
A6 C6 s-line - kolejne wozidło wladiego gotowe do rezania
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Racja. Mam słoik jednego z najlepszych wosków na świecie Swissvax Concorso. Sami zobaczcie ile kosztuje. Dostałem go tak z 8 lat temu pod choinkę._wladi_ pisze:Sam wosk nie da takiego efektu bo przed nałożeniem ceramiki zawsze jest robiona korekta lakieru ale jak ktoś ogarnia te rzeczy to jak najbardziej można się po bawić w detailing
http://sklep.swissvax-detailing.pl/inde ... 200ml.html
Jego efekt jest oszałamiający, a pisze Wam o tym dlatego ze nawet taki wosk nie ma podjazdu do ceramiki.
Ceramika to w ogóle inny poziom, tak jak by kolejna warstwa lakieru.
- arctic_avant
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
- Imię: arctic
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: łódzkie
Przed woskiem też zamierzam zrobić korektę lakieru._wladi_ pisze:Sam wosk nie da takiego efektu bo przed nałożeniem ceramiki zawsze jest robiona korekta lakieru ale jak ktoś ogarnia te rzeczy to jak najbardziej można się po bawić w detailing
Wszystko jasnejacob pisze:Racja. Mam słoik jednego z najlepszych wosków na świecie Swissvax Concorso. Sami zobaczcie ile kosztuje. Dostałem go tak z 8 lat temu pod choinkę._wladi_ pisze:Sam wosk nie da takiego efektu bo przed nałożeniem ceramiki zawsze jest robiona korekta lakieru ale jak ktoś ogarnia te rzeczy to jak najbardziej można się po bawić w detailing
http://sklep.swissvax-detailing.pl/inde ... 200ml.html
Jego efekt jest oszałamiający, a pisze Wam o tym dlatego ze nawet taki wosk nie ma podjazdu do ceramiki.
Ceramika to w ogóle inny poziom, tak jak by kolejna warstwa lakieru.

@arctic_audi_avant_project
- _wladi_
- Moderator
- Posty: 840
- Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
- Imię: Włodek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: YL
- Kontakt:
W końcu wpadła aktualizacja polskie menu i nowe mapki a na sam koniec wisienka na torcie :shock:
dzięki @cwiara
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
[ Dodano: 2020-02-11, 18:30 ]
No i fajnie
[ Dodano: 2020-04-04, 09:20 ]
Żeby nie było że się nic nie dzieje
idzie wiosna i trzeba się już zbroić 
![Obrazek]()
![Obrazek]()
A przy okazji kilka shotów
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
[ Dodano: 2020-04-04, 14:00 ]
Dzisiaj pogoda typowo wiosenna i umyłem furkę oraz zrobiłem drugoe podejście do założenia anteny gps. Kupiłem z alledrogo i na początku wrzuciłem za schowek ale nie za bardzo chciała łapać satelity więc dzisiaj umieściłem ją na posdufitce za lampką i powinno być teraz ok
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()

[ Dodano: 2020-02-11, 18:30 ]
No i fajnie

[ Dodano: 2020-04-04, 09:20 ]
Żeby nie było że się nic nie dzieje


A przy okazji kilka shotów

[ Dodano: 2020-04-04, 14:00 ]
Dzisiaj pogoda typowo wiosenna i umyłem furkę oraz zrobiłem drugoe podejście do założenia anteny gps. Kupiłem z alledrogo i na początku wrzuciłem za schowek ale nie za bardzo chciała łapać satelity więc dzisiaj umieściłem ją na posdufitce za lampką i powinno być teraz ok

- arctic_avant
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
- Imię: arctic
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: łódzkie
- arctic_avant
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
- Imię: arctic
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: łódzkie
Mogło być to spowodowane miękkim klockiem._wladi_ pisze:Z tyłu mam pełne tarcze i ujowo będzie wyglądało a druga sprawa nie chce mi się ich co chwile czyścić bo otwory się zapychają w tarczy nawiercanej sprawdzone organoleptycznie
Miałem nawiercane w volvo s80 i nie było takiego problemu. Klocki delphi ale modelu nie pamiętam. Za to rozmawiałem z człowiekiem, który by oszczędzać tarcze w 911 zamontował właśnie miękkie klocki i na wyposażeniu auta miał śrubokręt do udrażniania.
Nacinane tarcze spoko efekt wizualny. Po za tym nie czułem różnicy w działaniu

@arctic_audi_avant_project
- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Nie bardzo się z Wami mogę zgodzić.
Poza efektem wizualnym tarcza nawiercana lub nacinana - oczywiście mówię jedynie o tarczach renomowanych producentów - mają lepsze właściwości rozpraszania ciepła.
Generalnie lepsze są tarcze nawiercane. Mają większa zdolność do rozpraszania ciepła niż nacinana, a już o wiele wyższą niż lita tarcza, ponadto są bardziej wytrzymałe na pęknięcia niż lite a przede wszystkim w pierwszej fazie hamowania dają większe tarcie. Nacięcia lub nawiercenia dodatkowo czyszczą klocki a podczas deszczu pomagają szybciej zerwać film wodny z tarczy a przy mocnym hamowaniu pozwalają szybciej usunąć gazy pomiędzy klockiem a tarczą - co pomaga wyeliminować zjawisko fadingu.
Jak się przyjrzysz np Mercedesom z mocniejszymi jednostkami ( nie mówię od razu o AMG) - to tam przód jest nawiercany a tył lity w serii.
Poza efektem wizualnym tarcza nawiercana lub nacinana - oczywiście mówię jedynie o tarczach renomowanych producentów - mają lepsze właściwości rozpraszania ciepła.
Generalnie lepsze są tarcze nawiercane. Mają większa zdolność do rozpraszania ciepła niż nacinana, a już o wiele wyższą niż lita tarcza, ponadto są bardziej wytrzymałe na pęknięcia niż lite a przede wszystkim w pierwszej fazie hamowania dają większe tarcie. Nacięcia lub nawiercenia dodatkowo czyszczą klocki a podczas deszczu pomagają szybciej zerwać film wodny z tarczy a przy mocnym hamowaniu pozwalają szybciej usunąć gazy pomiędzy klockiem a tarczą - co pomaga wyeliminować zjawisko fadingu.
Jak się przyjrzysz np Mercedesom z mocniejszymi jednostkami ( nie mówię od razu o AMG) - to tam przód jest nawiercany a tył lity w serii.
