Post
autor: pelonek1 » 19 maja 2019, 14:29
Dmuchawę już wymieniłem jakoś w połowie marca, o czym pisałem w tym poście.
Trochę zabawy było z niektórymi śrubkami. Z podszybiem jakoś sobie poradziłem, ale też nie było łatwo, wypchnąłem je od dołu breszką jako dźwignia. Ciężko też schodziły ramiona wycieraczek, na szczęście mały ściągacz i udało się ściągnąć bez strat.
[ Dodano: 2019-05-19, 14:29 ]
Ostatnio zauważyłem że wciśnięcie pedału przyspieszenia deaktywuje hamulec postojowy (nie ważne czy skrzynia ustawiona na D czy R).
Problem w tym że nie zawsze tak się dzieje bo często też muszę go deaktywować ręcznie żeby samochód ruszył.
Teraz pytanie jak ten hamulec powinien poprawnie działać, czy jest jakaś zależność że czasem działa tak czasem inaczej?