Witam wszystkich serdecznie,
Od 4 tygodni stałem się posiadaczem C6stki
Jak narazie szczęśliwym
Po dwóch fordach mondeo mk1 i mk3 1.8b
Dwóch Passatach B6 i B7 oba 2.0TDI
Jednej A8 D3 4.0TDI V8
I jeszcze jednej A4 B8 również 2.0TDI
Zainteresowałem się A6 C6 Fajnie się tym jeździ w porównaniu do poprzednich aut, ogólnie ciekawe autko
Kupiłem je może nie za jakieś najmniejsze pieniądze, bo za 4200€, ale przebieg potwierdzony 293.000, rozrząd niby wymieniony,
3.0 TDI i automat. To było priorytetem dla mnie przy kupnie kolejnego autka
Z fajniejszych rzeczy na wyposażeniu :
- xenon i led tył ( dla mnie dość istotna sprawa, bo to estetyczniej wyglada w tym autku )
- s-line ( oczywiście auto stoi przy tym nizej , czarna podsufitka, fotele s-line i kierowniczka tez )
- granie Bosse ( bardzo jestem z tego zadowolony, kto ma to wie o co chodzi )
- szyberdach
Tak Autko wyglądało na znanym i lubianym portalu aukcyjnym
Oczywiście auto nie zostało kupione wolne od wad
Lubię sobie pogrzebać coś, wiec i tym razem kupiłem coś co można naprawić lub pomodyfikowac
Ale najpierw podstawowy serwis,
Czyli oleje, filtry itp
W ten sam dzień od razu zabrałem się za polerkę przednich lamp ( zrobiłem to w sumie przed wymianą oleju i całej reszty )
Lampy przed
I lampy po
Na szybko jeszcze zrobiłem polerkę całego auta, i porządnie je umyłem
]
Do to roboty jeszcze na dziś
- lewa tylna zewnętrzna lampa mruga, wiec do wyciagnięcia i do poprawienia zimne luty, już wiem gdzie co i jak.
- błąd zamka klapy tylnej, zwarcie z plusem, wiec do rozebrania lub wymiany zamek,
- tylna prawa szyba tylko zjeżdża w dół, do góry trzeba jej pomagać, beczek drzwi do zrzucenia i mechanizm do przejrzenia/naprawy
- osłona termiczna tylnego lewego tłumika ma luzy, coś będę musiał wymyślić aby ją przytwierdzić
Jak widac autko kupilem na kołach 19stkach, moim skromnym zdaniem za małe do tego auta.
Wiec kolejnym krokiem był zakup kół 20 calowych,
Najbardziej chciałem dorwać Rotory..
Ale ze względu na to, ze są po prostu drogie a kasę trzeba odkładać na coś innego to wpadły inne koła.
Zdjęcia już po myciu..
Dodam ze bardzo poobdzierane, i bardzo tanie
Oponki roczne Hankooki i uwaga - ZIMÓWKI , napisać ile za nie dałem ?
Najpierw pare fotek jak je polakierowalem w warunkach rzekł bym polowych bo lakiernik ze mnie żaden
Wiec tak, standardowo to pare fotek przed
]
A tu już w trakcie przedsięwzięcia
A tak się autko prezentuje już na nowych kapciach
Nie zdążyłem tylko umyć autka do zdjęć .. Trudno
Wiec tak się prezentuje SetUp na zimę
Jak dla mnie jest Git
Jestem w trakcie poszukiwań felg na lato, również 20 cali,
Większe już będą średnio komfortowe w tym aucie i już chyba trochę przesadzone
Miałem wspomnieć ile mnie te cudeńka kosztowały
Prosto z mostu 150€ musiałem tylko po nie pojechać około 100km. Jak dla mnie żaden problem
I od razu uprzedzę tutaj Wszystkich, są proste, nie biją, opony nie klejone, rachunek zakupu tez dostałem
Koniec o felgach, w ostatni weekend wzięła mnie chęć na BlackPianosy
A wiec foto relacja z operacji szprejowania dekorów
A tak się prezentuje na aucie
Efekt moim zdaniem wyszedł bardzo fajny
Ale muszę dodać, ze po lakierowaniu poszedł papier wodny 3000 i dwie pasty polerskie, oczywiście rąsią , bo inaczej była by kiszka
Co w planach ? Raczej na 99% emblematy i grill przod przejdą na ciemną stronę mocy zrobię to standardowo jak to w każdym moim autku gumą w sprayu, ponieważ cieszy mnie zawsze ten fakt ze gdybym chciał wrócić do oryginału to zawsze można to bez większych problemów zerwać.
A i wytrzymałość jest odpowiednia jak się dobrze pomaluje
Na 100% i to w sumie już decyzja została podjęta i zestaw został zamówiony, wpadnie Webasto, w trzech ostatnich autach miałem i nigdy już się z tym chyba nie rozstanę! Sam fakt wsiadając do auta i odpalam zawsze ciepły silnik mi wystarczy. Kto lubi dbać o swoje jednostki napędowe wie doskonale o czym mówię.
Całej reszty korzyści z posiadania Webasto nie będę tłumaczył, każdy wie po co to jest i jak to działa
Moje auto zawsze stoi w garażu wiec skrobać nie muszę, ale Ci co garażu nie maja …
Pomijając nawet zime, wiosnę lato itp. U mnie Webasto jest odpalane dwa razy dziennie, przed wyjazdem do pracy i przed powrotem do domu koniec i . 99% odpaleń na Ciepło
W planach miał być lekki chip ale ..
Coś mi jakoś sie wydawało ze ta A6 za dobrze idzie
Z drugiej strony poprzednie auto miało silnik 2.0 TDI 143 konie, wiec myśle sobie, chyba mi sie wydaje ze coś ona za dobrze idzie .. Ale z drugiej strony w porównaniu do jeszcze poprzedniejszego auta, A8 D3 z 4.0TDI wydawało mi sie, ze jedzie jakoś żwawiej na tej jeździe próbnej no ale nic myśle sobie „wydaje mi się”
A tu ni z tego ni z owego, w dokumentach znajduję taką oto karteluszkę
Więc chipa mam z głowy
Reasumując i kończąc na dzień dzisiejszy moją opowieść
mam jeszcze kilka planów co do mojej A6 i będę się z wami dzielił na bierząco.
Zdrówka życzę
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro i prawie 300 kuca
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 lis 2021, 21:15
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Alflen
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro i prawie 300 kuca
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro i prawie 300 kuca
Kawał dobrej roboty
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
- Doc
- Administrator
- Posty: 2678
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro i prawie 300 kuca
Nie no... Tomku "malina" i koniec dyskusji! Gratuluję! Ty masz "konika" przy aucie podobnie jak ja... jedynie masz dom, garaż a ja mieszkanie spółdzielcze czyli blok i bez komentarza beton PRL. Weź sobie rób na dworze przy Carrefourze. Wstyd, załamka. No nic... czekam na kolejne twoje efekty, fotki itd.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 17 lis 2021, 21:15
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Alflen
Re: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro i prawie 300 kuca
A dziękuję bardzo
Fajnie, że się to komuś podoba
Dzisiaj wpadł kolejny delikatny modzik, a mianowicie soft z językiem Ojczystym do MMI
Dobrze, że sobie zrobiłem zdjęcie z kodowaniem bo uciekła mi multifunkcja
W panikę nie wpadłem ale się zdziwiłem
Tak samo ze wszystkimi ustawieniami w MMI, czyli na nowo wszystko musiałem kodować typu :
- Zielone menu
- grafika w parktroniku
- stan aku
Itp..
Ale najważniejsze ze wszystko przywróciłem po około 15 minutach.
No i najważniejszy efekt jest tutaj
Wszystko w PL
Fajnie, że się to komuś podoba
Dzisiaj wpadł kolejny delikatny modzik, a mianowicie soft z językiem Ojczystym do MMI
Dobrze, że sobie zrobiłem zdjęcie z kodowaniem bo uciekła mi multifunkcja
W panikę nie wpadłem ale się zdziwiłem
Tak samo ze wszystkimi ustawieniami w MMI, czyli na nowo wszystko musiałem kodować typu :
- Zielone menu
- grafika w parktroniku
- stan aku
Itp..
Ale najważniejsze ze wszystko przywróciłem po około 15 minutach.
No i najważniejszy efekt jest tutaj
Wszystko w PL
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga