Audi A6 C6 3.0TDI by luk330
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 18 wrz 2015, 12:58
- Lokalizacja: Elbląg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Mazdomania ma rację, felgi fabrycznie pochodzą z D3
sprawdzałem w partslinku po numerze części
Moje felgi mają ET44 (D3)
RSy z C5 mają ET33 (reszta parametrów jak u mnie).
A ten sam wzór tylko fabrycznie z C6 miał ET48 lub 52 przy 9 calach szerokosci.


RSy z C5 mają ET33 (reszta parametrów jak u mnie).
A ten sam wzór tylko fabrycznie z C6 miał ET48 lub 52 przy 9 calach szerokosci.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 02 lis 2015, 12:51
- Lokalizacja: LINCOLN UK
luk330 moim zdaniem nie masz co zalowac BMW. Jesli chodzi o wnetrze to tragedia z iloscia miejsca rowniez no ale ja jestem dosc spory i dlatego. Mialem okazje jechac taka 2 litry w wersji sport naprawde bylem pod wrazeniem osiagow ale a6 to a6. Jak nie chcesz sie bawic w wymiane lamp zderzakow itd to tak jak wspomniales walnij klasyczny german style gwintowane zawieszenie porzadne fele wydech i przyciem i bedzie spoko. 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
HULK HOGAN, nie ma co porównywać e46 do C6 bo to zupelnie inna klasa. E46 mi bardzo pasowało i gdyby nie to, że trafiłem na dość kapryśny egzemplarz to bym wcale jej nie chciał zmienic
co nie znaczy, że żałuje, że kupiłem a6 - bynajmniej! Ale sentyment pozostaje 
Co do A6 do wiosny się trochę zmieni
gleba już do mnie jedzie, może nie gwint, ale powinno być ok 


Co do A6 do wiosny się trochę zmieni


A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 02 lis 2015, 12:51
- Lokalizacja: LINCOLN UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Jej kozowatość to już tylko kwestia zimy, kupiłem springi H&R więc na wiosne będzie niżej - sam na taką kozę patrzeć nie mogę
ale chociaż krawężniki i progi zwalniające niestraszne
[ Dodano: 2016-07-14, 20:13 ]
No cześć,
dawno mnie nie było, chyba ze 3-4miesiące poza forum totalnie i od razu sorry do wszystkich, że nie odpisałem na PW, no nie miałem czasu, żeby siedzieć na forum.
Przez ten czas trochę się pozmieniało.
Fele kupione od kolegi czarny_kurczak wymagały dopieszczenia bo były mocno poobdzierane na rantach i ogólnie lakier na nich nie był w najlepszym stanie (ale kupiłem je z pełną świadomością
).
W związku z powyższym dostały nowy lakier, pomalowane i przygotowane własnoręcznie. Wybrałem lakier, którego bazą był ciemniejszy srebrny od motipa + klar z utwardzaczem a na samo dno poszedł czarny podkład.
Powoli podkładowane:
Baza położona:
Po wszystkim:
Na aucie tutaj nie widać tego, że są ciemniejsze, aparat w telefonie tego nie ogarnia
:
Na tej fotce widać, że są ciemniejsze i w rzeczywistości na żywo tak właśnie się prezentują:
Po felgach stwierdziłem, że w końcu trzeba założyć sprężyny. Przyśpieszyło to z uwagi na to, że w przednim zawieszeniu coś zaczęło skrzypieć i ABS przestał działać. Diagnoza - do wymiany górne wahacze po obu stronach i po lewej dolny tylny a do tego prawe przednie łożysko dostało luzu takiego, że czujnik ABS tarł o bieżnie co powodowało błędy ABSu.
Przy tej okazji wymienione zostały też sprężyny na dedykowane do 3.0tdi sprężyny H&R.
Niestety nie usiadło tak jak się spodziewałem więc pewnie coś będę jeszcze kombinował w kierunku obniżenia.
Przy okazji wymieniłem regulator napięcia (ori valeo) - grzanie szyb i lusterek wróciło a kody błędów poznikały jak ręką odjął (zaktualizuję też tematy, które w związku z tym zakładałem na forum).
Co najfajniejsze w końcu zrobiłem wydech, o którym pisałem w zeszłym roku (trochę się zeszło). Zrobiony jest wydech typu cat-back na wzór supersprinta, na seryjnych średnicach. W skrócie - rury seryjnej średnicy bez tłumików końcowych.
Końcówki 90mm z nierdzewki ścięte po kątem 30stopni. Wydech to custom.
Tak jak mówiłem robiłem to w Street Lane Garage, chłopaki mają super podejście i kochają Audi (najbardziej te stare ale moją też się odpowiednio zajęli
) no i nie kosztowało to tyle ile przypuszczałem - mniej niż 25% oryginalnego układu supersprint.
Tutaj link do filmików żeby zobrazować jaki teraz ma dźwięk - ja jestem MEGA ZADOWOLONY!!!!
Dzwięk jest super, a w środku słychać go tylko troszkę bardziej, w trasie w ogóle nie jest dokuczliwy. Moja narzeczona w ogóle nie zauważyła, że coś jest nie tak
Jeden:
Dwa:
Poniżej kilka aktualnych fotek (sorry, że mało widać ale nie miałem za bardzo czasu nigdzie jeździć i zrobione pod domem :D ), lepsza sesja porządniejszym sprzętem i w lepszym terenie może w weekend
Tutaj widać, że stoi nieco niżej (ale bruuuudna):
No i reszta:
![Obrazek]()
Co dalszych planów - chciałbym przedni zderzak wymienić na s-line - jakby ktoś miał s-lineowy, kompletny zderzak pod spryski i pod przedni parktronic to plis o info. Najlepiej też w phantom blacku
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-07-25, 18:57 ]
Sprężyny się trochę ułożyły i nieco jeszcze zeszły
A z innych nowości zakupiłem okazyjnie kolejny komplet felg
oryginały audi do c6, 8,5x19 (więc 0,5 cala węższe od tych co mam) i ET48. Które fajniejsze? Zostawiać czarne czy srebrny lepszy będzie?
Dalej chciałbym zakupić przedni zderzak od przedliftowego s-line'a
jakby ktoś miał to prośba o info 


[ Dodano: 2016-07-14, 20:13 ]
No cześć,
dawno mnie nie było, chyba ze 3-4miesiące poza forum totalnie i od razu sorry do wszystkich, że nie odpisałem na PW, no nie miałem czasu, żeby siedzieć na forum.
Przez ten czas trochę się pozmieniało.
Fele kupione od kolegi czarny_kurczak wymagały dopieszczenia bo były mocno poobdzierane na rantach i ogólnie lakier na nich nie był w najlepszym stanie (ale kupiłem je z pełną świadomością

W związku z powyższym dostały nowy lakier, pomalowane i przygotowane własnoręcznie. Wybrałem lakier, którego bazą był ciemniejszy srebrny od motipa + klar z utwardzaczem a na samo dno poszedł czarny podkład.
Powoli podkładowane:
Baza położona:
Po wszystkim:
Na aucie tutaj nie widać tego, że są ciemniejsze, aparat w telefonie tego nie ogarnia

Na tej fotce widać, że są ciemniejsze i w rzeczywistości na żywo tak właśnie się prezentują:
Po felgach stwierdziłem, że w końcu trzeba założyć sprężyny. Przyśpieszyło to z uwagi na to, że w przednim zawieszeniu coś zaczęło skrzypieć i ABS przestał działać. Diagnoza - do wymiany górne wahacze po obu stronach i po lewej dolny tylny a do tego prawe przednie łożysko dostało luzu takiego, że czujnik ABS tarł o bieżnie co powodowało błędy ABSu.
Przy tej okazji wymienione zostały też sprężyny na dedykowane do 3.0tdi sprężyny H&R.
Niestety nie usiadło tak jak się spodziewałem więc pewnie coś będę jeszcze kombinował w kierunku obniżenia.
Przy okazji wymieniłem regulator napięcia (ori valeo) - grzanie szyb i lusterek wróciło a kody błędów poznikały jak ręką odjął (zaktualizuję też tematy, które w związku z tym zakładałem na forum).
Co najfajniejsze w końcu zrobiłem wydech, o którym pisałem w zeszłym roku (trochę się zeszło). Zrobiony jest wydech typu cat-back na wzór supersprinta, na seryjnych średnicach. W skrócie - rury seryjnej średnicy bez tłumików końcowych.
Końcówki 90mm z nierdzewki ścięte po kątem 30stopni. Wydech to custom.
Tak jak mówiłem robiłem to w Street Lane Garage, chłopaki mają super podejście i kochają Audi (najbardziej te stare ale moją też się odpowiednio zajęli

Tutaj link do filmików żeby zobrazować jaki teraz ma dźwięk - ja jestem MEGA ZADOWOLONY!!!!
Dzwięk jest super, a w środku słychać go tylko troszkę bardziej, w trasie w ogóle nie jest dokuczliwy. Moja narzeczona w ogóle nie zauważyła, że coś jest nie tak

Jeden:
Dwa:
Poniżej kilka aktualnych fotek (sorry, że mało widać ale nie miałem za bardzo czasu nigdzie jeździć i zrobione pod domem :D ), lepsza sesja porządniejszym sprzętem i w lepszym terenie może w weekend

Tutaj widać, że stoi nieco niżej (ale bruuuudna):
No i reszta:
Co dalszych planów - chciałbym przedni zderzak wymienić na s-line - jakby ktoś miał s-lineowy, kompletny zderzak pod spryski i pod przedni parktronic to plis o info. Najlepiej też w phantom blacku

Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-07-25, 18:57 ]
Sprężyny się trochę ułożyły i nieco jeszcze zeszły

A z innych nowości zakupiłem okazyjnie kolejny komplet felg

Dalej chciałbym zakupić przedni zderzak od przedliftowego s-line'a


A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

- fajerblade
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 kwie 2016, 09:47
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2010
- Moje auto: Allroad C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI CAJA 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: mielec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Michal_ST, zobaczymy, na razie leza w garazu i musze sprawdzic jak bardzo sa krzywe
potem musze zdjac z nich gume w spreju (cos w rodzaju plastidipa) i potem przymierze, zobaczymy które beda fajniej lezec.
fajerblade, ee??
[ Dodano: 2016-09-22, 23:08 ]
Nagrałem brzmienie wydechu, co nieco słychać.
Z wnętrza przy zamkniętych szybach (dziurawa droga i schowek mi brzęczy :D )
Z wnętrza i otwarte szyby:

fajerblade, ee??
[ Dodano: 2016-09-22, 23:08 ]
Nagrałem brzmienie wydechu, co nieco słychać.
Z wnętrza przy zamkniętych szybach (dziurawa droga i schowek mi brzęczy :D )
Z wnętrza i otwarte szyby:
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
MISQ, polecam taki zabieg
[ Dodano: 2016-12-28, 18:49 ]
Przygotowując się do sezonu zakupiłem nowe gumki na lato:
Olej - kupiłem tym razem Motula:
i komplet filtrów Mann.
Felgi z a8 d3, na których przejeździłem ostatnie 2 sezony wystawiłem na allegro (są dostępne też w dziale sprzedam).
Wciąż próbuję znaleźć w okolicach zderzak s-line :D jak jest to w dramatycznym stanie - a po przygodach z kupionym mpakietem bmw, który musialem naprawić więcej z dopasowaniem nie będę się bawił

[ Dodano: 2016-12-28, 18:49 ]
Przygotowując się do sezonu zakupiłem nowe gumki na lato:
Olej - kupiłem tym razem Motula:
i komplet filtrów Mann.
Felgi z a8 d3, na których przejeździłem ostatnie 2 sezony wystawiłem na allegro (są dostępne też w dziale sprzedam).
Wciąż próbuję znaleźć w okolicach zderzak s-line :D jak jest to w dramatycznym stanie - a po przygodach z kupionym mpakietem bmw, który musialem naprawić więcej z dopasowaniem nie będę się bawił

A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 
