Moja Diablica A6 Avant 2.7 Biturbo 320KM(MTM Tuning)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 22 cze 2008, 22:53
- Imię: Henryk
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: KALISZ
- Kontakt:
No spoko widać 255/30/19. Auto jest wspaniałe. Zazdroszczę :-P Tylko życzyć bezawaryjnej eksploatacji. Pozdrawiam.grzymek72 pisze:Sorry za zdjęcia ,ale u mnie na kompie wyglądały normalnie!
Co zrobiłem nie tak? wyglądają tragicznie
dodałem je jako załącznik ,można jakoś inaczej, żeby nie traciły na jakości?
na zdjęciu felgi można odczytać rozmiar opony, a po dodaniu sami widzicie! <smuty>
Właśnie takie miało być "schwarz line" bez oznaczeń. Zdradza ją tylko zawieszenie i powiększony tłumik.Niestety nie uchroniłem się przed uszkodzeniami felg. Nie mogę sobie darować kilku chwil nieuwagi przy parkowaniu, krawężniki itp. :-x
Dziś natomiast miałem spotkanie z S4 w sedanie,koleś z mojego miasta,czasami go widuję.
Na kolejnych światłach pogadaliśmy chwilkę przez otwarte okna,szybka wymiana parametrów aut,zielone i but...Powiem Wam że jestem dumny z mojej diablicy.
Na jedynce i dwójce byłem ciut lepszy, na trójce S4 zaczęła przeważać,choć wszystko rozgrywało się na długość aut.Przy około 140 zaczęło mnie rzucać w koleinach i nierównościach na moim pasie i odpuściłem,mam bardzo sztywne zawieszenie.Może 15 lat temu bym nie odpuścił,ale jednak z wiekiem człowiek staje się ostrożniejszy,choć adrenalina była.
Pozdrawiam
Dziś natomiast miałem spotkanie z S4 w sedanie,koleś z mojego miasta,czasami go widuję.
Na kolejnych światłach pogadaliśmy chwilkę przez otwarte okna,szybka wymiana parametrów aut,zielone i but...Powiem Wam że jestem dumny z mojej diablicy.
Na jedynce i dwójce byłem ciut lepszy, na trójce S4 zaczęła przeważać,choć wszystko rozgrywało się na długość aut.Przy około 140 zaczęło mnie rzucać w koleinach i nierównościach na moim pasie i odpuściłem,mam bardzo sztywne zawieszenie.Może 15 lat temu bym nie odpuścił,ale jednak z wiekiem człowiek staje się ostrożniejszy,choć adrenalina była.
Pozdrawiam
- daniel2207
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 12 sie 2008, 00:00
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Suwałki/Islandia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 29 sty 2012, 20:39
- Lokalizacja: Lry
Zacna fura;d Ja również przymiezam zrobic swój motor w okolice 330- 340 koni (centralny intercooler, wydech, program).
Co do turbin, nawet po mocnym katowaniu wystarczy 30 sekund poczekac by je schlodzic przed zgaszeniem.
Wiadomo, na zimnym silniku czekamy z kopytem;)
Pamiętać o zaworach DV, ich niesprawność moze skutkowac powolna smiercią turbiny.
Zawory polecam od TTki, 140 zł sztuka.
Wbrew pozorom, turbiny w tym silniku potrafią wiele przezyc;)
Koszty turbin- wyjęcie silnika, jest ciekawa oferta hybryd, oddajemy swoje turbiny, płacimi 2.5k i dostajemy turbiny zregenerowane, z wiekszymi wirnikami z Ko4, które zniosą 370 koni;)
Widze, że masz bardzo rzadka sztuke z manualna skrzynia;)
Co do turbin, nawet po mocnym katowaniu wystarczy 30 sekund poczekac by je schlodzic przed zgaszeniem.
Wiadomo, na zimnym silniku czekamy z kopytem;)
Pamiętać o zaworach DV, ich niesprawność moze skutkowac powolna smiercią turbiny.
Zawory polecam od TTki, 140 zł sztuka.
Wbrew pozorom, turbiny w tym silniku potrafią wiele przezyc;)
Koszty turbin- wyjęcie silnika, jest ciekawa oferta hybryd, oddajemy swoje turbiny, płacimi 2.5k i dostajemy turbiny zregenerowane, z wiekszymi wirnikami z Ko4, które zniosą 370 koni;)
Widze, że masz bardzo rzadka sztuke z manualna skrzynia;)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga