszy miałem kupić ten dyfuzor:obsession pisze:no powiem, że fura zaczyna robić wrażenie Wielki plus za hample. Czekam na dalsze foty Długo szukałeś tego dyfuzora na ebay?
http://www.ebay.pl/itm/Heck-Spoiler-Hec ... SwT6pVr7gc
Ale na niemieckim Ebay był akurat używany z Riegera, więc długo się nie zastanawiałem.. . zwykły fart
fajnie mieć audi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga