Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6/C5 2.5 TDI 163Kw] moje cacko z nowymi butkami :)

Prezentacja w/w aut.
yourNIGHTMARE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:36
Lokalizacja: Ostróda/Corby

Post autor: yourNIGHTMARE » 20 mar 2009, 09:05

No i teraz wszystko jasne. Tez pomyslalem w ten sposob, ale wypowiedziec sie na ten temat nie moge bo moje pierwsze kola tez byly 18" :-D Zmienilem tylko model alu no i teraz mam duzo mniej zniszczone. Wiec niestety nie wiem czy auto stracilo moc bo wczesniej byl ten sam rozmiar, a na innym rozmiarze nie jezdzilem ;-)

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 20 mar 2009, 09:19

censored pisze:Marvik, niestety fizyki kolego nie oszukasz i żaden konfigurator ci tego nie pokaże że tarcie i opory przy oponach 225 jest większe niż 195.
co do oporów to oczywiście się zgodzę. Ale zauważ, że osoby które mają 1.9tdi 110km i zakładają oponki 225 jakoś nie narzekają bo już przy 110km nie można odczuć różnicy. A co dopiero przy 165km lub 193 :)
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 20 mar 2009, 10:16

censored, może i masz rację ale jedno mnie zastanawia, dlaczego np. RS6 ma oponki dość szerokie i dość duże aluski ? Dlaczego w F1 zakładają takie ogromne wałki jak na cienkich oponkach lepiej by to przyspieszało ?
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

liberro

Post autor: liberro » 20 mar 2009, 10:42

Marvik pisze:censored, może i masz rację ale jedno mnie zastanawia, dlaczego np. RS6 ma oponki dość szerokie i dość duże aluski ? Dlaczego w F1 zakładają takie ogromne wałki jak na cienkich oponkach lepiej by to przyspieszało ?
RS6 jak i inne auta o wielkich mocach mają takie szerokie opony po to ażeby się wogóle zebrały z asfaltu. Wyobraź sobie opone 195 w aucie o mocy 450 KM albo i więcej ... w cięzkim aucie . Przeciez to stało by w miejscu i gume paliło zamiast rwać do przodu i to wydaje mi się oczywiste . Weź stań na lodzie dwoma autami ... takimi samymi autami z takimi samymi mocami z tym ze w jednym załóż 195 w drugim 255 zobaczysz które Ci się szybciej zbierze . Róznica w samym rozmiarze felgi i opony jeśli chodzi o wysokość jest tak jak Bartek napisał ważna jeśli chodzi o przyśpiech . Ja odczuwałem lepsze przyśpieszenie juz przy zmianie samego profilu opony. Jednak komfort jazdy spadł dość znacząco dlatego wrócilem do oryginału .

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 20 mar 2009, 10:50

no i o to właśnie mi chodzi. Nie powinno zakładać oponek 195 skoro mamy prawie 200km pod maską bo oponki będą tylko mielić.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

liberro

Post autor: liberro » 20 mar 2009, 10:56

To ja juz się pogubiłem o co komu chodzi :)

Awatar użytkownika
Marvik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 10 gru 2008, 12:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Marvik » 20 mar 2009, 11:00

najważniejsze, że autko wszystkim się podoba :D
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm

magic1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 418
Rejestracja: 22 mar 2008, 14:12
Imię: Maciej
Rocznik: 1992
Moje auto: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: magic1977 » 20 mar 2009, 20:53

Bardzo ładna furka,gratuluje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja