Na początku pokaże czym sie bujałem przez ostatnie 4 lata.
Wyposażenie prawie max(bez navi) do tego diesel po modach i TipTronic, cieszyło oko.
Fajnie to latało ale rodzina sie powiekszyła a ja jestem dosyć rosły chłop i auto było po prostu ciasne.
Postanowiłem je sprzedać, a że na Sharana jestem za piękny i za młody

Plan był jeden, Diesel automat i 4x4 ewentualnie napęd na tył.
Myślałem wcześniej o A4 B8 z 3.0tdi Quattro Tiptronic ale wsiadając przy oględzinach pierwszego auta musiałem zmienić pomysł i kupić coś większego bo auto jest koszmarnie ciasne i nie ma bagażnika.
Dosyć gadania, do sedna:
Kupiłem A6 C6 w 3.0TDi TipTronic Quattro Avant z 2006 roku. Przebieg? - 406tys. Auto sprowadzone z Czech, jestem pierwszym właścicielem w PL.
Z wyposażenia nie brakuje mi niczego - no może AMI ale pracuje nad tym.
Poza podstawami to ktoś dołożył sporo bo mam:
-fotele Sline, grzane i elektryczne.
-czarny sufit i szyberdach
-Xenon
-MMI 2G high, BOSE, BT
-kierownice 3ramienna z łopatkami,
-Pneumatyczne zawieszenie,
-Klapa w prundzie

-Oświetlenie Ambient
Z rzeczy które juz robiłem od samego zakupu to przy pierwszym tankowaniu zauważyłem że wskaźnik paliwa nie działa, kupiłem auto to leżał na ziemi co mnie nie zdziwiło ale na stacji tankuje prawie 40l a wskaźnik nadal na dnie

Kolejna "usterka" była ciągle palaca sie kontrolka DPF. Czytałem, jezdziłem a auto samo nie chciało go wypalić aż raz w trasie załapało tryb awaryjny. Wypalenie serwisowe z VCDS załatwiło sprawę, teraz widze wypala sam co jakis czas a czemu wtedy nie chciało tego nie wiem.
Kolejną poprawa to dojechane lampy z tyłu. Kolejny z serii ten typ tak ma.
Auto kupiłem z kołami 18" wzór RS6 montowany w Sline z zdrowym oponami ale trochę zmęczone i będę miał roboty. Kupiłem zimowe gumy na felgach 17" i wam powiem ze całkiem nieźle się prezentuje.
Przyszły chłodne dni to znowu problem, tym razem świeczki. 6 było kaput a dwie musiały być awaryjnie wykręcane.
Padło mi łożysko z przodu. Niestety nie obyło się bez problemu. Piasta nie przeżyła tego. Zamiennika na przód nie ma. Zamieniłem na inną używana z RS6 i pasowała bez problemu.
Kolejną rzeczą będą zestaw hamulców na przód bo zaczęły mi bić tarcze bo ktoś założył jakieś chińskie czy inne cuda. Zero numerów, firmy po prostu no name i tu się zastanawiam bo wyczytałem na forum ze ATE to syf w c6.

Na wiosnę przejdzie na pewno korektę lakieru bo tym sie pasjonuje i wstyd tych rys od szczotek.
Dalej będę informować na bieżąco
