S6 c5 2000r.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
- Imię: Tomasz
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
S6 c5 2000r.
Oto historia mojej S-ki. Tak naprawdę to zdecydował przypadek, żona naciskała na rodzinne auto a ja chciałem w miarę żwawe- nie było wielkiego wyboru więc jestem szczęśliwym posiadaczem Audi
Wcześniej poruszałem się japońskim oldtimerem w który włożyłem masę serca i jeszcze więcej gotówki, tak więc jest to moje pierwsze auto zachodnie.
Auto zostało zakupione "po sąsiedzku" pod koniec lutego. Od tatmej pory zdołałem wymienić rozrząd, pasek klinowy wraz z rolkami, płyn od wspomagania oraz została ustawiona geometria i zbieżność zawieszenia.
Poprzedni właściciel zakupił auto świeżo sprowadzone ze Szwajcarii, jeździł nim troszkę ponad 2 lata, zamontował w nim instalację LPG. Wóz miał malowany cały dach jeszcze za granicą, reszta została pomierzona miernikiem i nigdzie nie został stwierdzony za gruby lakier.
silnik: 4.2 AQJ + LPG STAG 300
napęd: tiptronic 5 biegów + quattro
wersja: Avant
data produkcji:2000
przebieg:236 tyś km
auto totalna seria, niczego mi w nim nie brakuje, navi działa, solardach działa. Jedynie co mi przeszkadza to + i - na kierownicy. Wolałbym łopatki i sterowanie radiem na ramionach kiery
i krótki filmik na potwierdzenie że jeździ a nie tylko stoi. Niestety nie mogłem się dalej rozpędzać gdyż kończył mi się zamknięty odcinek drogi
http://www.youtube.com/embed/UFCeb84TJz0
Wcześniej poruszałem się japońskim oldtimerem w który włożyłem masę serca i jeszcze więcej gotówki, tak więc jest to moje pierwsze auto zachodnie.
Auto zostało zakupione "po sąsiedzku" pod koniec lutego. Od tatmej pory zdołałem wymienić rozrząd, pasek klinowy wraz z rolkami, płyn od wspomagania oraz została ustawiona geometria i zbieżność zawieszenia.
Poprzedni właściciel zakupił auto świeżo sprowadzone ze Szwajcarii, jeździł nim troszkę ponad 2 lata, zamontował w nim instalację LPG. Wóz miał malowany cały dach jeszcze za granicą, reszta została pomierzona miernikiem i nigdzie nie został stwierdzony za gruby lakier.
silnik: 4.2 AQJ + LPG STAG 300
napęd: tiptronic 5 biegów + quattro
wersja: Avant
data produkcji:2000
przebieg:236 tyś km
auto totalna seria, niczego mi w nim nie brakuje, navi działa, solardach działa. Jedynie co mi przeszkadza to + i - na kierownicy. Wolałbym łopatki i sterowanie radiem na ramionach kiery
i krótki filmik na potwierdzenie że jeździ a nie tylko stoi. Niestety nie mogłem się dalej rozpędzać gdyż kończył mi się zamknięty odcinek drogi
http://www.youtube.com/embed/UFCeb84TJz0
Ostatnio zmieniony 14 lut 2016, 21:44 przez gipsu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 92
- Rejestracja: 12 maja 2013, 16:37
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Jak dla mnie te przyciski są po prostu kretyńskie, nie nadają się do niczego a już na pewno nie do szybkiej jazdy Ale to tylko moje subiektywne zdanie, jak jeżdżę na manualu to używam tylko i wyłącznie lewarka. Furka Kolego gitarka, ale tak jak przedmówca powiedział, wymienić lampy na polifty i będzie git
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
- Imię: Tomasz
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nic nie piszę w temacie a kilometry trzaskam i sprawy eksploatacyjne robię na bieżąco.
to zacznę chronologicznie od najdawniejszej:
wymiana osłony przegubów z lewej strony
wymiana filtra powietrza
zmiana oleju z shell helix 10W40 na motul 8100Xcess 5W40(wraz z filtrem)
w miedzyczasie padł mi parktronic(raz jak wrzuce wsteczny to słyszę długi dźwięk a innym razem nic sie nie dzieje)
wymiana oleju w skrzyni na mobi1 wraz z filtrem i uszczelką(okazało się że pęknięty był filtr oleju jeżdżący w skrzyni-swoją droga był on raczej z pierwszego montażu)
wymiana osłony prawego zewnętrznego przegubu(niestety wydaje się że będę miał do wymiany sam przegub gdyż przy skręcie w lewo terkocze dosyć wyraźnie)
na wymianę czeka kompletne przednie zawieszenie gdyż jeden sworzeń oraz dwie tuleje poddały się...
okazało się że jak kupiłem auto to nie działał szyber. rozebrałem go i okazało się że przewinął sie za daleko "łańcuch" na którym chodzi- ciągle mam jednak problem gdyż nie moge go otworzyć do końca a jedynie do poziomu "comfort" tak się to nazywa wg,instrukcji)
to zacznę chronologicznie od najdawniejszej:
wymiana osłony przegubów z lewej strony
wymiana filtra powietrza
zmiana oleju z shell helix 10W40 na motul 8100Xcess 5W40(wraz z filtrem)
w miedzyczasie padł mi parktronic(raz jak wrzuce wsteczny to słyszę długi dźwięk a innym razem nic sie nie dzieje)
wymiana oleju w skrzyni na mobi1 wraz z filtrem i uszczelką(okazało się że pęknięty był filtr oleju jeżdżący w skrzyni-swoją droga był on raczej z pierwszego montażu)
wymiana osłony prawego zewnętrznego przegubu(niestety wydaje się że będę miał do wymiany sam przegub gdyż przy skręcie w lewo terkocze dosyć wyraźnie)
na wymianę czeka kompletne przednie zawieszenie gdyż jeden sworzeń oraz dwie tuleje poddały się...
okazało się że jak kupiłem auto to nie działał szyber. rozebrałem go i okazało się że przewinął sie za daleko "łańcuch" na którym chodzi- ciągle mam jednak problem gdyż nie moge go otworzyć do końca a jedynie do poziomu "comfort" tak się to nazywa wg,instrukcji)
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
Ach ta czarna Alcantara
dokładnie jak moja, uwielbiam.
Gratuluję zakupu i radości z jazdy życzę.
dokładnie jak moja, uwielbiam.
Gratuluję zakupu i radości z jazdy życzę.
Hehheh jakbym swoją słyszał - chciała automat zamiast naszego 2.4 manual q. No to też od ponad roku przymierzałem się (i żonę ) do Eskigipsu pisze: żona naciskała na rodzinne auto a ja chciałem w miarę żwawe-
Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
- Imię: Tomasz
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
błąd parktronika będzie ogarnięty, mam do wymiany czujnik. ostatnio rzucało mi trochę tyłem przy przejazdach po studzienkach, okazało się że tylne amortyzatory to już historia-czy ktoś kiedyś z Was regenerował amorki, ewentualnie zna jakieś źródło nowych bo niestety w sklepach z częściami nie posiadają amorków do S-ki...
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Siema
Szerokości i $$ na dłubanie
trochę taka "szara myszka" zrób z tego zapierdalacza
Szerokości i $$ na dłubanie
trochę taka "szara myszka" zrób z tego zapierdalacza
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 lut 2014, 16:06
- Imię: Tomasz
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
autko pokonuje następne kilometry. W międzyczasie wymiany eksploatacyjne w tym ostatnio musiałem zrobić porządek z hamulcami z przodu.
Tarcze i klocki zakupione, pełen werwy zabrałem się do pracy i klops. Prawy przedni zacisk stał dęba, nie dało się go ruszyć aby wymienić klocki na nowe. Oczywiście po wielu bólach udało się wymienić ale byłem zmuszony zakupić reperaturki zacisku-jak wiadomo w Polsce niedostępne, dlatego zakupiłem sobie na ebay'u
Edytowałem post zgodnie z Regulaminem. (szalony)
w międzyczasie robią się kółeczka na lato i mam dylemat odnośnie opony letniej. Chcę 18" i nie wiem jaki profil wybrać, waham się między 255/40 a 255/35... nie ukrywam że zależało by mi na podniesieniu odrobinę auta na kole ale między 255/40/17 a 255/40/18 jest spora różnica procentowa w wysokości koła i boje się że coś będzie się działo z abs'em lub esp....
Tarcze i klocki zakupione, pełen werwy zabrałem się do pracy i klops. Prawy przedni zacisk stał dęba, nie dało się go ruszyć aby wymienić klocki na nowe. Oczywiście po wielu bólach udało się wymienić ale byłem zmuszony zakupić reperaturki zacisku-jak wiadomo w Polsce niedostępne, dlatego zakupiłem sobie na ebay'u
Edytowałem post zgodnie z Regulaminem. (szalony)
w międzyczasie robią się kółeczka na lato i mam dylemat odnośnie opony letniej. Chcę 18" i nie wiem jaki profil wybrać, waham się między 255/40 a 255/35... nie ukrywam że zależało by mi na podniesieniu odrobinę auta na kole ale między 255/40/17 a 255/40/18 jest spora różnica procentowa w wysokości koła i boje się że coś będzie się działo z abs'em lub esp....
Ostatnio zmieniony 24 lut 2015, 14:46 przez gipsu, łącznie zmieniany 2 razy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga