moje a6 avant 2.7T
Po lifcie 2001/2002 w A6 (nie Allroad) byl silnik 250KM. 316KM to tak jak myslalem troche zbyt duzo bez ingerencji w czesci silnika - tak jak napisales rurki, trojnik i sprzeglo. Ale osiagi tego samochodu sa teraz bardzo imponujace a spalanie w trasie wcale nie jest takie straszne. Czy te rurki i trojnik bedziesz zakladal jakies mocniejsze lepszych firm czy tylko wymieniasz na nowe? Jakie sprzeglo zalozyles i ile ono kosztowalo razem z robocizna?
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
puki co rozwaliło mi tylko trójnik i 2 razy zsuneło rure... trójnik wymieniłem na taki sam jak był a ryru chce założyć SAMCO... sprzęgło załozyłem na spieku, kompletne razem z kołem... wszytsko razem wyszło cos ok 4,5tyś... nie pamietam firmy niestety... musiałbym poszukać w papierach
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
Szanowni Koledzy,
ja użytkuję 2.7 bT/2001 (250KM, Q, TipTronic) od kilku miesięcy i uważam, iż ok. 7,5 s do 100 km/h to wystarczające przyśpieszenie. Przeglądałem oferty "dopalaczy" zwiększające moc do 300, 400 i nawet 600 KM (koszt ok. 15 000 PLN), ale czy to warto. Według mnie i tak poza "wyścigami nocnymi" nie jest to wykorzystane. A problemów z zawieszeniem i silnikiem po pewnym czasie, a o skrzyni nie wspomnę, może być zbyt wiele. Wszystko zależy od przeznaczenia i czasu eksploatacji posiadanego A6.
W USA jeździłem z prędkościami powyżej 200 km/h, a u Nas w Polsce możliwości są ograniczone z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa.
Są to oczywiście moje własne odczucia i nic nikomunie niesugwruję , tylko poddaje do przemyśleń.
Na Naszych drogach wyprzedzić można prawie wszystko ...
Pozdrawiam
ja użytkuję 2.7 bT/2001 (250KM, Q, TipTronic) od kilku miesięcy i uważam, iż ok. 7,5 s do 100 km/h to wystarczające przyśpieszenie. Przeglądałem oferty "dopalaczy" zwiększające moc do 300, 400 i nawet 600 KM (koszt ok. 15 000 PLN), ale czy to warto. Według mnie i tak poza "wyścigami nocnymi" nie jest to wykorzystane. A problemów z zawieszeniem i silnikiem po pewnym czasie, a o skrzyni nie wspomnę, może być zbyt wiele. Wszystko zależy od przeznaczenia i czasu eksploatacji posiadanego A6.
W USA jeździłem z prędkościami powyżej 200 km/h, a u Nas w Polsce możliwości są ograniczone z uwzględnieniem warunków bezpieczeństwa.
Są to oczywiście moje własne odczucia i nic nikomunie niesugwruję , tylko poddaje do przemyśleń.
Na Naszych drogach wyprzedzić można prawie wszystko ...
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Nie no :shock: Furacz pierwsza klasa, no i ten silnik :shock:
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
Kolego "posti" czy Audi w Twoim avarcie jest Twoje? Chodzi mi o alufelgi, bardzo ładnie wyglądają na zdjęciu (z chęcią bym takie kupił) i jakbyś mógł podeślij jakąś fotkę z tymi aktualnymi bo na pierwszej stronie tego tematu masz inne...
Ostatnio zmieniony 05 cze 2009, 19:51 przez K@MiL, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga