Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C6 12.2008r 2.0 TDI 136 KM bez DPF + Nowe koło

Prezentacja w/w aut.
3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 12 mar 2014, 16:58

ładne autko,
Pozdrawiam! :)

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 12 mar 2014, 17:13

Malowałem całe listwy bo moje były srebrne bez paska a nie było sensu kupować innych i dawać do malowania, jak dla mnie lepiej wygląda w kolorze czarnym niż w srebrnym który był już trochę zmęczony szczególnie tunel środkowy.....

Teraz zastanawiam się nad zawieszeniem regulowanym (gwint), kołem na lato i mocą.....
Zastanawiam się ile da się wyciągnąć w tzw granicach rozsądku żeby koła nie odleciały...hehe, ale wszystko powoli nie wiem czy nie lepiej wymienić całe auto na 3.0 TDI wtedy będzie moc, zawieszenie regulowane i koło inne bez zbędnych kombinacji, ale z drugiej strony mam obawy co do silnika 3.0 TDI (wtryski itd)....

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 12 mar 2014, 20:20

DominikA6C6 pisze:ale z drugiej strony mam obawy co do silnika 3.0 TDI
Jak 99% ludzi którzy nigdy nie mieli z 3.0TDI do czynienia.


A myślisz, że 2.0TDI jest bezawaryjne?


Co do Twojego pomysłu na temat zmiany całego auta na ten model tylko z 3.0TDI to moim zdaniem nie baw się w "tuningowanie" Twojego obecnego i jeździj jak jest i szukaj zadbanej sztuki z 3.0

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Nowy program 151,3 KM i 341,8 Nm

Post autor: DominikA6C6 » 24 mar 2014, 07:51

znalezienie 3.0 w dobrej kondycji jest trudne tym bardziej ze jak sie popatrzy na przebiegi to każdy ma 200 tys lub w standardzie w PL 168 tyś nie ważne ile ma lat i to jest najgorsze po za tym z tego co się orientowałem chyba że uzyskałem złe info to duże prawdopodobieństwo usterek w 3.0 zaczyna się po przebiegu 200 tyś a za tym idą spore koszta wtryski i te usterki silnika o których się tu tyle naczytałem że głowa boli.... wiem 2.0 też ma swoje wady ale koszty są o wiele mniejsze no ale jest 3.0 jest zabawa...... zależy jak się trafi....trzeba mieć dużo szczęścia.....

Zdecydowałem się na program ....wrażenia ok ale myślałem że będzie lepiej......wykres dołącze wieczorkiem.....Facet który to robił powiedział że zdało by się dołożyć intercooler od 2.7 TDI to by było ciut lepiej.... wyszło 151 KM i 341 Nm, seria to 122 KM i 298 Nm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 03 kwie 2014, 15:51

Siema
U Ciebie seria była bardzo słaba, trzeba się dowiedzieć czemu. Moment wyszedł całkiem dobrze ale BRF'y bez problemu kręci się na 170HP, Co do IC to masz dwie możliwości dołożyć drugi IC z lewej strony lub wsadzić jeden centralny z 3.0 lub customowy. Jeżeli chcesz pozostać tylko przy dodaniu mocy poprzez nowy program radził bym dołożyć jeszcze jeden IC. Jeżeli chcesz więcej rzeźbićposzedł bym w IC z 3.0 BiT lub zwykły z 3.0 A4 (centralny). Poza tym można pozbyć się Katalizatora, przerobić wydech, zrobić dolot, nowe turbo i śmiało możesz celować w 250HP <radocha>

Pozdrawiam

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 03 kwie 2014, 16:42

Nie wiem czemu tak wyszło facet który to robi zna się na tym od lat ma firmę itd po za tym hamownia to roto coś tam podobno jakaś nowość nie wiem nie znam się, jeśli chodzi o moc to nie chcę pakować nie wiadomo ile w tą dziedzinę po prostu chciałem aby lepiej się jeździło nie jest źle ale czemu tak mało koni 122 i momentu 298 przed a po programie 151 i 341.....teraz jak jadę samochodem to wydaje mi się że zmienił się jego dźwięk tak jakby przechodził mutacje głosu hehe
W jaki sposób mogę sprawdzić co jest przyczyną że jest tak a nie inaczej, co musiałbym zrobić??? Gość jeszcze powiedział że jak auto osiąga temp 90 st i się jedzie to zdycha pare koni bo układ chłodzenia mały i że najlepiej dołożyć na prawą stronę od 2.7 TDI drugi intercooler....chyba że coś pomyliłem.....co podpowiesz.....

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 04 kwie 2014, 00:07

Zawsze warto dołożyć IC, więcej powietrze turbo daje lepsze osiągi.
Poza tym trzeba sprawdzić pompki, dolot, szczelność IC, turbawke, egr możliwości jest multum chyba, ze wałek jest juz wytarty...

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Nowe koło 17" 225/55/17

Post autor: DominikA6C6 » 25 sie 2016, 09:19

Czyli trochę tego jest pewnie zadowolę się tym co jest......
Jeśli dołożyłbym teraz drugi intercooler to do tego co jest mógłbym zrobić poprawkę i jeszcze trochę go podkręcić????
Jaki jest koszt gratów czyli intercoolera i przewodów tak mniej więcej.....

Po dłuższym myśleniu zakupiłem nowe koła dla audioli 17" z oponami 225/55/17, jak wam się widzą????

[ Dodano: 2016-08-25, 09:19 ]
Proszę o zamkniecie tematu samochod sprzedany
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja