Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Moja Diablica A6 Avant 2.7 Biturbo 320KM(MTM Tuning)

Prezentacja w/w aut.
CWK S_L_A_Y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 29 lis 2008, 22:02
Lokalizacja: Middlesex, London

Post autor: CWK S_L_A_Y » 01 lut 2009, 14:03

piękna fOOrka ... gratOOlacje ... no i miłegho latania w wciąż trFFającej Zimie :) prezentOOje sie idealnie ten twOOj "samochodzik" :) pzdr <ok> <ok> <ok> <ok>
Cztery Kółka, Jak Cztery Żywioły. Piękno Tej Ziemi :)

One LoVe - Jah Reggae Rastafari

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 01 lut 2009, 14:15

no fajny furacz, siedzenia mi się bardzo podobają :roll: , może się pomienimy?? :mrgreen: - ja też mam avanta, ale przed liftem :-/ 8-)
a jeśli chodzi o spalanie, to dużo Ci bierze ?? :lol:

Awatar użytkownika
grzymek72
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 31 sty 2009, 01:53
Lokalizacja: koszalin

Post autor: grzymek72 » 01 lut 2009, 14:48

No niestety tutaj jest ból, zaczipowany silnik + opony 255 robią swoje.
Mimo spokojnej jazdy w mieście nie jestem w stanie zejść poniżej 17l.(zima)
Na trasie jest oczywiście dużo lepiej, zależy od dynamiki 10-12l.
Paliwo wyłącznie 98Pb - zalecenia firmy tuningującej silnik(MTM)
Na koniec święta zasada przy tym silniku 2.7BT : rozkrecamy obroty gdy motor jest już rozgrzany,a po agrasywnej jezdzie pamiętamy o wystudzeniu turbin-są bardzo drogie!
Pozdrawiam.

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 01 lut 2009, 17:56

no to ja już nie chce takiego silnika i tej mocy :shock: :lol:

chciałbym mieć taki motor, ale koszty utrzymania mi na to nie pozwalają... :evil:
a zresztą moja żona jeździ Audiolką na codzień po MIEÂŚCIE, więc ja nie miałbym z tego przyjemności a Ona by sobie jeszcze coś zrobiła :-/

a tak swoją drogą, to nie jeździłem moim autem od października :evil: :-(

Awatar użytkownika
Jaszczur-gl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 21 paź 2008, 23:52
Lokalizacja: G-ce /Śląskie

Post autor: Jaszczur-gl » 01 lut 2009, 23:50

Cudo :-D Aż zapiera dech w piersiach. Rewelacja
Moja Srebrna Ślicznotka. Chip V-tech
Moja Była :(
Usunieto pkt 29 regulaminu

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 02 lut 2009, 10:53

pięknie sie prezentuje :) no i ten silnik co u mnie :D:D:D co MTM w nim robiło?znasz jakieś szczegóły?

P.S. jaka jest szerokosć felgi i jej ET ze wlazły ci opony 255 szerokości?
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
grzymek72
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 31 sty 2009, 01:53
Lokalizacja: koszalin

Post autor: grzymek72 » 02 lut 2009, 13:27

Witam.
Jeżeli chodzi o tuning MTM to znalazłem mój zestaw na ich stronie.
W komplecie jest moduł+wydech+dystanse do kół z dłuższymi szpilkami.
Poniżej podaje adres do tego właśnie zestawu:

http://www.mtm-online.de/en/index.php?n ... a6250320qx

Co do felg to szczerze Ci powiem ,że nie ściągałem jeszcze kół i nie wiem jakie ma parametry felga. Wygląda mi na 8 cali ,może 8,5 ,oczywiście 19", ET nie wiem.

Zawieszenie sportowe było montowane w lipcu 08 w firmie zajmującej się tuningiem:
CAR STYLING & TUNING , ich adres: www.tuningjena.de (gwarancja 2lata) :-D

Teraz ja mam pytanie do Ciebie Posti. Jaka jest prawda z turbinami w 2.7, są słabym punktem tej konstrukcji,czy nie ?,są awaryjne?,trochę poczytałem i się zaniepokoiłem.
Moje auto ma 107 tyś. na razie jest igiełka,ale różnie bywa.
Nie szukałem w cennikach, ale nowe turbiny+robota(wyciąganie silnika) to bankructwo!
Pozdrawiam Piotr.

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 02 lut 2009, 17:29

jak dbasz o turbo to sie nei masz co martwić... 3ba tez uwazac zeby nie przedobrzyc programem bo jak bedziesz od nich wymagał zeby dmuchały 1,5bara to to bedzie troche za duzo jak na ich mozliwosci. ja osobiscie jak pieniazki pozwolą to bede chciał swoje wymienic na k04 od rs4 albo jeszcze chętniej od rs6.

kurcze zastanawia mnie to twoje ET i szerokośc felgi bo jezeli masz opony 255 to raczej nei jest to felga 8" raczej 8,5 lub 9".
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
SPeak_8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 28 wrz 2008, 12:25
Imię: Henryk.
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SPeak_8 » 02 lut 2009, 18:13

Ja **** co za kozak <ok> ... to jest wlaśnie piękno czarnych Avantów :mrgreen: coś o tym wiem 8-) ... śliczna ;-)


Może by tak nie przeklinać??
Ostatnio zmieniony 02 lut 2009, 23:49 przez SPeak_8, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
grzymek72
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 31 sty 2009, 01:53
Lokalizacja: koszalin

Post autor: grzymek72 » 02 lut 2009, 21:37

posti pisze:jak dbasz o turbo to sie nei masz co martwić... 3ba tez uwazac zeby nie przedobrzyc programem bo jak bedziesz od nich wymagał zeby dmuchały 1,5bara to to bedzie troche za duzo jak na ich mozliwosci. ja osobiscie jak pieniazki pozwolą to bede chciał swoje wymienic na k04 od rs4 albo jeszcze chętniej od rs6.

kurcze zastanawia mnie to twoje ET i szerokośc felgi bo jezeli masz opony 255 to raczej nei jest to felga 8" raczej 8,5 lub 9".
Posti, trochę czytałem to forum i widzę że orientujesz się w temacie.
Możesz trochę bliżej na temat "dbania o turbo"-ja tylko słyszałem,że nie powinno się deptać
na zimno,a po bardziej dynamicznej jeżdzie dać ostygnąć turbinom -czyli od razu nie gasić silnika.( unikanie wytrącania się wilgoci,ryzyko korozji np.łożysk) Czy to miałeś na myśli?,czy jest jeszcze coś ważnego?
Jeszcze jedno Twoje stwierdzenie"przedobrzyć z programem" -mam zestaw MTM
(podałem link wyżej) i nic więcej nie było grzebane,czy można coś jeszcze po nich poprawiać?
Co do felg to nie udało mi się ich znależć w sieci,wiem tylko że są to BBS Speedline.
Będę wdzięczny za odpowiedż!
Pozdro. Piotr

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 02 lut 2009, 22:05

no wiec tak "przedobrzyc z programem" to chodziło mi o to zeby w programie nie napisac mapy pod za duze ciśneinei z turba (czyli nie wymagać od niego za duzo). Program z MTM na bank jest ok bo to profesjonaliści jeśli chodzi o audi. co do dbania o turbo to rozgrzewanie i studzenie turba rodzi sie po to zeby turbo nei dostalo tzw szoku temicznego (jako przykład temperatur jakie są emitowane przy pracy tego silnika to powiem ci ze u mnei jak robilismy logi dynamiczne odczytalismy temp na katalizatorze ponad 700 stopni celsiusza :D:D:D ) . Po ostrzejszej albo nawet po normalnej dłuzszej jeździe turbo jest bardzo nagrzane i dzieki temu ze pozwolisz silnikowi popracowac troche po skończonej jeździe, olej który przepływa przez turbo podczas pracy silnika bedzie je powoli i spokojnie studził, a gdybys zgasil go odrazu to wyobraź sobie turbo rozgrzane do kilkuset stopni i nagłe STOP i odrazu przeście w temperature otoczenia, a dodatkowo juz masakrą było by zgaszenie silnika w momencie kiedy obroty nie opadną do minimalnych bo turbo nagle musiałoby wyhamować z nawet kilkunastu tysiecy obrotów na 0 :D:D:D. mam nadzieje ze udało mi sie opisac to tak ze kazdy zrozumie. bo wiadomo co sie dzieje jak nagle zmieni sie temperatura albo obroty, moze to doprowadzic do pęknieć, nadwyrężeń materiału itp itd. jeśli chodzi o mody tego silnika to pole do popisu jest ogromne... ja mam bardzo duze plany na ten silnik aktualnei ale funduszy troche brakuje, wiec puki co idzie to bardzo powoli bo robie w furce jeszcze kilka innych rzeczy. a jako pierwszą operacje do dalszych modów polecam ci wymiane intercoolerów na IC od RS4 lub duzy centralny IC, bo te ktore mamy seryjnie w naszych furkach nei dają rady troche i powodują ze po mocnym chipie mamy temperatury w dolocie do turba nawet do 40 stopni celsiusza a to bardzo duzo. No i proponowałbym ci tez wymiane trójnika przy przepustnicy albo całego orurowania gumowego od turbo na silikonowe rurki w oplocie, a to dlatego ze ten trójnik nie wytrzymuje jak turbo po chipie pompuje wiecej niż seryjnie ---- u mnie trójnik rozwaliło już 2 razy i aktualnie czekam na paczke z silikonowym orurowaniem do turba (za tydzien bede już miał to w wawa) :)

Jak cos to mozesz pisać do mnei na gadu: 9527819 bo nie ma co tutaj robić OT
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
grzymek72
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 31 sty 2009, 01:53
Lokalizacja: koszalin

Post autor: grzymek72 » 02 lut 2009, 22:13

Znalazłem te fele 19" na eBay'u ,tylko że 8,5 i 9 cali wygladają tak samo , ET 41,43,48
dopuki nie zdejmę kół, to się nie dowiem,mam nadzieję,że mają wybite oznaczenia.

[ Dodano: 2009-02-02, 22:22 ]
Posti, dzieki wielkie za poświęcony czas i wyczerpującą odpowiedż!
Właśnie po to logowałem się na tym forum.
Szerokości i przyczepności życzę!
Piotr

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 02 lut 2009, 22:44

grzymek72 pisze:Posti, dzieki wielkie za poświęcony czas i wyczerpującą odpowiedż!
Właśnie po to logowałem się na tym forum.
Szerokości i przyczepności życzę!
Piotr
nie ma za co, tak jak napisałem jak cos to pisz na gadu i bede pomagał na ile bede umiał :)

a ja ze swojej strony to tobie oprócz tej szerokości i przyczeponisci to zycze jeszcze ... nie daj sie złapać... :D:D:D
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

_Wojtek_

Post autor: _Wojtek_ » 02 lut 2009, 23:21

Piekne autko.
Tez zastanawialem sie nad takim kolem do mojej ''RS6'' ale padlo na inne.
Felga bardzo wytrzymala i bardzo stylowa <ok>

Jeszcze raz GRATULUJE :!:

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 04 lut 2009, 00:25

Wypas bryczka kolego!moc duuuza a spalaniem sie nie ma co martwic w koncu skads ta moc musi brac :-> posti, to ile masz juz kucy w swojej dorożce ? pozdro!
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga