[A6 C6] 2.0TDi moja niunia
- xcoom
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 09 maja 2009, 07:32
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[A6 C6] 2.0TDi moja niunia
Przed tą A6 jeździłem modelem C5 sedan z silnikiem 2.4 benzyna.
Zastanawiałem się na co zmienić.
Brałem pod uwagę różne SUV-y, ale jednak wygrał sentyment do Audi A6
Zakupiłem samochód przez Allegro od gościa z Kluczborka.
Sprawdziłem oczywiście historię samochodu z pomocą użytkownika japan.
Wszystko zgadzało się z książką serwisową i było (włącznie ze zmiana kół) robione tylko w serwisie.
Duży przegląd robiony był przy 120 tys km
Samochód nie był bity, ma natomiast kilka zarysowań na tylnym zderzaku (na wiosnę do malowania)
Początkowo miał być kolor czarny, jednak względy praktyczne wygrały i zdecydowałem sie na ten kolor
Grey Daytona - kolor specjalnie dla wersji S-Line, S6 i S8.
Co jest w samochodzie - jak na wersję 2.0 wydaje się dość dobrze wyposażony:
- silnik 2.0 TDi 140PS - zmiana softu w MR Motors i delikatnie podniesiona moc na 160PS
- przebieg 152 tys km (zgodny z książką)
- manualna 6 biegowa skrzynia biegów
- poduszki powietrzne (nie wiem ile)
- bixenony skrętne z układem zmywania
- czujnik świateł (sensor zmierzchu)
- czujnik deszczu
- ledy z tyłu
- światła do jazdy dziennej
- parktronik graficzny z przodu i z tyłu
- pełen pakiet chrom
- pakiet oświetlenia
- dwustrefowy klimatronik z wyświetlaczami
- obniżone o 3cm zawieszenie
- fotele S-line
- tempomat
- duże kolorowe MMI
- kolorowy wyświetlacz między prędkościomierzem a obrotomierzem
- nawigacja GPS (DVD)
- zmieniarka na 6CD (niestety nie MP3)
- radio High (niestety nie BOSE), gra całkiem przyzwoicie
- przyciemnione fabrycznie szyby tylne i boczne (oprócz kierowcy)
- podgrzewane fotele przednie
- elektrycznie regulowana część lędźwiowa fotela
- składane i podgrzewane lusterka
- fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
- 2 komplety kół z oryginalnymi AUDI felgami aluminiowymi: letnie 245/40/18 (na zdjęciach) i zimowe 205/55/16
- 80 litrowy zbiornik paliwa
- elektryczny hamulec ręczny
- trójramienna skórzana kierownica S-Line
- czarna podsufitka S-Line
Więcej nie pamiętam
Spalanie na trasie przy bardzo spokojnej jeździe udało mi się zejść do 4,2 litra/100 km przy normalnej około 5-5,5 litra/100km a w mieście przy mojej dość ciężkiej nodze około 9 litrów
Rejestracja nie jest prawdziwa - przeróbka w photoshopie
Zastanawiałem się na co zmienić.
Brałem pod uwagę różne SUV-y, ale jednak wygrał sentyment do Audi A6
Zakupiłem samochód przez Allegro od gościa z Kluczborka.
Sprawdziłem oczywiście historię samochodu z pomocą użytkownika japan.
Wszystko zgadzało się z książką serwisową i było (włącznie ze zmiana kół) robione tylko w serwisie.
Duży przegląd robiony był przy 120 tys km
Samochód nie był bity, ma natomiast kilka zarysowań na tylnym zderzaku (na wiosnę do malowania)
Początkowo miał być kolor czarny, jednak względy praktyczne wygrały i zdecydowałem sie na ten kolor
Grey Daytona - kolor specjalnie dla wersji S-Line, S6 i S8.
Co jest w samochodzie - jak na wersję 2.0 wydaje się dość dobrze wyposażony:
- silnik 2.0 TDi 140PS - zmiana softu w MR Motors i delikatnie podniesiona moc na 160PS
- przebieg 152 tys km (zgodny z książką)
- manualna 6 biegowa skrzynia biegów
- poduszki powietrzne (nie wiem ile)
- bixenony skrętne z układem zmywania
- czujnik świateł (sensor zmierzchu)
- czujnik deszczu
- ledy z tyłu
- światła do jazdy dziennej
- parktronik graficzny z przodu i z tyłu
- pełen pakiet chrom
- pakiet oświetlenia
- dwustrefowy klimatronik z wyświetlaczami
- obniżone o 3cm zawieszenie
- fotele S-line
- tempomat
- duże kolorowe MMI
- kolorowy wyświetlacz między prędkościomierzem a obrotomierzem
- nawigacja GPS (DVD)
- zmieniarka na 6CD (niestety nie MP3)
- radio High (niestety nie BOSE), gra całkiem przyzwoicie
- przyciemnione fabrycznie szyby tylne i boczne (oprócz kierowcy)
- podgrzewane fotele przednie
- elektrycznie regulowana część lędźwiowa fotela
- składane i podgrzewane lusterka
- fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
- 2 komplety kół z oryginalnymi AUDI felgami aluminiowymi: letnie 245/40/18 (na zdjęciach) i zimowe 205/55/16
- 80 litrowy zbiornik paliwa
- elektryczny hamulec ręczny
- trójramienna skórzana kierownica S-Line
- czarna podsufitka S-Line
Więcej nie pamiętam
Spalanie na trasie przy bardzo spokojnej jeździe udało mi się zejść do 4,2 litra/100 km przy normalnej około 5-5,5 litra/100km a w mieście przy mojej dość ciężkiej nodze około 9 litrów
Rejestracja nie jest prawdziwa - przeróbka w photoshopie
Ostatnio zmieniony 12 gru 2009, 12:46 przez xcoom, łącznie zmieniany 14 razy.
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 lis 2008, 19:13
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wlkp/nl
ÂŚliczne auto mam tylko jedno pytanie, jak Ci się jeździ na tych 18" felgach, bo musze teraz na lato kupić i nie mogę sie zdecydować czy 17 czy 18" bo orginalnie mam 16" na zimę. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam. Jeszcze raz gratuluje niezłego samochodu
Wprowadzone mody
- pełny fis
- tylnie światła LED
- chip na 172 KM
- przyciemnione szybki
- koła 17"
- kamera cofania
- pełny fis
- tylnie światła LED
- chip na 172 KM
- przyciemnione szybki
- koła 17"
- kamera cofania
- xcoom
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 09 maja 2009, 07:32
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Teraz w zimie jeżdżę na 16" i przyznam że komfort jazdy jest lepszy.gizmo1983 pisze:ÂŚliczne auto mam tylko jedno pytanie, jak Ci się jeździ na tych 18" felgach, bo musze teraz na lato kupić i nie mogę sie zdecydować czy 17 czy 18" bo orginalnie mam 16" na zimę. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam. Jeszcze raz gratuluje niezłego samochodu
18" jednak są moim zdaniem kompromisem pomiędzy wyglądem i komfortem.
Gdybym miał teraz kupować felgi to wybrałbym również 18" (nowy wzór RS6).
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga