Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6] - 4.2 V8 - Quattro - 335 koni ...

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
BigDave
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 20 lut 2010, 11:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: BigDave » 02 maja 2010, 09:32

Fura rewelacja :mrgreen: Marzy mi się ten silnik, ale ceny paliwa jak w USA chyba jeszcze bardziej :mrgreen: Gdyby u nas takie były nie wysiadałbym z auta <ok>
Vorsprung Durch Technik

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 03 maja 2010, 00:52

no super silnik jak moje dwa gratuluje <ok>

Kaz0r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:28
Lokalizacja: Ostrów Wlkp/Wrocław

Post autor: Kaz0r » 20 maja 2010, 00:28

qubas pisze:po przeliczeniu trasa około 11L/100km, miasto około 15L/100km
Sam żałuje,że się na 4.2 nie skusiłem, wcale spalanie nie przeraża (zaznaczam, ze niestety nie robiłem dużych tras swoim 3.0tdi ) Jakieś problemy z tiptronickiem przy takiej mocy?

Awatar użytkownika
platek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 23 kwie 2009, 05:48
Lokalizacja: New Jersey / USA

Post autor: platek » 20 maja 2010, 07:34

Jak narazie - odpukac - zadnych powaznych problemow :->

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 20 maja 2010, 18:44

qubas pisze:po przeliczeniu trasa około 11L/100km, miasto około 15L/100km
Taa chyba tylko w teorii :-P

Awatar użytkownika
BigDave
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 126
Rejestracja: 20 lut 2010, 11:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: BigDave » 20 maja 2010, 19:55

kamilos_69 pisze:
qubas pisze:po przeliczeniu trasa około 11L/100km, miasto około 15L/100km
Taa chyba tylko w teorii :-P
Zależy jaką kto ma nogę :mrgreen:
Vorsprung Durch Technik

Awatar użytkownika
platek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 23 kwie 2009, 05:48
Lokalizacja: New Jersey / USA

Post autor: platek » 20 maja 2010, 20:42

kamilos_69 pisze:
qubas pisze:po przeliczeniu trasa około 11L/100km, miasto około 15L/100km
Taa chyba tylko w teorii :-P
nie w teori a w prakryce :->
w teori wychodzi znzcznie wiecej ;-)

Adam K.

Post autor: Adam K. » 28 maja 2010, 15:30

Kaz0r pisze:
qubas pisze:po przeliczeniu trasa około 11L/100km, miasto około 15L/100km
Sam żałuje,że się na 4.2 nie skusiłem, wcale spalanie nie przeraża (zaznaczam, ze niestety nie robiłem dużych tras swoim 3.0tdi ) Jakieś problemy z tiptronickiem przy takiej mocy?
Zauważ że kolega jest ze Stanów. Więc jego jazda po mieście jest jak u nas na dobrej trasie bez wyprzedzania, a jego jazda po trasie to jak u nas... jazda z górki (?) :)
Poza tym że co chwilę nie musi przyspieszać i hamować to chyba za mocno nie pociśnie bo tam przepisy są bardziej surowe i dotkliwiej egzekwowane niż u nas.

No i nie prawdą jest że serwisowanie kosztuje podobnie jak w słabszych wersjach. Napęd, zawieszenie, hamulce, wszystko jest sporo droższe.

3.0tdi przynajmniej w c5 jest całkiem dynamiczne. Ostatnio jechałem z Katowic do Warszawy za gościem z takim dieslem to uciekał całkiem żwawo. 160-200km/h dobry kompan do podróży. Tylko klimę na obieg zamknięty musiałem przełączyć :)

Awatar użytkownika
platek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 23 kwie 2009, 05:48
Lokalizacja: New Jersey / USA

Post autor: platek » 28 maja 2010, 16:17

Jazda po miescie w Polsce i USA niczym sie nie rozni . Jesli chodzi o serwisowanie to napewno wchodzi wiecej oleju do silnika , wiecej swiec , mozliwe ze zawieszenie moze byc drozsze ,bo jest wzmocnione , chyba takie jak w A8 ,i to wszystko , reszta mysle ze niczym sie nie rozni , za orginalne klocki chamulcowe zaplacilem $85 :->

Awatar użytkownika
platek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 23 kwie 2009, 05:48
Lokalizacja: New Jersey / USA

Post autor: platek » 28 maja 2010, 16:27

Do 4.2 tez wchodzi 8 litrow olwju, czyli nie ma roznicy :->

Adam K.

Post autor: Adam K. » 28 maja 2010, 16:40

platek pisze:Jazda po miescie w Polsce i USA niczym sie nie rozni.
To zależy od miasta. W Warszawie ograniczenia prędkości mnoży się razy dwa a czasem razy trzy ;)
platek pisze:Jesli chodzi o serwisowanie to napewno wchodzi wiecej oleju do silnika , wiecej swiec , mozliwe ze zawieszenie moze byc drozsze ,bo jest wzmocnione , chyba takie jak w A8 ,i to wszystko , reszta mysle ze niczym sie nie rozni , za orginalne klocki chamulcowe zaplacilem $85 :->
Poczekaj aż będziesz musiał wymienić tarcze ;)

Awatar użytkownika
platek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 23 kwie 2009, 05:48
Lokalizacja: New Jersey / USA

Post autor: platek » 28 maja 2010, 16:55

O tarcze sie juz dowiadywalem :-> orginalna w Audi USA kasztuje $93, natomiast zamienniki bardzo ladne i fajne , i wcale nie gorsze mozna dostac jeszcze duzo taniej: :->
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A6- ... 230751d339

I co kolega na to ??? :->

Adam K.

Post autor: Adam K. » 29 maja 2010, 12:37

Nie chce się spierać. Nie jestem znawcą. Tylko uczulam osoby które lubią liczyć, że samochód z takim silnikiem nie jest tani w eksploatacji. ÂŚwiadczą o tym nawet ceny używanych aut. 9-10-letnie A6 C5 4.2 są w tych samych cenach co dwulitrowe diesle, A4 i nawet A3 z lepszym wyposażeniem.

Ja jeżdżę szybko. Nie liczę spalania. Pewnie by wyszło 20-25l/100km w mieście. Cały czas piszę z perspektywy użytkownika C5 4.2. Może mam jakieś lepsze hamulce bo zawsze przy wymianie w serwisie się mylą i zamawiają za małe tarcze. Nie pamiętam dokładnie, ale za wymianę kompletu tarcz i klocków z ogólnym przeglądem w zeszłym roku musiałem zapłacić ponad 3 tysiące w "nieASO".

Awatar użytkownika
platek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 23 kwie 2009, 05:48
Lokalizacja: New Jersey / USA

Post autor: platek » 29 maja 2010, 17:03

Uzywane 4.2 sa tansze Polsce ,i moze doruwnuja cenowo a4 A3 .... wiaze sie to z tym ze malo kto w kraju moze sobie pozwolic na jazde takim wozem ze wzgledow ekonomicznch (ceny benzyny) . A z tymi hamulcami u Ciebie to cos dla mnie conajmniej dziwne , sam widziales ze w USA , czesci sa tanie czy orginale czy nie , wydaje mi sie ze ktos Cie troche naciagnol ...... :-/

Awatar użytkownika
padzio91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:13
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: padzio91 » 29 maja 2010, 17:18

no no pogratulować, patrzę że kolega ma czym przycisnąć. No ale jakbym mieszkał w stanach też kupił bym sobie Audi z takim silnikiem, tam benzyna jak u Nas zapałki...:P Pozdro
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl