A6 C6 3,0 tdi qatro
A6 C6 3,0 tdi qatro
Witam koledzy,jestem poczatkujacy w mechanice i mam do was pytanko,2 dni temu wymienilem olej,filtr oleju i filtr powietrza,zmienialem u kolegi,ma jakis komputerek podlaczyl pod gniazdo wyszlo 8 bledow,skasowal je,potem odpalilem pszczolke i sprawdzilismy i juz bylo zero bledow,ale po przejechaniu paru km wyczuwam cos takiego ze za szybko mi zmienia biegi,mam takie wrazenie ze nie jest tak jak przed wymiana oleju,czytalem ze odlaczenie akumulatora moze pomoc,opisalem wam tak dokladnie bo jak zaznaczylem jestem zielony w tych sprawach,prosze pomozcie bo sie martwie milego dnia Marek
Witam wlasnie zakupilem autko o ktorym marzylem,moze stare ale sie ciesze jak dziecko pozdrawiam
On ma komputer ale szczeze powiedziawszy nie ma pojecia w naprawch takich marek samochodow,sadze ze on mi nie poradzi,skasowalismy te bledy i po nastepnym rozruchu nie bylo ich wiec sadzilem ze jest dobrze,moze teraz jak pojade do niego i podlaczymy to moze wyjdzie jakis ,ale co powiesz jak rozlacze akumulator,czy pomoze nie wiem ale czy nie zaszkodzi,dziekuje i pozdrawiam
Witam wlasnie zakupilem autko o ktorym marzylem,moze stare ale sie ciesze jak dziecko pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Kontakt:
Po odpięciu akumulatora będziesz miał błąd w każdym module, na początku będzie błąd absu i hamulca ręcznego - zniknie po kilkudziesięciu metrach jazdy.
Olej wymieniałeś tylko w silniku, skrzyni nie ruszałeś?
Najlepiej wrzuć film jak ta Twoja skrzynia zmienia biegi, albo popatrz na youtube prace tej skrzyni u innych użytkowników. Wpisz sobie a6 c6 acceleration i wyskoczy masa filmów.
Nie masz pewności poza tym czy pracuje dobrze, czy źle bo nie znasz błędów. Najważniejsze to skąd były błędy.
Olej wymieniałeś tylko w silniku, skrzyni nie ruszałeś?