Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 maja 2017, 14:15
- Lokalizacja: Góra
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro
Witam,
dziś pochwalić się chciałem swoim autem, które kupilem 22.04.2017 czyli nie dawno.
Do tej pory jeżdziłem kilkoma autami, Golf III (1.6 z LPG), golf IV (1,9TDI ASZ z TipTronickiem (stąd miłość do automatów :mrgreen: )), Bora (2.3 vr5), Audi A4 B6 (2.0 ALT z multitronickiem).
W tej chwili posiadam A6 C5 (1.9 TDI afn) oraz tą C6 (w garażu stoi jeszcze corrado, ale dłuższy temat, bo sie dopiero robi)
Auta szukaliśmy z narzeczoną dużego i wygodnego. Ma nas wygodnie wozić ze wzgledu na ilość kilometrów jakie robimy w ciągu roku.
Zastanawialismy się nad Phaetonem, Passatem B6/B7 oraz A6 C6. Wygrało jak widac C6.
Coś więcej o historii auta i zakupu.
Auto wystawione na niemieckim portalu. Znalezliśmy je i od razu e-mail do sprzedającego.
Sprzedający okazał się prywatną osobą i wszystko co pisaliśmy na miejscu okazało się prawdą.
Ze wzgledu na to, że oboje pracowalismy to termin obejrzenia auta ustaliliśmy na sobotę.
Niestety pogoda nam nie dopisała, padał deszcz i było zimno, a każdy chyba wie, jak fajnie ogląda się auto, gdy pada deszcz
Z zewnątrz nie było jakiś większych uszkodzeń, których deszcz mógłby nie ukryć, wszystkie szyby oryginalne oprócz czołowej (właściciel pisał, że była zmieniana 2 lata temu w serwisie i potwierdzenie dokumentem jest) ogólnie zewnętrznie na 5!
Książka serwisowa do końca, przebieg na blacie 218 500, ostatni wpis na 197 150km. Ostatnie 3 wpisy w ksiązce są z serwisu A.T.U pozostałe z Audi.
Zaglądam pod maskę, silnik zimny (na dworze coś 5*C), patrzymy oglądamy sucho, zakurzone, nic nie picowane (jak to nie picowane do sprzedaży?!)
Proszę szwagra by odpalił, a ja będę nasłuchiwać rozrząd. Odpalił i wszystko gitara, chodzi elegancko, sukces!
Zaglądamy do środka, pierwsze otwarcie drzwi i WOW, widać, że Niemiec nie miał czasu odkurzyć środka, a dobrze wiedział, że będziemy, dziad normalnie(sprzedaje i nie sprząta)!
Oprócz paru kamyczkow na dywanikach i lekkiego kurzu, wszystko w srodku jest nie naruszone, nie zniszczone. Kolejny sukces!
Jazda testowa, wsiadłem, pojechałem i poczułem, że to jest to, musze to auto miec.
Gadka, szmatka, bajera.
Cena zjechała na dół i pojechalismy kupić próbne tablice, a ja szczęśliwy wraz z narzeczoną!
Troche danych o Aucie:
PRODUCENT: Audi
MODEL: A6 C6 Avant
ROK: 06.10.2006
SILNIK: 3.0 TDI
MOC: 233PS
RODZAJ PALIWA: Diesel
MAX. MOMENT OBROTOWY: 450Nm
UKŁAD DOLOTOWY :seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ZAWIESZENIE: S-line
KOŁA:
Lato 18" z oponami 245/40/18
Zima 17"
CAR-AUDIO: seria, zmieniarka 6CD, subwoofery, procesor dźwięku
WYPOSAŻENIE:
-pakiet s-line zewnętrzny i wewnetrzny
-większe hamulce (nie wiem ile mm, może ktoś podpowie?)
-czarny sufit
- bixenon
-fotele półskóra S-Line
-Kierownica S-line z łopatkami F1
- coming/living home
- czujnik deszczu,
-czujnik zmierzchu
- MMI kolorowe
- dwustrefowa klima
- wykończone wnętrze plastikowym aluminium ( :lol: )
- podświetlanie nóg, boczków ambiente
- oświetlenie ziemi spod lusterek
- tempomat
Pewnie coś jeszcze co mogłem zapomniec
Czas na zdjęcia:
Pierwsze zdjęcie, u starego właściciela
Odjechaliśmy i pojechaliśmy na stacje, czyli pierwsze Bitte Tanken:
Tu juz jako moje, szybko woskowane:
Zdjęcie środka robił poprzedni właściciel, obecnie jest czyściej :mrgreen:
Koła zimowe i letnie. Na lato musze kupic 2 nowe, poniewaz stare są już "zmęczone"
Auto mam lekko ponad 2 tyg, zrobione 3tyś kilometrów i poki co zadowolony jestem strasznie. Spalanie średnio 7.5l, raz robiłem test jadąc do pracy i na odcinku 20km uzyskałem 6.1l/100km.
Czeka mnie tylko wymiana oleju, ze wzgledu na to, ze stosowany był Castrol LongLife, którego nie uznaje!
dziś pochwalić się chciałem swoim autem, które kupilem 22.04.2017 czyli nie dawno.
Do tej pory jeżdziłem kilkoma autami, Golf III (1.6 z LPG), golf IV (1,9TDI ASZ z TipTronickiem (stąd miłość do automatów :mrgreen: )), Bora (2.3 vr5), Audi A4 B6 (2.0 ALT z multitronickiem).
W tej chwili posiadam A6 C5 (1.9 TDI afn) oraz tą C6 (w garażu stoi jeszcze corrado, ale dłuższy temat, bo sie dopiero robi)
Auta szukaliśmy z narzeczoną dużego i wygodnego. Ma nas wygodnie wozić ze wzgledu na ilość kilometrów jakie robimy w ciągu roku.
Zastanawialismy się nad Phaetonem, Passatem B6/B7 oraz A6 C6. Wygrało jak widac C6.
Coś więcej o historii auta i zakupu.
Auto wystawione na niemieckim portalu. Znalezliśmy je i od razu e-mail do sprzedającego.
Sprzedający okazał się prywatną osobą i wszystko co pisaliśmy na miejscu okazało się prawdą.
Ze wzgledu na to, że oboje pracowalismy to termin obejrzenia auta ustaliliśmy na sobotę.
Niestety pogoda nam nie dopisała, padał deszcz i było zimno, a każdy chyba wie, jak fajnie ogląda się auto, gdy pada deszcz
Z zewnątrz nie było jakiś większych uszkodzeń, których deszcz mógłby nie ukryć, wszystkie szyby oryginalne oprócz czołowej (właściciel pisał, że była zmieniana 2 lata temu w serwisie i potwierdzenie dokumentem jest) ogólnie zewnętrznie na 5!
Książka serwisowa do końca, przebieg na blacie 218 500, ostatni wpis na 197 150km. Ostatnie 3 wpisy w ksiązce są z serwisu A.T.U pozostałe z Audi.
Zaglądam pod maskę, silnik zimny (na dworze coś 5*C), patrzymy oglądamy sucho, zakurzone, nic nie picowane (jak to nie picowane do sprzedaży?!)
Proszę szwagra by odpalił, a ja będę nasłuchiwać rozrząd. Odpalił i wszystko gitara, chodzi elegancko, sukces!
Zaglądamy do środka, pierwsze otwarcie drzwi i WOW, widać, że Niemiec nie miał czasu odkurzyć środka, a dobrze wiedział, że będziemy, dziad normalnie(sprzedaje i nie sprząta)!
Oprócz paru kamyczkow na dywanikach i lekkiego kurzu, wszystko w srodku jest nie naruszone, nie zniszczone. Kolejny sukces!
Jazda testowa, wsiadłem, pojechałem i poczułem, że to jest to, musze to auto miec.
Gadka, szmatka, bajera.
Cena zjechała na dół i pojechalismy kupić próbne tablice, a ja szczęśliwy wraz z narzeczoną!
Troche danych o Aucie:
PRODUCENT: Audi
MODEL: A6 C6 Avant
ROK: 06.10.2006
SILNIK: 3.0 TDI
MOC: 233PS
RODZAJ PALIWA: Diesel
MAX. MOMENT OBROTOWY: 450Nm
UKŁAD DOLOTOWY :seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ZAWIESZENIE: S-line
KOŁA:
Lato 18" z oponami 245/40/18
Zima 17"
CAR-AUDIO: seria, zmieniarka 6CD, subwoofery, procesor dźwięku
WYPOSAŻENIE:
-pakiet s-line zewnętrzny i wewnetrzny
-większe hamulce (nie wiem ile mm, może ktoś podpowie?)
-czarny sufit
- bixenon
-fotele półskóra S-Line
-Kierownica S-line z łopatkami F1
- coming/living home
- czujnik deszczu,
-czujnik zmierzchu
- MMI kolorowe
- dwustrefowa klima
- wykończone wnętrze plastikowym aluminium ( :lol: )
- podświetlanie nóg, boczków ambiente
- oświetlenie ziemi spod lusterek
- tempomat
Pewnie coś jeszcze co mogłem zapomniec
Czas na zdjęcia:
Pierwsze zdjęcie, u starego właściciela
Odjechaliśmy i pojechaliśmy na stacje, czyli pierwsze Bitte Tanken:
Tu juz jako moje, szybko woskowane:
Zdjęcie środka robił poprzedni właściciel, obecnie jest czyściej :mrgreen:
Koła zimowe i letnie. Na lato musze kupic 2 nowe, poniewaz stare są już "zmęczone"
Auto mam lekko ponad 2 tyg, zrobione 3tyś kilometrów i poki co zadowolony jestem strasznie. Spalanie średnio 7.5l, raz robiłem test jadąc do pracy i na odcinku 20km uzyskałem 6.1l/100km.
Czeka mnie tylko wymiana oleju, ze wzgledu na to, ze stosowany był Castrol LongLife, którego nie uznaje!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Grzane stolki przod + skora z alkantara
Masz wyswietlane odleglosci na MMI? - mozna dokodowac jak co
Znaczek S na holderze do napoi na minus (moja opinia)
Czrny dyfuzor
Srebrna ramka w kolo MMI i zegarow + AC panel i nawiewy czarne jak w poliftach(moje 2006 mialo jeszcze to szare przed zmiana:) )
Do do hampli to jesli masz te samy kody co ja mam to:
347MM Przod
330MM Tyl
Daje to juz rade z wiekszych predkosci.
Ogolnie wyglada to BARDZO ladnie wiec serdeczne gratulacje!
Napisz czy swiatla to xen czy AFS (skretne)?:)
Moje skromne zdanie to 19" kolo jest obowiazkowe dla C6 w Avancie . Ja jezdzilem na ''nalesnikach'' i bylo twardo a teraz kupilem opony w oryginalnym rozmiarze tak jak wychodzi z fabryki czy 255/35r19 i jest wygodniej niz na oryginalnej 18" 240/45
Masz wyswietlane odleglosci na MMI? - mozna dokodowac jak co
Znaczek S na holderze do napoi na minus (moja opinia)
Czrny dyfuzor
Srebrna ramka w kolo MMI i zegarow + AC panel i nawiewy czarne jak w poliftach(moje 2006 mialo jeszcze to szare przed zmiana:) )
Do do hampli to jesli masz te samy kody co ja mam to:
347MM Przod
330MM Tyl
Daje to juz rade z wiekszych predkosci.
Ogolnie wyglada to BARDZO ladnie wiec serdeczne gratulacje!
Napisz czy swiatla to xen czy AFS (skretne)?:)
Moje skromne zdanie to 19" kolo jest obowiazkowe dla C6 w Avancie . Ja jezdzilem na ''nalesnikach'' i bylo twardo a teraz kupilem opony w oryginalnym rozmiarze tak jak wychodzi z fabryki czy 255/35r19 i jest wygodniej niz na oryginalnej 18" 240/45
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 maja 2017, 14:15
- Lokalizacja: Góra
supernowa, dzięki
Screw, to zwykły materiał, alkantary nie ma.
Odległości są pokazywane na MMI, przód i tył.
Niestety, ale znaczek S doklejony został przez poprzedniego właściciela, chciałem to zerwać, ale nie jest to na taśmie dwustronnej, lecz na jakimś kleju, wiec zdzierając to, zejdzie z farbą, dlatego na razie zostaje jak jest, ale kusi mnie kupno całego tunelu, bo mój ma delikatne ryski widoczne pod światło i mnie trochę to irytuje.
Tak, hamulce są te większe i raz już miałem hamowanie ze 170km/h do zera i dają rade. Nawet nie wiedziałem, że przy tak mocnym hamowaniu włączają się awaryjne
Światła to Bixenon, w planach regeneracja odbłyśników, ponieważ w nocy bardzo słabo swięcą, w porównaniu do C5 na zwykłych żarówkach.
W planie miałem 19, ale niestety w lipcu mam ślub, robi się powoli corrado, więc pieniądze mają gdzie się rozchodzić, dlatego w tym aucie będzie kosmetyka i radość z jazdy.
Swoją drogą, auto przeszło mały serwis i zmiany przeprowadzone to:
-Olej Motul 5w30 ze specyfikacją 507.
-Zmienione filtry, oleju, powietrza, kabinowe oraz w bagażniku już jeździ paliwa (w przyszłym tygodniu do zmiany).
-Byłem też z wizytą w serwisie ASB Długołęka, gdzie zmieniony został olej z filtrem i uszczelką.
Mały bonus auto dostało za dobre sprawowanie, otóż zrobiony został program.
Pojechałem do VagTune w Obornikach, gdzie seria wyszła bardzo fajna, bo 246PS i 509Nm. Efekt finalny to 285PS oraz 605Nm także się cieszę
Dziś natomiast, miałem wolną chwile po pracy, to ogarnąłem auto trochę pod maską.
Silnik umyty tylko pianą aktywną i wypędzelkowany, a plastiki zostały zabezpieczone TrimGlitz. Teraz nie ma wstydu maski podnosić.
Screw, to zwykły materiał, alkantary nie ma.
Odległości są pokazywane na MMI, przód i tył.
Niestety, ale znaczek S doklejony został przez poprzedniego właściciela, chciałem to zerwać, ale nie jest to na taśmie dwustronnej, lecz na jakimś kleju, wiec zdzierając to, zejdzie z farbą, dlatego na razie zostaje jak jest, ale kusi mnie kupno całego tunelu, bo mój ma delikatne ryski widoczne pod światło i mnie trochę to irytuje.
Tak, hamulce są te większe i raz już miałem hamowanie ze 170km/h do zera i dają rade. Nawet nie wiedziałem, że przy tak mocnym hamowaniu włączają się awaryjne
Światła to Bixenon, w planach regeneracja odbłyśników, ponieważ w nocy bardzo słabo swięcą, w porównaniu do C5 na zwykłych żarówkach.
W planie miałem 19, ale niestety w lipcu mam ślub, robi się powoli corrado, więc pieniądze mają gdzie się rozchodzić, dlatego w tym aucie będzie kosmetyka i radość z jazdy.
Swoją drogą, auto przeszło mały serwis i zmiany przeprowadzone to:
-Olej Motul 5w30 ze specyfikacją 507.
-Zmienione filtry, oleju, powietrza, kabinowe oraz w bagażniku już jeździ paliwa (w przyszłym tygodniu do zmiany).
-Byłem też z wizytą w serwisie ASB Długołęka, gdzie zmieniony został olej z filtrem i uszczelką.
Mały bonus auto dostało za dobre sprawowanie, otóż zrobiony został program.
Pojechałem do VagTune w Obornikach, gdzie seria wyszła bardzo fajna, bo 246PS i 509Nm. Efekt finalny to 285PS oraz 605Nm także się cieszę
Dziś natomiast, miałem wolną chwile po pracy, to ogarnąłem auto trochę pod maską.
Silnik umyty tylko pianą aktywną i wypędzelkowany, a plastiki zostały zabezpieczone TrimGlitz. Teraz nie ma wstydu maski podnosić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 maja 2017, 14:15
- Lokalizacja: Góra
Felgi zostaja, na razie nie ruszam nic, tym bardziej kupiłem nowe opony Pirelli, wiec na 3 sezony spokojnie starczą.
Silnik myłem zwyklą pianą aktywną, taką która jest przeznaczone do zmiękczenia brudu na aucie.
Nie używałem silnych sśrodków do mycia silnika, z trgo względu, że mialem silnik okurzony i nie widziałem sensu brać innej chemii.
Silnik myłem zwyklą pianą aktywną, taką która jest przeznaczone do zmiękczenia brudu na aucie.
Nie używałem silnych sśrodków do mycia silnika, z trgo względu, że mialem silnik okurzony i nie widziałem sensu brać innej chemii.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 10 maja 2017, 14:15
- Lokalizacja: Góra
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga