Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 AVANT 3.0 TDI QUATTRO MAPTEK...

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

A6 C6 AVANT 3.0 TDI QUATTRO MAPTEK...

Post autor: siekla » 10 lip 2015, 14:36

Przez 14 lat związany byłem z Subaru, ale przyszedł czas na zmiany, na bardziej rodzinne auto i zacząłem poszukiwania wg 3 kryteriów - kombii, 4x4, z mocnym silnikiem i jeszcze najlepiej czarny - gdyż przyzwyczajony byłem do dotychczasowych warunków czyli 4x4, kombii i 320 KM mocy

po długich poszukiwaniach wybór padł na Audi A6 2007 r., które znalazłem u siebie w Lublinie...

po zapoznaniu się z historią auta i właścicielem stałem się posiadaczem 3.0 TDI w budzie c6 z silnikiem 233 KM

przebieg auta 245 tys km w momencie zakupu był w pełni udokumentowany i autentyczny, a co więcej poznałem pełną historię serwisową pojazdu, dlatego też zdecydowałem się na jego zakup.

Wersja, którą zakupiłem jest bogato wyposażona i w zasadzie poza elektryką foteli i szyberdachem - ma wszystko co było dostępne do wyboru
BOSE, ACC, AAS, WEBASTO, HAK, AUTOMATYCZNĄ KLAPĘ, BIKSENON, PODGRZEWANIE 4 FOTELI, GSM, SKÓRA Z ALCANTARĄ W SPORTOWYCH FOTELACH, PARKTRONIK P+T, ELEKTRYKĘ SZYB, LUSTEREK, NAWIGACJĘ 2G HIGH, ROLETY, SCHOWKI, AMBIENT LIGHT, i robi się z tego bardzo długa lista...

auto po zakupie dostało w prezencie odświeżenie lakieru plus roczną powłokę nano SONAX, z której jestem bardzo zadowolony

Po kupnie przyszedł czas na pierwsze zmiany...

- auto dostało nową kierownicę z łopatkami do zmiany przełożeń, gdyż bardzo brakowało mi tej opcji, więc jak tylko znalazłem pasującą kierownicę, to zakupiłem, przełożyłem i zakodowałem
- niestety pomimo trzech litrów pojemności, moc auta w porównaniu z jego masą - prawie 2 tony, nie czyniły z niego dynamicznego środka transportu, co najbardziej zaczęło mi przeszkadzać w trakcie wyprzedzania - musiałem zmienić nawyki, do których byłem przyzwyczajony - po 2 tygodniach auto trafiło do znajomego Piotra z MAPTEKU w POZNANIU, który po sprawdzeniu wszystkiego podjął się remapu auta. Po ponad 5 godzinach zabaw i testów oddał mi auto, mówiąc że jest zadowolony. Zmienione zostały wszystkie mapy począwszy od DPF i skrzyni a na silniku kończąc - jest ich prawie 80
Auto odżyło - jakby za magicznym dotykiem straciło 500 KG nadwagi. Legitymuje się mocą około 300 KM i 550 Nm momentu obrotowego. Do tego doszła zmiana geometrii na lekki negatyw.
- zmiany wizualne objęły jedynie przyciemnienie szyb a w środku przybył moduł AMI - bo obsługa zmieniarki szybko mi się znudziła a moduł BLUETOOTH został przelutowany na nowe kości pamięci, gdyż okazał się posiadać bład, objęty serią 700 / brak pamięci telefonu, po zakodowaniu/. System dostał język polski w menu i nowe mapy

Przy 265 000 km - zdecydowałem się profilaktycznie wymienić kompletne przednie wahacze itp. gdyż na jednym pojawił się luz - ku mojemu zaskoczeniu, chociaż bardziej mechanika, części, na których pojawił się luz były częściami z I montażu w fabryce - czyli oryginał przejechał 265 000 KM

Druga usterka - AAS - auto zaczęło opadać pod obciążeniem - a winnym całego zamieszania okazał się jeden wężyk kompresora /197 PLN - za kawałek rurki w ASO/, który zaczął puszczać powietrze. Po jego wymianie problemu ustąpiły.

Ostatni przegląd 278 000 wykazał konieczność wymiany paska alternatora wraz z napinaczem hydraulicznym.

Poprzedni właściciel przy 245 000 wymienił kompletny rozrząd w silniku, więc tym bardziej mam spokój na długi okres czasu.

Niestety w marcowy wieczór, kierujący mazdą uznał, że nie podoba mu się moje auto na tyle, że postanowił w nie uderzyć, gdy stało grzecznie zaparkowane na ulicy. Na szczęście od razu po zakupi zamontowałem rejestrator jazdy, który nagrał całe zdarzenie i uciekiniera....

W tym roku po raz kolejny została położona roczna powłoka NANO SONAX, która chroni lakier przed czynnikami zewnętrznymi i muszę przyznać, że działa

Dalsze plany ?
- wymiana dekorów wewnętrznych .... - drewnopodobne wstawki nie do końca pasują do moich oczekiwań i w zasadzie tyle...

- brakuje mi możliwości zamykania klapy bagażnika przyciskiem od wewnątrz, co czasem denerwuje...

a auto daje mi dużo frajdy z jazdy - jest wygodne i stosunkowo dynamiczne ;)

Galeria:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

https://goo.gl/photos/CGzFa1EDCWTF2NAh9
Ostatnio zmieniony 10 lip 2015, 19:19 przez siekla, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 10 lip 2015, 17:40

Gratuluję zakupu <okok> Natomiast moja prywatna rada - usuń VIN z opisu.
motostacja - części samochodowe.

Rudisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 26 lut 2015, 18:07
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Rudisz » 11 lip 2015, 13:35

Fajna furka, pokaż zdjęcia środka i jak wygląda u Ciebie oklejenie tylnich bocznych szyb tam gdzie są anteny bo u mnie ciężko się tam folia układa.
Kto Ci się bawił tym modułem bluetooth bo mam u siebie ale nie mogę korzystać z moim smartfonem bo w podłokietniku siedzi motorola i nie pozwoli połączyć się innemu aparatowi a szukam kogoś kto by sobie z tym poradził

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 05 gru 2018, 01:40

Wstyd, bo zaniedbałem swój wątek.
Auto dalej jeździ. Obecnie 373000 KM.
I zaszły dalsze zmiany w tzw międzyczasie
1. Doszedł moduł Kufatec do tylnej klapy. Dzięki temu mam zamykanie i otwieranie klapy z pilota i z przycisku w środku. W kwaterach doszly moduły, które składają je po zamknięciu auta.
2. Cała podsufitka i boczki z koloru szarego stały się czarne jak w s-line
3.Car audio.naglosnienie bose ustapilo miejsca systemowi audio. Całe auto zostało wygluszone. Głośniki bose zostały zamienione na match oraz audiotec Fischer, doszedł subwoofer dego, kondensator, 3 wzmacniacze, procesor dźwięku. Zależało mi na fabrycznym wyglądzie, więc wszytko jest ładnie schowane ale efekty dźwiękowe są super. 10 kanałowy procesor dźwięku po wystrojeniu za pomocą aktywnego mikrofonu zrobił w aucie mała sale koncertową. W porównaniu z bose, które nie grało źle jest mimo wszytko przepaść.
Zestaw został zbudowany w miejsce na koło zapasowe, gdzie zmieściły się 3 wzmacniacze jl audio, kondensator i subwoofer. Została wykonana nowa podłoga z maskownica pod tapicerka na subwoofer.
4. Na lato wjechał felgi 18, na zimę 17 z gamy Audi.
5. Układ hamulcowy - to była słaba strona tego auta. Za duża masa, za słaby hamulec. Już nawet wersje s-line miały nieco zmodyfikowany układ hamulcowy., jednak wciąż za słaby jak dla mnie. Dlatego przedni układ hamulcowy - został wymieniony bł inny na zaciski z audi a8 d3 4.2 wraz z tarczami o duzo większej średnicy niż seria ta. 360 mm zamiast 321. Tylne zaciski i tarcze zostaly wymienione na zestaw z s6 c6 - 330 mm zamiast 302 mm.Po tym zabiegu bardzo poprawiła się zdolność auta do hamowania.
6. Tylne miechy pneumatyczne zostały wymienione na nowe, podobnie jak przednie. Całość zasila nowy kompresor.
7. Tylna klapa ustapila miejsce klapie z s6 z większą lotka.
8. W chwili obecnej na zamontowanie czeka wnętrze - fotele plus kanapa z modelu s6 i przyznam że robią robotę.
9. Auto zostało wypolerowane, nałożona została 3 letnia powłoka ceramiczna.
10. Przednia szyba miała spotkanie z kamieniem, więc musiała ustąpić miejsca nowej co polepszyło walory widokowe, bo poprzednia była już mocno zuzyta.

Mechanicznie bez zmian. Auto trzyma parametry po programie a jedyne naprawy mechaniczne związane były z koniecznością wymiany alternatora i sprężarki klimy wraz z chłodnica i osuszaczem oraz przednich intercoolerów.

Fotorelacja zbiorcza

https://photos.app.goo.gl/Chqj7Ptrh2CC4DPH9

Bubus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 05 lip 2018, 20:26
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: KARGOWA

Post autor: Bubus » 24 sty 2019, 21:07

Kolego powiedz mi czy masz wrażenie że tył twojej Audi siedzi nisko? Widzę że jest u Ciebie podobnie jak u mnie i wydaje mi się że siedzi nisko, znajomy ma również C6 avant i jego tył jak by siedział niżej - tak wygląda gdy sie np. mijamy.

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 08 mar 2020, 14:06

I auto zakończyło bytność w moich rękach w takim stanie> Teraz cieszy nowego właściciela.

https://photos.app.goo.gl/281UyMfrx8CQdhdG8

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga