Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 Ibisweiss 3.0 TDI ASB Mod II - soft 290 Km 580 Nm

Prezentacja w/w aut.
phyton1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
Lokalizacja: Będzin

A6 C6 Ibisweiss 3.0 TDI ASB Mod II - soft 290 Km 580 Nm

Post autor: phyton1988 » 17 kwie 2020, 00:09

Witam wszystkich , to już trzecia C6 w moich rękach :) końcu się pochwalę

1) 3.0 TDI BMK 2005 - był 2014 rok, auto miało za sobą trochę napraw ale było też do poprawek , ponieważ poprzedni właściciel używało tylko jako urządzenie do pracy, sporo pieniędzy wpakowane, efekt całkiem dobry ale stwierdziłem że C6 nie dla mnie
Mody:
- piano black
- ścięta kiera
- fotele z lifta ( stare zużyte)
- czarny sufit
- felgi s6
- grill s6
Obrazek
Obrazek

2) 3.0 TDI ASB 2007 - kupiona w 2017 roku, sam po nią byłem w DE, przywróciła wiarę w C6 :)
Silnik idealnie suchy, rozrząd do 300 tyś ( moment sprzedaży) ledwo słyszalny, oprócz zatartej klimy zero awarii, auto mega wyposażeń
-sline
- radar
-webasto
-pneumatyka
- soft close
- el klapa
- bose
- grzana tylna kanapa
- el. kolumna
- solariach

Mody:
- 3g+
- licznik q7 lift
- keyless
- przełączniki szyb Q7
- heble 360

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Byla to a6, która sprzedałem ponieważ chciałem nowszy model.... kupiłem B8 3.0 Tdi lift i niestety to nie było to....mimo licznych modów postanowiłem kupić trzecią c6 :D
Co ciekawe auto skonfigurowane w exclusive - fabrycznie wg vinu miało koła 20 cali ( takie jak w a8 D2) i co ciekawe nawet wlepka informująca o ciśnieniu w ogumieniu jest z takim rozmiarem

No i mamy:
- Biała ibis
- deska w skórze ( exclusive)
- Sline
- webasto
- radar
-pneumatyka
- bose
-klapa elektryczna
- elektryczna kolumna
- lustera i fotel z pamięcią
- fotochromy
- TPMS high
- homelink
- AMI
- bixenon skrętny

pewnie o czymś zapomniałem :)
Mody:

- kierownica b8 lift ( nowa)
- licznik Q7 lift ( w drodze)
- przełączniku szyb Q7
- nakładki na pedały rs6
- gałka biegów rs6 c6
- BBS Speedline 19
- ledy w rejestracji oni Audi
- ledy wsteczne
- białe Ledy w klamkach ( oni audi nowsze modele)


Plany ? No baaa
- soft close
- keyless

Tego mi bardzo brakuje z poprzedniej C6 :)

Może 3g+

Odpuszczam HBA bo znaleźć Borda pod el. kolumnę z polifta to nie łatwa sprawa <wnerw>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 cze 2020, 19:14 przez phyton1988, łącznie zmieniany 2 razy.

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Moje auto: Q7
Rocznik: 2011
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 17 kwie 2020, 09:04

powiem Ci, wszystkie robią świetne wrażenie nie ma co dyskutować :-) ostatnia bardzo ładnie wyposażona. Z podłączeniem kiery problemów nie było ?

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 17 kwie 2020, 10:40

Ostatnia najfajniejszy wypas. Przełączniki szyb różnią się tylko tym że mają srebrne paski na krawędziach klawiszy? P&P?

Piano black robiłeś sam? Malowanie?

phyton1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
Lokalizacja: Będzin

Post autor: phyton1988 » 18 kwie 2020, 15:14

No więc tak, przełączniki różnią się tylko tym że mają chromik na końcu, ale tak jak w c6 występują dwa typy - pod blokadę dla dzieci obu szyb naraz, i każde z osobna, na to trzeba zwrócić uwagę

Piano black akurat w pierwszej było zmienione z drewna na ori piano, w drugiej było fabrycznie oprócz ramki licznika - malowane, ale póżniej przy dokładaniu keylessa też założyłem malowany tunel - różnicy niema jak dobry lakiernik zrobi, w tej białej też jest fabryczne piano black, co do kiery potrzebujemy kier, poduszkę i wiązkę i pasuje plug and play, jedynie chyba w tej głównej wtyczce jakiś ząbek trzeba było wyciać bo nie pasował

:)

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 18 kwie 2020, 16:35

Dzięki za info <okok>

Piano black ma jakiś kod?

phyton1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
Lokalizacja: Będzin

Post autor: phyton1988 » 18 kwie 2020, 18:27

Jakiś ma, ale ja zawsze wpisywałem szukając "a6 c6 piano" i zawsze coś się znalazło :)

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 18 kwie 2020, 19:51

Kolorek malina, wyposażenie miażdży suty no i czekamy na dalsze mody <okok>

miraz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 wrz 2017, 22:51
Lokalizacja: Dublin

Post autor: miraz » 18 kwie 2020, 20:10

Piękne samochody.
Mam 2.0 TFSI z 2008r.
Jest to mój chyba ponad 50 samochód.
Jak do tej pory najbardziej luksusowy samochód.
Porównań miałem tez kilkanaście tj;
Mercedesy S i E.
BMW 5
Lexusy IS
Volvo 7 , 9 i S80
Nissany Maximy
Hondy Accord
Tez nie autka klasy A.
Ten jest tak wykonany -czapki zgłów.
230 tys. km.
99% jeżdzine po mieście od trzech lat.
Spalona żaróweczka oświetlenia rejestracji.
NIC więcej.
Jestem zaskoczony i zafascynowany.
Pozdrawiam
Mirek

phyton1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
Lokalizacja: Będzin

Post autor: phyton1988 » 22 kwie 2020, 22:27

Też tak uważam, jedyne co mogę kupić to jakąś mega mega c7 :) ale to za kilka lat

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2660
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 23 kwie 2020, 14:41

Pawle... git malina naprawdę.! "Nasze auta!"

Ps.
Wiesz co Pawle... wróć: klubowicze... fb to jest... hmm... "Kajko i Kokosz" a nie normalny super forum a6klub.pl hehe może w ten sposób powiem. Ty masz pomysła i fajne zdjęcia, posty i o to chodzi. Wysłałem Ci, pokaże. <okok> ;)
Bywaj na forum Pawle. <okok> <brawo>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl

Awatar użytkownika
esarie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 24 cze 2018, 17:25
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: esarie » 26 kwie 2020, 05:27

Super każda z tych trzech <okok> wiadomo 3 wypas
a to twoje zdjecie , auto, zainspirowało mnie zmiany podświetlenia guzików koło wyświetlacza mmi
Obrazek
jak zobaczyłem ta fotkę to od razu wiedziałem ze zmienię te diody u siebie pasuje idealnie pod 3g+
Także dzięki <okok>
Dłubanina

phyton1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
Lokalizacja: Będzin

Post autor: phyton1988 » 03 maja 2020, 13:48

No więc w C6 przyszła pora na doinwestowanie, powoli kończę więc opiszę co zrobiłem i po co - dobry temat żeby ktoś przeczytał kto planuje zakup c6 i myśli że wystarczy lać ropę i się ciezyć
- pierwszy ogień dwa wtryski ( dawki IDLE ) delikatne wibracje na wolnych obrotach i falujący przepływ EGR
- Czyszczenie kolanka EGR - niezgodność przepływu zadanego i otrzymanego
- uszczelnienie całego układu wodnego pomiędzy głowicami ( gdzieś był wyciek) skończyło się na doszczętnym rozebraniu do gołego bloku
- Wymiana kompresora klimy( fabrycznie nowy z amaroka 3.0, osuszacza, chłodnicy + płukanie - zapobiegliwie bo zawsze w poprzednich zacierał się w najmniej oczekiwanym momencie
- koło pasowe, rolki, napinacze pompa wody, regeneracja alternatora , termostat ( przy okazji rozebranego przodu)
- wymiana tulejek na sankach - w trakcie

To by było na tyle - podstawowe bolączki wyeliminowane a raczej zapobiegłem poważniejszej awarii na drodze, C6 gdy jest naprawdę zadbana naprawdę cieszy z jazdy :)

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Moje auto: Q7
Rocznik: 2011
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 03 maja 2020, 15:25

Dobra robota. Koło pasowe uważam w 3.0 powinno być tzw. Serwisem zerowym must have

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 03 maja 2020, 19:48

phyton1988 pisze:No więc w C6 przyszła pora na doinwestowanie, powoli kończę więc opiszę co zrobiłem i po co - dobry temat żeby ktoś przeczytał kto planuje zakup c6 i myśli że wystarczy lać ropę i się ciezyć
- pierwszy ogień dwa wtryski ( dawki IDLE ) delikatne wibracje na wolnych obrotach i falujący przepływ EGR
- Czyszczenie kolanka EGR - niezgodność przepływu zadanego i otrzymanego
- uszczelnienie całego układu wodnego pomiędzy głowicami ( gdzieś był wyciek) skończyło się na doszczętnym rozebraniu do gołego bloku
- Wymiana kompresora klimy( fabrycznie nowy z amaroka 3.0, osuszacza, chłodnicy + płukanie - zapobiegliwie bo zawsze w poprzednich zacierał się w najmniej oczekiwanym momencie
- koło pasowe, rolki, napinacze pompa wody, regeneracja alternatora , termostat ( przy okazji rozebranego przodu)
- wymiana tulejek na sankach - w trakcie

To by było na tyle - podstawowe bolączki wyeliminowane a raczej zapobiegłem poważniejszej awarii na drodze, C6 gdy jest naprawdę zadbana naprawdę cieszy z jazdy :)
Wszystko zależy, jak się kupi. Ja odpukać tylko leję i jeżdzę już dwa lata. Poza "hamulcami" i swoimi udziwnieniami nic nie muszę robić. Fakt, że trochę ogarnął poprzedni właściciel, ale i cena nie była zbyt niska. Ludzie kupują "za pół darmo" licząc, że okazje trafili, a później lament na forum, że beznadziejne silniki, modele, egzemplarze.
3.0, to bdb motory, to co napisałeś, że trzeba o nie dbać, a o resztę zadbają one. Mnie nie przeraża wymiana rozrządu, czy wtrysków. Wszystko miałem uwzględnione w momencie podjęcia decyzji o zakupie tego auta i tak już prawie dwa lata mam frajdę z jazdy tym samochodem. Także niebagatelizować nawet drobnych usterek i mieć na uwadze, że skoro silnik daje przyjemność z jazdy, to wcześniej, czy poźniej i my musimy o niego zadbać.

Powodzenia <luzik>

phyton1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
Lokalizacja: Będzin

Post autor: phyton1988 » 03 maja 2020, 20:15

Dokładnie panowie, ja też się nie boje ani wtrysków ani rozrządu, dlatego sprawdziłem je na stole, w dwóch wyszło zawyżone dawki idle ( wolne obroty) , reszta była ok, więc pojeżdżą, trzeba obserwować zachowanie silnika, stan oleju, kiedy wypala się Dpf,
Teraz jeszcze tylko spędza mi sen z powiek olej w tviptroniku, podejrzewam że przez te 230 tyś km nikt go nie wymieniał, rozsądek mówi zostaw bo po wymianie może być różnie, trochę się naoglądałem tych skrzyń w różnym stanie, oczywiście jeśli wymiana to tylko na LF8

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga