A6 C6 Ibisweiss 3.0 TDI ASB Mod II - soft 290 Km 580 Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
- Lokalizacja: Będzin
A6 C6 Ibisweiss 3.0 TDI ASB Mod II - soft 290 Km 580 Nm
Witam wszystkich , to już trzecia C6 w moich rękach końcu się pochwalę
1) 3.0 TDI BMK 2005 - był 2014 rok, auto miało za sobą trochę napraw ale było też do poprawek , ponieważ poprzedni właściciel używało tylko jako urządzenie do pracy, sporo pieniędzy wpakowane, efekt całkiem dobry ale stwierdziłem że C6 nie dla mnie
Mody:
- piano black
- ścięta kiera
- fotele z lifta ( stare zużyte)
- czarny sufit
- felgi s6
- grill s6
2) 3.0 TDI ASB 2007 - kupiona w 2017 roku, sam po nią byłem w DE, przywróciła wiarę w C6
Silnik idealnie suchy, rozrząd do 300 tyś ( moment sprzedaży) ledwo słyszalny, oprócz zatartej klimy zero awarii, auto mega wyposażeń
-sline
- radar
-webasto
-pneumatyka
- soft close
- el klapa
- bose
- grzana tylna kanapa
- el. kolumna
- solariach
Mody:
- 3g+
- licznik q7 lift
- keyless
- przełączniki szyb Q7
- heble 360
Byla to a6, która sprzedałem ponieważ chciałem nowszy model.... kupiłem B8 3.0 Tdi lift i niestety to nie było to....mimo licznych modów postanowiłem kupić trzecią c6 :D
Co ciekawe auto skonfigurowane w exclusive - fabrycznie wg vinu miało koła 20 cali ( takie jak w a8 D2) i co ciekawe nawet wlepka informująca o ciśnieniu w ogumieniu jest z takim rozmiarem
No i mamy:
- Biała ibis
- deska w skórze ( exclusive)
- Sline
- webasto
- radar
-pneumatyka
- bose
-klapa elektryczna
- elektryczna kolumna
- lustera i fotel z pamięcią
- fotochromy
- TPMS high
- homelink
- AMI
- bixenon skrętny
pewnie o czymś zapomniałem
Mody:
- kierownica b8 lift ( nowa)
- licznik Q7 lift ( w drodze)
- przełączniku szyb Q7
- nakładki na pedały rs6
- gałka biegów rs6 c6
- BBS Speedline 19
- ledy w rejestracji oni Audi
- ledy wsteczne
- białe Ledy w klamkach ( oni audi nowsze modele)
Plany ? No baaa
- soft close
- keyless
Tego mi bardzo brakuje z poprzedniej C6
Może 3g+
Odpuszczam HBA bo znaleźć Borda pod el. kolumnę z polifta to nie łatwa sprawa
1) 3.0 TDI BMK 2005 - był 2014 rok, auto miało za sobą trochę napraw ale było też do poprawek , ponieważ poprzedni właściciel używało tylko jako urządzenie do pracy, sporo pieniędzy wpakowane, efekt całkiem dobry ale stwierdziłem że C6 nie dla mnie
Mody:
- piano black
- ścięta kiera
- fotele z lifta ( stare zużyte)
- czarny sufit
- felgi s6
- grill s6
2) 3.0 TDI ASB 2007 - kupiona w 2017 roku, sam po nią byłem w DE, przywróciła wiarę w C6
Silnik idealnie suchy, rozrząd do 300 tyś ( moment sprzedaży) ledwo słyszalny, oprócz zatartej klimy zero awarii, auto mega wyposażeń
-sline
- radar
-webasto
-pneumatyka
- soft close
- el klapa
- bose
- grzana tylna kanapa
- el. kolumna
- solariach
Mody:
- 3g+
- licznik q7 lift
- keyless
- przełączniki szyb Q7
- heble 360
Byla to a6, która sprzedałem ponieważ chciałem nowszy model.... kupiłem B8 3.0 Tdi lift i niestety to nie było to....mimo licznych modów postanowiłem kupić trzecią c6 :D
Co ciekawe auto skonfigurowane w exclusive - fabrycznie wg vinu miało koła 20 cali ( takie jak w a8 D2) i co ciekawe nawet wlepka informująca o ciśnieniu w ogumieniu jest z takim rozmiarem
No i mamy:
- Biała ibis
- deska w skórze ( exclusive)
- Sline
- webasto
- radar
-pneumatyka
- bose
-klapa elektryczna
- elektryczna kolumna
- lustera i fotel z pamięcią
- fotochromy
- TPMS high
- homelink
- AMI
- bixenon skrętny
pewnie o czymś zapomniałem
Mody:
- kierownica b8 lift ( nowa)
- licznik Q7 lift ( w drodze)
- przełączniku szyb Q7
- nakładki na pedały rs6
- gałka biegów rs6 c6
- BBS Speedline 19
- ledy w rejestracji oni Audi
- ledy wsteczne
- białe Ledy w klamkach ( oni audi nowsze modele)
Plany ? No baaa
- soft close
- keyless
Tego mi bardzo brakuje z poprzedniej C6
Może 3g+
Odpuszczam HBA bo znaleźć Borda pod el. kolumnę z polifta to nie łatwa sprawa
Ostatnio zmieniony 05 cze 2020, 19:14 przez phyton1988, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
- Lokalizacja: Będzin
No więc tak, przełączniki różnią się tylko tym że mają chromik na końcu, ale tak jak w c6 występują dwa typy - pod blokadę dla dzieci obu szyb naraz, i każde z osobna, na to trzeba zwrócić uwagę
Piano black akurat w pierwszej było zmienione z drewna na ori piano, w drugiej było fabrycznie oprócz ramki licznika - malowane, ale póżniej przy dokładaniu keylessa też założyłem malowany tunel - różnicy niema jak dobry lakiernik zrobi, w tej białej też jest fabryczne piano black, co do kiery potrzebujemy kier, poduszkę i wiązkę i pasuje plug and play, jedynie chyba w tej głównej wtyczce jakiś ząbek trzeba było wyciać bo nie pasował
Piano black akurat w pierwszej było zmienione z drewna na ori piano, w drugiej było fabrycznie oprócz ramki licznika - malowane, ale póżniej przy dokładaniu keylessa też założyłem malowany tunel - różnicy niema jak dobry lakiernik zrobi, w tej białej też jest fabryczne piano black, co do kiery potrzebujemy kier, poduszkę i wiązkę i pasuje plug and play, jedynie chyba w tej głównej wtyczce jakiś ząbek trzeba było wyciać bo nie pasował
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
- Lokalizacja: Będzin
Piękne samochody.
Mam 2.0 TFSI z 2008r.
Jest to mój chyba ponad 50 samochód.
Jak do tej pory najbardziej luksusowy samochód.
Porównań miałem tez kilkanaście tj;
Mercedesy S i E.
BMW 5
Lexusy IS
Volvo 7 , 9 i S80
Nissany Maximy
Hondy Accord
Tez nie autka klasy A.
Ten jest tak wykonany -czapki zgłów.
230 tys. km.
99% jeżdzine po mieście od trzech lat.
Spalona żaróweczka oświetlenia rejestracji.
NIC więcej.
Jestem zaskoczony i zafascynowany.
Pozdrawiam
Mirek
Mam 2.0 TFSI z 2008r.
Jest to mój chyba ponad 50 samochód.
Jak do tej pory najbardziej luksusowy samochód.
Porównań miałem tez kilkanaście tj;
Mercedesy S i E.
BMW 5
Lexusy IS
Volvo 7 , 9 i S80
Nissany Maximy
Hondy Accord
Tez nie autka klasy A.
Ten jest tak wykonany -czapki zgłów.
230 tys. km.
99% jeżdzine po mieście od trzech lat.
Spalona żaróweczka oświetlenia rejestracji.
NIC więcej.
Jestem zaskoczony i zafascynowany.
Pozdrawiam
Mirek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
- Lokalizacja: Będzin
- Doc
- Administrator
- Posty: 2660
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Pawle... git malina naprawdę.! "Nasze auta!"
Ps.
Wiesz co Pawle... wróć: klubowicze... fb to jest... hmm... "Kajko i Kokosz" a nie normalny super forum a6klub.pl hehe może w ten sposób powiem. Ty masz pomysła i fajne zdjęcia, posty i o to chodzi. Wysłałem Ci, pokaże.
Bywaj na forum Pawle.
Ps.
Wiesz co Pawle... wróć: klubowicze... fb to jest... hmm... "Kajko i Kokosz" a nie normalny super forum a6klub.pl hehe może w ten sposób powiem. Ty masz pomysła i fajne zdjęcia, posty i o to chodzi. Wysłałem Ci, pokaże.
Bywaj na forum Pawle.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
- Lokalizacja: Będzin
No więc w C6 przyszła pora na doinwestowanie, powoli kończę więc opiszę co zrobiłem i po co - dobry temat żeby ktoś przeczytał kto planuje zakup c6 i myśli że wystarczy lać ropę i się ciezyć
- pierwszy ogień dwa wtryski ( dawki IDLE ) delikatne wibracje na wolnych obrotach i falujący przepływ EGR
- Czyszczenie kolanka EGR - niezgodność przepływu zadanego i otrzymanego
- uszczelnienie całego układu wodnego pomiędzy głowicami ( gdzieś był wyciek) skończyło się na doszczętnym rozebraniu do gołego bloku
- Wymiana kompresora klimy( fabrycznie nowy z amaroka 3.0, osuszacza, chłodnicy + płukanie - zapobiegliwie bo zawsze w poprzednich zacierał się w najmniej oczekiwanym momencie
- koło pasowe, rolki, napinacze pompa wody, regeneracja alternatora , termostat ( przy okazji rozebranego przodu)
- wymiana tulejek na sankach - w trakcie
To by było na tyle - podstawowe bolączki wyeliminowane a raczej zapobiegłem poważniejszej awarii na drodze, C6 gdy jest naprawdę zadbana naprawdę cieszy z jazdy
- pierwszy ogień dwa wtryski ( dawki IDLE ) delikatne wibracje na wolnych obrotach i falujący przepływ EGR
- Czyszczenie kolanka EGR - niezgodność przepływu zadanego i otrzymanego
- uszczelnienie całego układu wodnego pomiędzy głowicami ( gdzieś był wyciek) skończyło się na doszczętnym rozebraniu do gołego bloku
- Wymiana kompresora klimy( fabrycznie nowy z amaroka 3.0, osuszacza, chłodnicy + płukanie - zapobiegliwie bo zawsze w poprzednich zacierał się w najmniej oczekiwanym momencie
- koło pasowe, rolki, napinacze pompa wody, regeneracja alternatora , termostat ( przy okazji rozebranego przodu)
- wymiana tulejek na sankach - w trakcie
To by było na tyle - podstawowe bolączki wyeliminowane a raczej zapobiegłem poważniejszej awarii na drodze, C6 gdy jest naprawdę zadbana naprawdę cieszy z jazdy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
- Imię: Grzesiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
Wszystko zależy, jak się kupi. Ja odpukać tylko leję i jeżdzę już dwa lata. Poza "hamulcami" i swoimi udziwnieniami nic nie muszę robić. Fakt, że trochę ogarnął poprzedni właściciel, ale i cena nie była zbyt niska. Ludzie kupują "za pół darmo" licząc, że okazje trafili, a później lament na forum, że beznadziejne silniki, modele, egzemplarze.phyton1988 pisze:No więc w C6 przyszła pora na doinwestowanie, powoli kończę więc opiszę co zrobiłem i po co - dobry temat żeby ktoś przeczytał kto planuje zakup c6 i myśli że wystarczy lać ropę i się ciezyć
- pierwszy ogień dwa wtryski ( dawki IDLE ) delikatne wibracje na wolnych obrotach i falujący przepływ EGR
- Czyszczenie kolanka EGR - niezgodność przepływu zadanego i otrzymanego
- uszczelnienie całego układu wodnego pomiędzy głowicami ( gdzieś był wyciek) skończyło się na doszczętnym rozebraniu do gołego bloku
- Wymiana kompresora klimy( fabrycznie nowy z amaroka 3.0, osuszacza, chłodnicy + płukanie - zapobiegliwie bo zawsze w poprzednich zacierał się w najmniej oczekiwanym momencie
- koło pasowe, rolki, napinacze pompa wody, regeneracja alternatora , termostat ( przy okazji rozebranego przodu)
- wymiana tulejek na sankach - w trakcie
To by było na tyle - podstawowe bolączki wyeliminowane a raczej zapobiegłem poważniejszej awarii na drodze, C6 gdy jest naprawdę zadbana naprawdę cieszy z jazdy
3.0, to bdb motory, to co napisałeś, że trzeba o nie dbać, a o resztę zadbają one. Mnie nie przeraża wymiana rozrządu, czy wtrysków. Wszystko miałem uwzględnione w momencie podjęcia decyzji o zakupie tego auta i tak już prawie dwa lata mam frajdę z jazdy tym samochodem. Także niebagatelizować nawet drobnych usterek i mieć na uwadze, że skoro silnik daje przyjemność z jazdy, to wcześniej, czy poźniej i my musimy o niego zadbać.
Powodzenia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 13 gru 2013, 18:19
- Lokalizacja: Będzin
Dokładnie panowie, ja też się nie boje ani wtrysków ani rozrządu, dlatego sprawdziłem je na stole, w dwóch wyszło zawyżone dawki idle ( wolne obroty) , reszta była ok, więc pojeżdżą, trzeba obserwować zachowanie silnika, stan oleju, kiedy wypala się Dpf,
Teraz jeszcze tylko spędza mi sen z powiek olej w tviptroniku, podejrzewam że przez te 230 tyś km nikt go nie wymieniał, rozsądek mówi zostaw bo po wymianie może być różnie, trochę się naoglądałem tych skrzyń w różnym stanie, oczywiście jeśli wymiana to tylko na LF8
Teraz jeszcze tylko spędza mi sen z powiek olej w tviptroniku, podejrzewam że przez te 230 tyś km nikt go nie wymieniał, rozsądek mówi zostaw bo po wymianie może być różnie, trochę się naoglądałem tych skrzyń w różnym stanie, oczywiście jeśli wymiana to tylko na LF8
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga