Srebrny Avant 2.5 V6-Subwoofer pod Audi Navigation Plus, jak
Srebrny Avant 2.5 V6-Subwoofer pod Audi Navigation Plus, jak
Witam wszystkich forumowiczów. Co niektórzy pewnie będą kojarzyć mnie z tematu o mojej poprzedniej A6 2.4, która została zakupiona w tragicznym stanie i doprowadzona do dość przyzwoitego stanu. Niestety musiałem się z nią rozstać, potrzebna była gotówka na ciągnącą się sprawę wypadku, o którym pisałem właśnie w temacie o tej oto Audi:
Później zakupiłem BMW E46 z małym silnikiem 1.9 benzyna + LPG, które sprzedałem dwa dni temu i w ten sam dzień zakupiłem Audi, o której będzie ten temat. Nigdy nie chciałem kupić A6-tki z silnikiem 2.5 TDI no ale stało się. Audi odkupiłem od znajomego, który jeździł autem przez 5 lat, wiem o każdej usterce, naprawie i bolączce Audi. Widziałem też jak znajomy płakał płacąc za wymianę rozrządu, wałków, kieliszków i oleju w skrzyni, można powiedzieć, że największe wady zostały zrobione. Coś o aucie:
Audi A6 C5 Avant z silnikiem 2.5 TDI 155 KM, 2002 rok, przebieg 307 tyś, skrzynia multitronic.
Z wyposażenia wszystko co mi potrzeba prócz skóry. Parę fotek:
Auto nie jest nowe także jest parę rzeczy do ogarnięcia, które będę przedstawiał w tym temacie i pewnie nie raz prosił was o pomoc.
Do zrobienia w najbliższym czasie:
- Lampy przód do regeneracji
- Do malowania zderzak przód oraz błotniki (poprzednikowi lakiernik spartolił robotę)
- Zakupić kratki pod halogeny
- Grill na czarno (plasti dip)
- Coś stuka w zawieszeniu ( po wizycie na stacji kontroli pojazdów wyda co jest powodem)
- Do naprawy lub wymiany zamek drzwi kierowcy, trzeba zamykać drzwi z wyczuciem
Tyle z głównych rzeczy, jest też parę pierdółek typu wytarty włącznik świateł ale nie ma co się rozdrabniać , będę na bieżąco wrzucał.
Później zakupiłem BMW E46 z małym silnikiem 1.9 benzyna + LPG, które sprzedałem dwa dni temu i w ten sam dzień zakupiłem Audi, o której będzie ten temat. Nigdy nie chciałem kupić A6-tki z silnikiem 2.5 TDI no ale stało się. Audi odkupiłem od znajomego, który jeździł autem przez 5 lat, wiem o każdej usterce, naprawie i bolączce Audi. Widziałem też jak znajomy płakał płacąc za wymianę rozrządu, wałków, kieliszków i oleju w skrzyni, można powiedzieć, że największe wady zostały zrobione. Coś o aucie:
Audi A6 C5 Avant z silnikiem 2.5 TDI 155 KM, 2002 rok, przebieg 307 tyś, skrzynia multitronic.
Z wyposażenia wszystko co mi potrzeba prócz skóry. Parę fotek:
Auto nie jest nowe także jest parę rzeczy do ogarnięcia, które będę przedstawiał w tym temacie i pewnie nie raz prosił was o pomoc.
Do zrobienia w najbliższym czasie:
- Lampy przód do regeneracji
- Do malowania zderzak przód oraz błotniki (poprzednikowi lakiernik spartolił robotę)
- Zakupić kratki pod halogeny
- Grill na czarno (plasti dip)
- Coś stuka w zawieszeniu ( po wizycie na stacji kontroli pojazdów wyda co jest powodem)
- Do naprawy lub wymiany zamek drzwi kierowcy, trzeba zamykać drzwi z wyczuciem
Tyle z głównych rzeczy, jest też parę pierdółek typu wytarty włącznik świateł ale nie ma co się rozdrabniać , będę na bieżąco wrzucał.
Ostatnio zmieniony 25 lip 2017, 18:55 przez siwek06, łącznie zmieniany 1 raz.
Lampy można w łatwy i niedrogi sposób spolerować Jeśli chodzi o zawieszenie polecałbym od razu zainwestować w kompletny zestaw wahaczy jeśli auto chcesz sobie zostawić na dłużej (chociażby nawet master sporta). Ramka grilla w plasti dip - super pomysł, u mnie się to elegancko sprawdziło, ważne żeby dobrze oczyścić i położyć co najmniej 5 warstw w odstępie co najmniej 5 minutowym między warstwami. Auto ma potencjał chociaż podziwiam odwagi pakowania się w 2.5 z multi
Powodzenia i bezawaryjności
Powodzenia i bezawaryjności
Jeśli chodzi o lampy to kiedyś samemu już przerabiałem ten temat, po potraktowaniu kloszy papierkami ściernymi zostały zabezpieczone bezbarwnym lakierem odpornym na UV. Tym razem daję do regeneracji również w celu ponownej metalizacji odblyśnika.
Grill pójdzie pewnie do 2 dni na strzał, z plasti dipem mialem już dużo razy okazję pracować także będzie malina.
2.5 tdi z multi...wiem, że kijowe połączenie ale wierz mi, ten egzemplarz akurat działa jak zegarek i myślę,że długo posłuży choć nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca
[ Dodano: 2017-04-18, 21:02 ]
Dziś wpadła do autka pierwsza rzecz, mała, niedroga a jak wiele zmienia. Stare siłowniki klapy bagażnika były wypompowane już w 100%,wpadły nowe firmy magneti marelli, są o tyle fajne, że na końcu przyhamowują .
Grill pójdzie pewnie do 2 dni na strzał, z plasti dipem mialem już dużo razy okazję pracować także będzie malina.
2.5 tdi z multi...wiem, że kijowe połączenie ale wierz mi, ten egzemplarz akurat działa jak zegarek i myślę,że długo posłuży choć nie ma co chwalić dnia przed zachodem słońca
[ Dodano: 2017-04-18, 21:02 ]
Dziś wpadła do autka pierwsza rzecz, mała, niedroga a jak wiele zmienia. Stare siłowniki klapy bagażnika były wypompowane już w 100%,wpadły nowe firmy magneti marelli, są o tyle fajne, że na końcu przyhamowują .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Nowa A szósteczka jaki plan na te autko bo poprzednie elegancko wyglądało
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Na żywo błotnik wygląda na niemalowany, może na zdjęciu tak wyszło. Ale też nadaje sie do wymiany w zasadzie, bo rudy wpadł na imprezę i troszkę pogięty jest.
Plany na autko na dzien dzisiejszy to ogarnąć parę rzeczy mechanicznych i wizualnych, wolę najpierw zmienić np. zawias niż kupić 18 i gwint a zawiecha ledwo sie trzyma, a takich niestety nie brakuje.
Dziś dotarł do mnie przycisk otwierania/zamykania drzwi, stary wytarty na maxa. Na dniach zamontuje.
[ Dodano: 2017-04-20, 17:10 ]
Dotarł również zestaw naprawczy włącznikawłącznik świateł. Jutro montaż razem z przyciskiem otwierania/zamykania
Plany na autko na dzien dzisiejszy to ogarnąć parę rzeczy mechanicznych i wizualnych, wolę najpierw zmienić np. zawias niż kupić 18 i gwint a zawiecha ledwo sie trzyma, a takich niestety nie brakuje.
Dziś dotarł do mnie przycisk otwierania/zamykania drzwi, stary wytarty na maxa. Na dniach zamontuje.
[ Dodano: 2017-04-20, 17:10 ]
Dotarł również zestaw naprawczy włącznikawłącznik świateł. Jutro montaż razem z przyciskiem otwierania/zamykania
- Doc
- Administrator
- Posty: 2679
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Git majonez. Tak jak mówisz... regeneracja reflektorów. Sam dasz radę na pewno.
ps.
Masz niestety "kratkę" z fotelami i kanapą. Niestety. Mam dokładnie to samo.
ps.
Masz niestety "kratkę" z fotelami i kanapą. Niestety. Mam dokładnie to samo.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
Hehe no, kratka troszkę jak w dziadowozie ale wolę to niż tak jak miałem w poprzedniej... siwa zebra
Nie ukrywam, że chodzi mi po glowie czarna półskóra z alcantarą
[ Dodano: 2017-07-25, 18:54 ]
Po dłuższej przerwie mała aktualizacja.
Od zakupu audi strasznie buja na boki, myszkuje po drodze, jazda na autostradzie powyżej 100 km/h nie jest zbyt przyjemna. Podjechałem na stację diagnostyczną, stwierdzono, że lewa tuleja tylnej belki już dawno nie żyje, oraz z przodu gałki do wymiany oraz łączniki stabilizatora. W związku z tym od razu zakupiłem potrzebne części , jeśli chodzi o elementy zawieszenia wybieram zawsze Meyle HD, jedynie tulejki wleciały Lemfordera, Meyle ich nie produkuje.
Szybka próbna jazda i co? No fajnie gałki nie pukają, czuć że mniej buja po wymianie tulei tylnich ( wpadły obie nowe) no ale dalej buja!
Nic , podjechałem na inną stację diagnostyczną i diagnosta od razu pokazał mi jak bardzo mam luźne tuleje na obu dolnych bananach. Także do wymiany na dniach dojdą jeszcze dwa dolne banany oraz lewy górny tylni wachacz (coś niedomaga).
I pytanie teraz o audio... w aucie mam radio Audi Navigation Plus, standardowe głośniki, nie Bose, i subwoofer fabryczny. W pokoju zalega mi moja skrzynia Hertz DS 30 Reflex razem ze wzmacniaczem i okablowaniem (zostało mi z poprzedniego samochodu). Jestem to w stanie jakoś podłączyć pod ori radio? Planuję zakup dotykowego 2 din ale na razie wole kasę ulokować w sprawy mechaniczne. W zasadzie ot na razie tylko te wachacze zostały ale zaraz po nich lamki idą do regeneracji, oświetlenie musi być
[ Dodano: 2017-08-03, 15:37 ]
Oba banany wymienione , również Meyle HD.
Przód sto razy sztywniejszy. Teraz jechałem nad morze polskie, i czułem na autostradzie jeszcze jak dupskiem zarzuca, tuleje belki wymienione także obstawiam jeszcze amortyzatory, na stacji diagnostyczne wykazało, że niby są ok ale te testy ponoć nie są wiarygodne.
Nie ukrywam, że chodzi mi po glowie czarna półskóra z alcantarą
[ Dodano: 2017-07-25, 18:54 ]
Po dłuższej przerwie mała aktualizacja.
Od zakupu audi strasznie buja na boki, myszkuje po drodze, jazda na autostradzie powyżej 100 km/h nie jest zbyt przyjemna. Podjechałem na stację diagnostyczną, stwierdzono, że lewa tuleja tylnej belki już dawno nie żyje, oraz z przodu gałki do wymiany oraz łączniki stabilizatora. W związku z tym od razu zakupiłem potrzebne części , jeśli chodzi o elementy zawieszenia wybieram zawsze Meyle HD, jedynie tulejki wleciały Lemfordera, Meyle ich nie produkuje.
Szybka próbna jazda i co? No fajnie gałki nie pukają, czuć że mniej buja po wymianie tulei tylnich ( wpadły obie nowe) no ale dalej buja!
Nic , podjechałem na inną stację diagnostyczną i diagnosta od razu pokazał mi jak bardzo mam luźne tuleje na obu dolnych bananach. Także do wymiany na dniach dojdą jeszcze dwa dolne banany oraz lewy górny tylni wachacz (coś niedomaga).
I pytanie teraz o audio... w aucie mam radio Audi Navigation Plus, standardowe głośniki, nie Bose, i subwoofer fabryczny. W pokoju zalega mi moja skrzynia Hertz DS 30 Reflex razem ze wzmacniaczem i okablowaniem (zostało mi z poprzedniego samochodu). Jestem to w stanie jakoś podłączyć pod ori radio? Planuję zakup dotykowego 2 din ale na razie wole kasę ulokować w sprawy mechaniczne. W zasadzie ot na razie tylko te wachacze zostały ale zaraz po nich lamki idą do regeneracji, oświetlenie musi być
[ Dodano: 2017-08-03, 15:37 ]
Oba banany wymienione , również Meyle HD.
Przód sto razy sztywniejszy. Teraz jechałem nad morze polskie, i czułem na autostradzie jeszcze jak dupskiem zarzuca, tuleje belki wymienione także obstawiam jeszcze amortyzatory, na stacji diagnostyczne wykazało, że niby są ok ale te testy ponoć nie są wiarygodne.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga