A6 C6 3.0tdi quattro MekOng
A6 C6 3.0tdi quattro MekOng
Witam na forum jestem już od jakiegoś czasu więc przyszedł czas by zaprezentować moja A6.
Rok 2007. Wszystko mające z różnymi bajerami w środku. Brązowe wnętrze. Pneumatyka.
Modyfikacje jakie zrobiłem do tego czasu:
Strojenie w Reptune na 285/590
Obniżone na pneumatyce.
Felgi 19 polishwheels 8j et45 plus dystanse eibach 20mm(przód,tył)
Hamulce: zimmerman sport cout wentylowane plus klocki hp performance przód. Tył zwykły zimmerman plus te same klocki czyli hp performance.
Odblokowanie mmi( graficzny parktronic, poziom oleju, procedura powitalna wskaźników).
Na lakierze położona powłoka krystaliczna.
Oklejenie jako reklama studia( rzecz gustu;)
Plany na 2017:
W marcu wydech od MG z ceramicznymi czarnymi końcówkami
Wnętrze brazowe/czerwone recaro z wersji indywidual
Rok 2007. Wszystko mające z różnymi bajerami w środku. Brązowe wnętrze. Pneumatyka.
Modyfikacje jakie zrobiłem do tego czasu:
Strojenie w Reptune na 285/590
Obniżone na pneumatyce.
Felgi 19 polishwheels 8j et45 plus dystanse eibach 20mm(przód,tył)
Hamulce: zimmerman sport cout wentylowane plus klocki hp performance przód. Tył zwykły zimmerman plus te same klocki czyli hp performance.
Odblokowanie mmi( graficzny parktronic, poziom oleju, procedura powitalna wskaźników).
Na lakierze położona powłoka krystaliczna.
Oklejenie jako reklama studia( rzecz gustu;)
Plany na 2017:
W marcu wydech od MG z ceramicznymi czarnymi końcówkami
Wnętrze brazowe/czerwone recaro z wersji indywidual
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 21:40 przez Mek0ng, łącznie zmieniany 1 raz.
Hawajos dzięki:D uwierz mi jest spasowane dobrze. Poza tym auto nie jest odpalone. Na wyłączonym silniku auto lekko się podnosi(cos pomiedzy dynamic a comfort). Dopiero jak odpalisz silnik auto idzie jeszcze w dol do wartości ustawionej w komputerze. Ubolewać można tylko nad tym, że pneumatyka nie jest s-line. Bo nawet na moim ustawieniu, gdzie jest dużo niżej nie jest jakoś specjalnie twardo
Z przyczyn technicznych. Auto posiadam juz ponad rok. Silnik niestety zmieniałem po 4 miesiącach od zakupy. Chociaż auto było w Polsce od 2010 roku klient lal oczywiście long life. Zmiana oleju nie uchroniła przed awaria. Wywaliło bebechy w środku, gdyż dużo elementów popękało(jak pierścienie itp). Wszystkie elementy były tak zabite czarna mazią ze masakra jak by plasteliną.Jak mechanik odkręcił dół silnika to graty wpadły do wiaderka;P można było to naprawiać ale czas i pieniądze które trzeba by było wydać były by nieadekwatne. Pomyślałem, że i tak trzeba wymieniać silnik wiec lepiej już z drugiego lifta, który nie ma już problemów z rozrządem i oczywiście lekko mocniejszy. Warunkiem było to, że silnik przyjeżdża zostaje rozebrany sprawdzony czy nie ma mankamentów poprzednika oraz czy mój mechanik po sprawdzeniu go daje mi gwarancje bo jeśli coś się wydarzy konkretnego to oddaje hajs. po 8 miesiącach wszystko działa jak należy. Olej co 8k zmieniany. Generalnie adaptacja poszła bez najmniejszych poblemow. Wszystkie plynki na nowo zalane, elementy czyściutkie itp. A przed zmianą silnika najlepiej wgrac czysty soft pod dany silnik. Nie bazować na tym co jest aktualnie wgrany.
hmmm 4,2 powiadasz ? z pasowało by wszystko ? półosie wał, łapy ? bo to ciekawa opcja wywalenia skrzyni biegów która wytrzymuje 600nm .Mek0ng pisze:Nie mam pojęcia. Akurat audi które było dawcą dostało w bok od ciężarówki szkoda całkowitą. Więc gość przywiózł laweta, przód był cały nietkniety. Sprawdzaliśmy vin itp i wszystko grało. Teraz w sumie trochę żałuję bo mogłem wziąć 4.2 z d3 i też skrzynie zmienic;)
http://www.imgrum.net/user/wojtsen/1493 ... 1493690256 Wojtek wrzucił tutaj 4.2fsi a bazowo był 2.0 tdi 170km
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga