Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Allroad 4F 3.0tdi

Prezentacja w/w aut.
czerwo122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 25 paź 2016, 08:59
Lokalizacja: Opolskie

Allroad 4F 3.0tdi

Post autor: czerwo122 » 24 sty 2017, 19:49

Siema!
Myślę że w końcu przyszedł czas pokazać swój nowy projekt jakim jest Allroad. Miało być coś innego ale wyszło jak zawsze.. heh <piwo>

Marka: Audi
Model: A6 4F Allroad Quattro 2008r.
Silnik: 3.0 TDI 233konie ASB
Zawieszenie: Ori pneumatyka
Skrzynia biegów: Tiptronik
Hamulce: Seria
Wydech: Seria
Audio: Bose
Wnętrze: Skóra plus alkantara, 3ramienna kierownica, grzane dupy, webasto, elektryczna klapa, bixenon skrętny i pełno innych dodatków
Koła: Lato Rotiform CCV 20" 4x10J et35 opony 225/30/20. Zima ori audi 17"

Plany:
-ogarniecie wydechu
-lampy lift
-dopieszczenie pneumatyki
-lakier
-na pewno jeszcze cos sie znajdzie ;)

Pare fotek
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Położyła się ;d Obrazek

Juz na Rotiformie. Tak długo jarałem sie tym kołem. Niby nic specjalnego ale mnie robi ;d

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
hawajos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 13 cze 2015, 00:23
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: hawajos » 24 sty 2017, 21:08

Pieknie siedzi na tym kole , też nad nim myślałem ale trafił mi się Vossen prawie na miejscu <okok> Gleba też piękna , dało rade ją tak zniżyć? Bliżej lata swoją też muszę położyć niżej, kiedyś próbowałem ją tak ostro zjechać ale wartości mi odrzucało , może trzeba stopniowo żeby to wszystko przyjęło. Piękna fura , pozdrosy <okok> :)

Awatar użytkownika
krzysiek-54
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 06 sty 2010, 17:46
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zagórów, Słupca
Kontakt:

Post autor: krzysiek-54 » 25 sty 2017, 16:18

Super fura! <okok>
Powodzenia w modach! :)
Masz problemy z nawigacją Audi A6? Kliknij: Brak karty sd do nawigacji Audi A6 C7

mekDa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:18
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: mekDa » 25 sty 2017, 20:04

Jak można cos takie zrobic Olkowi..? <zalamka>

Frezerr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 08 paź 2016, 14:22
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Frezerr » 25 sty 2017, 20:50

Po co kupowałeś Allroad jeżeli nie pasowała tobie ta wysokość na jakiej siedział???? <mysli> Przecież to jest klasyka tego modelu i sama nazwa mówi ALLROAD <nerwus>. A teraz to co to jest ??? Nie rozumiem tak pojechać po ALLROAD <zalamka>
Zawsze jest pogoda na QUATTRO

Awatar użytkownika
makaveli2pac
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 03 mar 2016, 23:10
Lokalizacja: szczecin

Post autor: makaveli2pac » 25 sty 2017, 21:39

wyglada kapitalnie , pozazdroscic

czerwo122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 25 paź 2016, 08:59
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: czerwo122 » 26 sty 2017, 16:18

Nie pasowała wysokość bo mam lęk wysokości a tak na serio każdy ma swoją wizję samochodu idealnego jedni wola standard czyli tak jak fabryka wypuściła dany egzemplarz a inni ten "idealny" egzemplarz przerabiają pod siebie. Podam głupi przykład, po co ktoś np. robi softa zeby mieć więcej koni i niuta, przecież to jest wbrew temu co fabryka wypuściła i druga sprawa można było kupić od razu mocniejszego i cieszyć sie samochodem. Ja chcialem allroada bo wiem ze 80% samochodow w życiu nie widziało terenu i nie sa zmęczone życiem a zależało mi na wszystkich dodatkach z zewnątrz bo po prostu jaram sie nimi, dlatego stałem sie posiadaczem ALLROADA ;) Samochód robię pod siebie a nie dla publiczności tak więc dziekuje za wszystkie dobre słowa jak i hejty <piwo>

Michal_ST
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 416
Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 26 sty 2017, 22:53

Przede wszystkim auto pod siebie to duży plus. Dla szpanu do bezsens robić :) Jedni lubią serie drudzy ją poprawiają bo mają niedosyt bądź chęć zrobienia czegoś indywidualnego. Co do rolki na aucie to rotiform to całkiem spoko wygląda wzory z palety Rohana też sa ciekawe i alternatywne dla Vossen :)

Powodzenia w modyfikacjach :)
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier :)
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl :)

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 10 lut 2017, 08:33

Nie wiem jak ten temat mi umknął ale furak jest fenomenalny!! Wirusowales jakoś zawias żeby tak usiadł? Jak możesz to pochwal się jak to zrobić . Rotki zawsze mi się podobały , wyglądają pancernie. Profil kaskaderski ( oddałem wlasnie lewy przod do spawania) ale wyglada miód , cud i orzeszki :)
Mega ciekawy jestem jak ją tak położyłeś i czy możesz podnieść ją z mmi jeśli było to jakoś modyfikowane :)
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

Awatar użytkownika
hawajos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 13 cze 2015, 00:23
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: hawajos » 10 lut 2017, 11:22

Mega ciekawy jestem jak ją tak położyłeś i czy możesz podnieść ją z mmi jeśli było to jakoś modyfikowane :)
Kolego bardzo prosta sprawa , musisz wprowadzić nowe wartości na każde poszczególne koło , sam u siebie sie bawiłem zawiasem ale tak nisko nie zeszłem bo mi odrzucało wartości. Zmiana wysokosci możliwa z mmi . Nie wiem czy kolega kombinował coś jeszcze ale leży nieziemsko. :)

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 10 lut 2017, 16:16

To może być tez kwestia koła 20":) ja aira nie mam jeszcze ale mam ogólnie plan go założyć. To chyba kwestia poduszek, stera, przewodów i wiązki wiec przejrzę else i moze się za to zabiorę dlatego tak mnie to interesowało . Wygodniej niż skręcać gwinty .
Wracając do tematu- bardzo fajne jest zestawienie tych felg z kolorem samochodu . Zazdro :)
Planujesz jakieś mody wizualne typu lampy FL albo podmiana MMI w środku ?
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

DEEX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 08 cze 2016, 18:20
Imię: Ryszard
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WLKP

Post autor: DEEX » 28 lut 2017, 08:45

Dla mnie KOX fura pięknie leży, możesz podpowiedziec jak uzyskac taka glebe wszystko na seryjnych gratach ?

czerwo122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 25 paź 2016, 08:59
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: czerwo122 » 20 mar 2017, 20:51

najprościej jest wypuścić powietrze z układu i leży kawał kloca na ziemi :) ja mam zamontowany moduł który umożliwia takie coś robić na zgaszonym silniku. Minusem jest taka sprawa ze trzeba pociąć oryginalne przewody z pneumatyki ale oczy sie zamknęło i poszło :D "mody" u mnie ida strasznie powoli bo po ostatnim projekcie szlo to decydowanie za szybko a potem nie było tego jarania sie furą.. plany sa na lampy przednie z bixem skrętnym takim jak teraz mam, koncowki wydechu na proste przespawac, program, moze dpf off ale glownie kosmetyka ;)

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 21 mar 2017, 16:23

czerwo122 pisze:najprościej jest wypuścić powietrze z układu i leży kawał kloca na ziemi :) ja mam zamontowany moduł który umożliwia takie coś robić na zgaszonym silniku. Minusem jest taka sprawa ze trzeba pociąć oryginalne przewody z pneumatyki ale oczy sie zamknęło i poszło :D "mody" u mnie ida strasznie powoli bo po ostatnim projekcie szlo to decydowanie za szybko a potem nie było tego jarania sie furą.. plany sa na lampy przednie z bixem skrętnym takim jak teraz mam, koncowki wydechu na proste przespawac, program, moze dpf off ale glownie kosmetyka ;)
Jestes pewien ze DPF'a masz? Sprawdz naklejke z bagaznika i poszukaj kodu 7GN.
Bardzo mi to auto sie podoba. Przejscie na skretne lampy nie powinny byc az tak duzym problemem przy tym co masz teraz na aucie.
Koncowki na prosto zrobia robote.

czerwo122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 25 paź 2016, 08:59
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: czerwo122 » 21 mar 2017, 17:51

W moim przypadku jest 7GG. Na końcówki jest plan ale to sie ogarnie jak bedzie wiecej czasu :p
Aktualnie wymienilem tarcze na ATE Performance i klocki ATE Ceramic. W koncu czyste felgi :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga