Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 3.0tdi quattro MekOng

Prezentacja w/w aut.
Mek0ng
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 04 kwie 2016, 10:07
Lokalizacja: Jelenia Góra

A6 C6 3.0tdi quattro MekOng

Post autor: Mek0ng » 12 gru 2016, 19:16

Witam na forum jestem już od jakiegoś czasu więc przyszedł czas by zaprezentować moja A6.
Rok 2007. Wszystko mające z różnymi bajerami w środku. Brązowe wnętrze. Pneumatyka.
Modyfikacje jakie zrobiłem do tego czasu:
Strojenie w Reptune na 285/590
Obniżone na pneumatyce.
Felgi 19 polishwheels 8j et45 plus dystanse eibach 20mm(przód,tył)
Hamulce: zimmerman sport cout wentylowane plus klocki hp performance przód. Tył zwykły zimmerman plus te same klocki czyli hp performance.
Odblokowanie mmi( graficzny parktronic, poziom oleju, procedura powitalna wskaźników).
Na lakierze położona powłoka krystaliczna.
Oklejenie jako reklama studia( rzecz gustu;)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Plany na 2017:
W marcu wydech od MG z ceramicznymi czarnymi końcówkami
Wnętrze brazowe/czerwone recaro z wersji indywidual
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 21:40 przez Mek0ng, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 12 gru 2016, 19:25

Paski wyszły fajnie, jak napisałeś rzecz gustu a mnie się podoba <okok>
Wrzuć trochę fot wnętrza :)
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 12 gru 2016, 19:59

Mi też się podobają paski, wygląda tak świeżo.
Felgi też fajnie siadły, podobają mi się te Polish'e. Ciekawe jak z ich wytrzymałością?
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

Mek0ng
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 04 kwie 2016, 10:07
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Mek0ng » 12 gru 2016, 20:40

Było kilka poważnych dziur ale wszystko jest okej. Nie pokrzywilo ich więc dają radę;)

Awatar użytkownika
hawajos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 13 cze 2015, 00:23
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: hawajos » 14 gru 2016, 20:59

Fajna rolaa ale tył trochę niżej <rotfl>

Mek0ng
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 04 kwie 2016, 10:07
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Mek0ng » 15 gru 2016, 11:20

Hawajos dzięki:D uwierz mi jest spasowane dobrze. Poza tym auto nie jest odpalone. Na wyłączonym silniku auto lekko się podnosi(cos pomiedzy dynamic a comfort). Dopiero jak odpalisz silnik auto idzie jeszcze w dol do wartości ustawionej w komputerze. Ubolewać można tylko nad tym, że pneumatyka nie jest s-line. Bo nawet na moim ustawieniu, gdzie jest dużo niżej nie jest jakoś specjalnie twardo :(

Awatar użytkownika
Krix0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 369
Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
Imię: Artur
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KGR

Post autor: Krix0 » 15 gru 2016, 18:16

Kiedys chcialem cos podobnego na swoim tylki jaki kolor pasuje do tego zielonego ^^
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)

Cichy12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sie 2016, 15:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Cichy12 » 15 gru 2016, 18:56

SWAP silnika bez problemowo poszedł ? a i czemu zmieniałeś motorwnie? jak można wiedzieć

Mek0ng
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 04 kwie 2016, 10:07
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Mek0ng » 16 gru 2016, 09:06

Z przyczyn technicznych. Auto posiadam juz ponad rok. Silnik niestety zmieniałem po 4 miesiącach od zakupy. Chociaż auto było w Polsce od 2010 roku klient lal oczywiście long life. Zmiana oleju nie uchroniła przed awaria. Wywaliło bebechy w środku, gdyż dużo elementów popękało(jak pierścienie itp). Wszystkie elementy były tak zabite czarna mazią ze masakra jak by plasteliną.Jak mechanik odkręcił dół silnika to graty wpadły do wiaderka;P można było to naprawiać ale czas i pieniądze które trzeba by było wydać były by nieadekwatne. Pomyślałem, że i tak trzeba wymieniać silnik wiec lepiej już z drugiego lifta, który nie ma już problemów z rozrządem i oczywiście lekko mocniejszy. Warunkiem było to, że silnik przyjeżdża zostaje rozebrany sprawdzony czy nie ma mankamentów poprzednika oraz czy mój mechanik po sprawdzeniu go daje mi gwarancje bo jeśli coś się wydarzy konkretnego to oddaje hajs. po 8 miesiącach wszystko działa jak należy. Olej co 8k zmieniany. Generalnie adaptacja poszła bez najmniejszych poblemow. Wszystkie plynki na nowo zalane, elementy czyściutkie itp. A przed zmianą silnika najlepiej wgrac czysty soft pod dany silnik. Nie bazować na tym co jest aktualnie wgrany.

luk330
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
Imię: ŁUKASZ
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ożarów Maz.
Kontakt:

Post autor: luk330 » 16 gru 2016, 16:13

Masz słupek z polifta a cały osprzęt z przedlifta? Czy osprzęt też zmieniałeś?
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage :)

Mek0ng
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 04 kwie 2016, 10:07
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Mek0ng » 17 gru 2016, 20:51

Nie mam pojęcia. Akurat audi które było dawcą dostało w bok od ciężarówki szkoda całkowitą. Więc gość przywiózł laweta, przód był cały nietkniety. Sprawdzaliśmy vin itp i wszystko grało. Teraz w sumie trochę żałuję bo mogłem wziąć 4.2 z d3 i też skrzynie zmienic;)

Cichy12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sie 2016, 15:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Cichy12 » 17 gru 2016, 22:28

Mek0ng pisze:Nie mam pojęcia. Akurat audi które było dawcą dostało w bok od ciężarówki szkoda całkowitą. Więc gość przywiózł laweta, przód był cały nietkniety. Sprawdzaliśmy vin itp i wszystko grało. Teraz w sumie trochę żałuję bo mogłem wziąć 4.2 z d3 i też skrzynie zmienic;)
hmmm 4,2 powiadasz ? z pasowało by wszystko ? półosie wał, łapy ? bo to ciekawa opcja wywalenia skrzyni biegów która wytrzymuje 600nm .

Mek0ng
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 04 kwie 2016, 10:07
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Mek0ng » 18 gru 2016, 10:32

No jak się da w a4 b7 to tym bardziej tutaj. Skrzynia musi zostać wymieniona bo 4.2 ma 750nm

Cichy12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sie 2016, 15:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Cichy12 » 18 gru 2016, 12:31

Możesz linkiem podrzucić do tego 4,2 w b7 ?

Mek0ng
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 04 kwie 2016, 10:07
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Mek0ng » 18 gru 2016, 19:29

http://www.imgrum.net/user/wojtsen/1493 ... 1493690256 Wojtek wrzucił tutaj 4.2fsi a bazowo był 2.0 tdi 170km

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga