
A6 C6 2005
...ciesz sie ze sobie nie sprawiłeś tej 2.7 albo 3.0 z lat '04,'05 dopiero byś widział co znaczy dokładać do auta i to grubo heeh...znam gościa który musiał wyłożyć w aso 18 kola za komplet pompowtrysków do przechwalonego 3.0 bo innych źródeł w tym czasie nie było gdzie dla porównania cały kompletny silnik 2.0 '08 wyrwany z nowego seata czy vw mozna kupić za 5 kola wiec nie wiem na co tu dmuchać...
co to znaczy dokladac do auta , jeszcze raz zaznaczam jak ktos dba tak ma , a druga sprawa to jesli ktos wymienia w takim aucie takie rzeczy to powiem ze kupil z bardzo dobrych rak albo sam nie umie eksploatowac auta ,tankuje paliwko z niewiadomego pochodzenia lub Redbula a potem sa takie niespodzianki; jesli ma sie takie auto z takim silnikiem nie wolno oszczedzac na paliwku ; no ale nasza polska mentalnosc jest taka aby zastawic sie do bulu kupic niezla fure by ludzie mowili a potem jezdzic na nie wiedomo czym bo nie ma kasy na oplaty i tankowanie ; jeszcze raz podkreslam ze o auto trzeba dbac i dobrze eksploatowac to wtedy zadna jednostka nie bedzie problemow czy to 2.0 lub 2.7 albo 3.0
bardzo ciekawe bo spotkalem sie zwieloma osobami ktore w Niemczech jezdza takimi autami co niektorzy to maja juz nawet ponad 250 tys. km i jakos nic nie slychac ze maja problemy z pompowtryskami a sa to ludzie roznych narodowosci poczawszy od niemcow,rosjan,jugolow,portugalczykow itd.
no ale zapomnialem kazdy chwali swoje, ty spotkales jednego kolege ktory ma jakies problemy ,a wogole to jesli chodzi o marke Audi to jaka kolwiek naprawa czy to 2.0, czy 2.7 czy tez 3.0 jest droga w porownaniu do innych marek; jeskli kogos nie stac na utrzymanie takiego auta albo jakis napraw niech nie kupuje Audi i nie marudzi; ponadto to pierwszy raz slysze o wadzie fabrycznej w tych modelach z tymi silnikami no widze ze jestes wiekszym specjalista i fachowcem
proponuje mniej sluchac o wadliwosci a samemu spawdzic jaka jest prawda i pojezdzic takim autkiem
z pozdrowieniami i mam nadzieje ze nie podnioslem ci cisnienioa
no ale zapomnialem kazdy chwali swoje, ty spotkales jednego kolege ktory ma jakies problemy ,a wogole to jesli chodzi o marke Audi to jaka kolwiek naprawa czy to 2.0, czy 2.7 czy tez 3.0 jest droga w porownaniu do innych marek; jeskli kogos nie stac na utrzymanie takiego auta albo jakis napraw niech nie kupuje Audi i nie marudzi; ponadto to pierwszy raz slysze o wadzie fabrycznej w tych modelach z tymi silnikami no widze ze jestes wiekszym specjalista i fachowcem
proponuje mniej sluchac o wadliwosci a samemu spawdzic jaka jest prawda i pojezdzic takim autkiem
z pozdrowieniami i mam nadzieje ze nie podnioslem ci cisnienioa

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 mar 2008, 21:23
- Lokalizacja: Silent Hill
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 517
- Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
kryssiwy, ale uwierz, że sciema_hs ma sporo racji. Ludzie piszą sporo o awariach, bo dopiero wtedy sięgają po jakąś deskę ratunku - forum. Nikt nie będzie co chwila zakładał nowego tematu, z informacją, że silnik mu się jeszcze nie zepsuł. Awarię o których wspomniałeś są najczęstszymi awariami tych silników, czyli psujące się elementy można uznać jako słaby punkt silnika/samochodu. Tylko weź poprawkę na to, że w tych samochodach rzadko występuje poważna awaria, a jeżeli takowa wystąpi ludzie zaczynają krzyczeć na forum, jakie te autka nie są wadliwe.
Użytkownikowi sciema_hs muszę przyznać też rację, iż płacze na temat okropnie wadliwych silników w takich autach wypisują tylko ludzie, którzy kupili autko, którego chyba nie są w stanie utrzymać. Jasne jest chyba, że skoro samochód kosztuje ponad 200 tysięcy, to jego części nie kupimy za grosze. Każdy serwis i każda nawet najmniejsza naprawa musi swoje kosztować i ktoś kto decyduje się na taki samochód powinien mieć o tym pojęcie i pokuszę się też o stwierdzenie, że musi mieć też na to pieniądze.
Jak przy takim aucie oszczędza się na serwisach, częściach czy warsztatach to takie są skutki. Silniki BLB też nie cieszą się dobrą renomą. Sam posiadam BLB, które przebieg, przy którym podobno powinien walnąć napęd pompy oleju ma już dawno za sobą, a śmiga. Co prawda przy którymś przeglądzie ASO zadbało o cały silnik, ale w końcu od tego oni są - i nie bez powodu dają gwarancję mobilności
[ Dodano: 2009-10-10, 19:13 ]
Użytkownikowi sciema_hs muszę przyznać też rację, iż płacze na temat okropnie wadliwych silników w takich autach wypisują tylko ludzie, którzy kupili autko, którego chyba nie są w stanie utrzymać. Jasne jest chyba, że skoro samochód kosztuje ponad 200 tysięcy, to jego części nie kupimy za grosze. Każdy serwis i każda nawet najmniejsza naprawa musi swoje kosztować i ktoś kto decyduje się na taki samochód powinien mieć o tym pojęcie i pokuszę się też o stwierdzenie, że musi mieć też na to pieniądze.
Jak przy takim aucie oszczędza się na serwisach, częściach czy warsztatach to takie są skutki. Silniki BLB też nie cieszą się dobrą renomą. Sam posiadam BLB, które przebieg, przy którym podobno powinien walnąć napęd pompy oleju ma już dawno za sobą, a śmiga. Co prawda przy którymś przeglądzie ASO zadbało o cały silnik, ale w końcu od tego oni są - i nie bez powodu dają gwarancję mobilności

[ Dodano: 2009-10-10, 19:13 ]
Nie spotkałem sięMam takie pytanie do posiadaczy A6 C6 czy zdaza sie wam jak najedziecie na nierownosci na drodze ze plastiki wam szczelajaBo albo ja trafilem na ch... model ( 112.000 tys przebiegu 17calowe felgi opony 225/50/17 ) albo poprsotu jestem za bardzo wrazliwy i nie powinienem sie tym przejmowac

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 mar 2008, 21:23
- Lokalizacja: Silent Hill
kolego kryssiwy widze ze jednak podnioslem troche cisnienia gdy juz nie wiedziales jak mi dopiec to napisales ze nie rozumiem podstawowych pojec i ze pisze nie na temat, tak naprawde to nie chce mi sie rozdrabniac i polemizowac, niech bedzie ze nie mam pojecia o tym wszystkim , masz racje ze pisze nie na temat , wiec zycze sukcesow na forum
a koledze Funosek chce podziekowac za to ze nie jestem osamotniony w smoich rozmysleniach
pozdrowienia dla wszystkich ktorzy czytaja nasze glupoty i spory :lol: :lol: :lol:

a koledze Funosek chce podziekowac za to ze nie jestem osamotniony w smoich rozmysleniach

pozdrowienia dla wszystkich ktorzy czytaja nasze glupoty i spory :lol: :lol: :lol:
...jest i mój ulubiony specjalista od pakietów s-line hehe...pozdrawiam...Z jednym sie z Toba zgodze sciema_hs niektórzy cos wnoszą do tego forum i to jest fajne a kontrowanie na siłę czyjejś opinii żeby jego było na wierzchu odchodząc od tematu jest raczej mało fajne...ale na temat zawsze pospierać sie możemy :lol: :lol: :lol:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 199
- Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
- Imię: Michał
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Panowie ,wydaje się wam że Audi to kaszana ? silniki sie psują ? mają wady fabrycznne !dużo palą , zawieszenie się sypie itp.itd. wyjście jest , kupcie sobie Toyotę . bo jak się poczyta prasę motoryzacyjną i fora mercedesa ,bmw nie wspomnę o włoskim czy francuskim badziewiu / przepraszam wszystkich którzy tym jeżdżą /to się okazuje że nie jest tak zle z Audi bo większość producentów samochodów doszło do wniosku że kasę się trzepie w serwisie a nie w salonach sprzedaży !
Pomogłem
A6 C6 brak wspomagania silnik 2.4
