Moja Diablica A6 Avant 2.7 Biturbo 320KM(MTM Tuning)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 171
- Rejestracja: 29 lis 2008, 22:02
- Lokalizacja: Middlesex, London
No niestety tutaj jest ból, zaczipowany silnik + opony 255 robią swoje.
Mimo spokojnej jazdy w mieście nie jestem w stanie zejść poniżej 17l.(zima)
Na trasie jest oczywiście dużo lepiej, zależy od dynamiki 10-12l.
Paliwo wyłącznie 98Pb - zalecenia firmy tuningującej silnik(MTM)
Na koniec święta zasada przy tym silniku 2.7BT : rozkrecamy obroty gdy motor jest już rozgrzany,a po agrasywnej jezdzie pamiętamy o wystudzeniu turbin-są bardzo drogie!
Pozdrawiam.
Mimo spokojnej jazdy w mieście nie jestem w stanie zejść poniżej 17l.(zima)
Na trasie jest oczywiście dużo lepiej, zależy od dynamiki 10-12l.
Paliwo wyłącznie 98Pb - zalecenia firmy tuningującej silnik(MTM)
Na koniec święta zasada przy tym silniku 2.7BT : rozkrecamy obroty gdy motor jest już rozgrzany,a po agrasywnej jezdzie pamiętamy o wystudzeniu turbin-są bardzo drogie!
Pozdrawiam.
no to ja już nie chce takiego silnika i tej mocy :shock: :lol:
chciałbym mieć taki motor, ale koszty utrzymania mi na to nie pozwalają... :evil:
a zresztą moja żona jeździ Audiolką na codzień po MIEÂŚCIE, więc ja nie miałbym z tego przyjemności a Ona by sobie jeszcze coś zrobiła
a tak swoją drogą, to nie jeździłem moim autem od października :evil:
chciałbym mieć taki motor, ale koszty utrzymania mi na to nie pozwalają... :evil:
a zresztą moja żona jeździ Audiolką na codzień po MIEÂŚCIE, więc ja nie miałbym z tego przyjemności a Ona by sobie jeszcze coś zrobiła
a tak swoją drogą, to nie jeździłem moim autem od października :evil:
- Jaszczur-gl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 21 paź 2008, 23:52
- Lokalizacja: G-ce /Śląskie
Witam.
Jeżeli chodzi o tuning MTM to znalazłem mój zestaw na ich stronie.
W komplecie jest moduł+wydech+dystanse do kół z dłuższymi szpilkami.
Poniżej podaje adres do tego właśnie zestawu:
http://www.mtm-online.de/en/index.php?n ... a6250320qx
Co do felg to szczerze Ci powiem ,że nie ściągałem jeszcze kół i nie wiem jakie ma parametry felga. Wygląda mi na 8 cali ,może 8,5 ,oczywiście 19", ET nie wiem.
Zawieszenie sportowe było montowane w lipcu 08 w firmie zajmującej się tuningiem:
CAR STYLING & TUNING , ich adres: www.tuningjena.de (gwarancja 2lata) :-D
Teraz ja mam pytanie do Ciebie Posti. Jaka jest prawda z turbinami w 2.7, są słabym punktem tej konstrukcji,czy nie ?,są awaryjne?,trochę poczytałem i się zaniepokoiłem.
Moje auto ma 107 tyś. na razie jest igiełka,ale różnie bywa.
Nie szukałem w cennikach, ale nowe turbiny+robota(wyciąganie silnika) to bankructwo!
Pozdrawiam Piotr.
Jeżeli chodzi o tuning MTM to znalazłem mój zestaw na ich stronie.
W komplecie jest moduł+wydech+dystanse do kół z dłuższymi szpilkami.
Poniżej podaje adres do tego właśnie zestawu:
http://www.mtm-online.de/en/index.php?n ... a6250320qx
Co do felg to szczerze Ci powiem ,że nie ściągałem jeszcze kół i nie wiem jakie ma parametry felga. Wygląda mi na 8 cali ,może 8,5 ,oczywiście 19", ET nie wiem.
Zawieszenie sportowe było montowane w lipcu 08 w firmie zajmującej się tuningiem:
CAR STYLING & TUNING , ich adres: www.tuningjena.de (gwarancja 2lata) :-D
Teraz ja mam pytanie do Ciebie Posti. Jaka jest prawda z turbinami w 2.7, są słabym punktem tej konstrukcji,czy nie ?,są awaryjne?,trochę poczytałem i się zaniepokoiłem.
Moje auto ma 107 tyś. na razie jest igiełka,ale różnie bywa.
Nie szukałem w cennikach, ale nowe turbiny+robota(wyciąganie silnika) to bankructwo!
Pozdrawiam Piotr.
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
jak dbasz o turbo to sie nei masz co martwić... 3ba tez uwazac zeby nie przedobrzyc programem bo jak bedziesz od nich wymagał zeby dmuchały 1,5bara to to bedzie troche za duzo jak na ich mozliwosci. ja osobiscie jak pieniazki pozwolą to bede chciał swoje wymienic na k04 od rs4 albo jeszcze chętniej od rs6.
kurcze zastanawia mnie to twoje ET i szerokośc felgi bo jezeli masz opony 255 to raczej nei jest to felga 8" raczej 8,5 lub 9".
kurcze zastanawia mnie to twoje ET i szerokośc felgi bo jezeli masz opony 255 to raczej nei jest to felga 8" raczej 8,5 lub 9".
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
- SPeak_8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 12:25
- Imię: Henryk.
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Ja **** co za kozak ... to jest wlaśnie piękno czarnych Avantów :mrgreen: coś o tym wiem 8-) ... śliczna
Może by tak nie przeklinać??
Może by tak nie przeklinać??
Ostatnio zmieniony 02 lut 2009, 23:49 przez SPeak_8, łącznie zmieniany 1 raz.
Posti, trochę czytałem to forum i widzę że orientujesz się w temacie.posti pisze:jak dbasz o turbo to sie nei masz co martwić... 3ba tez uwazac zeby nie przedobrzyc programem bo jak bedziesz od nich wymagał zeby dmuchały 1,5bara to to bedzie troche za duzo jak na ich mozliwosci. ja osobiscie jak pieniazki pozwolą to bede chciał swoje wymienic na k04 od rs4 albo jeszcze chętniej od rs6.
kurcze zastanawia mnie to twoje ET i szerokośc felgi bo jezeli masz opony 255 to raczej nei jest to felga 8" raczej 8,5 lub 9".
Możesz trochę bliżej na temat "dbania o turbo"-ja tylko słyszałem,że nie powinno się deptać
na zimno,a po bardziej dynamicznej jeżdzie dać ostygnąć turbinom -czyli od razu nie gasić silnika.( unikanie wytrącania się wilgoci,ryzyko korozji np.łożysk) Czy to miałeś na myśli?,czy jest jeszcze coś ważnego?
Jeszcze jedno Twoje stwierdzenie"przedobrzyć z programem" -mam zestaw MTM
(podałem link wyżej) i nic więcej nie było grzebane,czy można coś jeszcze po nich poprawiać?
Co do felg to nie udało mi się ich znależć w sieci,wiem tylko że są to BBS Speedline.
Będę wdzięczny za odpowiedż!
Pozdro. Piotr
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
no wiec tak "przedobrzyc z programem" to chodziło mi o to zeby w programie nie napisac mapy pod za duze ciśneinei z turba (czyli nie wymagać od niego za duzo). Program z MTM na bank jest ok bo to profesjonaliści jeśli chodzi o audi. co do dbania o turbo to rozgrzewanie i studzenie turba rodzi sie po to zeby turbo nei dostalo tzw szoku temicznego (jako przykład temperatur jakie są emitowane przy pracy tego silnika to powiem ci ze u mnei jak robilismy logi dynamiczne odczytalismy temp na katalizatorze ponad 700 stopni celsiusza :D:D:D ) . Po ostrzejszej albo nawet po normalnej dłuzszej jeździe turbo jest bardzo nagrzane i dzieki temu ze pozwolisz silnikowi popracowac troche po skończonej jeździe, olej który przepływa przez turbo podczas pracy silnika bedzie je powoli i spokojnie studził, a gdybys zgasil go odrazu to wyobraź sobie turbo rozgrzane do kilkuset stopni i nagłe STOP i odrazu przeście w temperature otoczenia, a dodatkowo juz masakrą było by zgaszenie silnika w momencie kiedy obroty nie opadną do minimalnych bo turbo nagle musiałoby wyhamować z nawet kilkunastu tysiecy obrotów na 0 :D:D:D. mam nadzieje ze udało mi sie opisac to tak ze kazdy zrozumie. bo wiadomo co sie dzieje jak nagle zmieni sie temperatura albo obroty, moze to doprowadzic do pęknieć, nadwyrężeń materiału itp itd. jeśli chodzi o mody tego silnika to pole do popisu jest ogromne... ja mam bardzo duze plany na ten silnik aktualnei ale funduszy troche brakuje, wiec puki co idzie to bardzo powoli bo robie w furce jeszcze kilka innych rzeczy. a jako pierwszą operacje do dalszych modów polecam ci wymiane intercoolerów na IC od RS4 lub duzy centralny IC, bo te ktore mamy seryjnie w naszych furkach nei dają rady troche i powodują ze po mocnym chipie mamy temperatury w dolocie do turba nawet do 40 stopni celsiusza a to bardzo duzo. No i proponowałbym ci tez wymiane trójnika przy przepustnicy albo całego orurowania gumowego od turbo na silikonowe rurki w oplocie, a to dlatego ze ten trójnik nie wytrzymuje jak turbo po chipie pompuje wiecej niż seryjnie ---- u mnie trójnik rozwaliło już 2 razy i aktualnie czekam na paczke z silikonowym orurowaniem do turba (za tydzien bede już miał to w wawa)
Jak cos to mozesz pisać do mnei na gadu: 9527819 bo nie ma co tutaj robić OT
Jak cos to mozesz pisać do mnei na gadu: 9527819 bo nie ma co tutaj robić OT
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
Znalazłem te fele 19" na eBay'u ,tylko że 8,5 i 9 cali wygladają tak samo , ET 41,43,48
dopuki nie zdejmę kół, to się nie dowiem,mam nadzieję,że mają wybite oznaczenia.
[ Dodano: 2009-02-02, 22:22 ]
Posti, dzieki wielkie za poświęcony czas i wyczerpującą odpowiedż!
Właśnie po to logowałem się na tym forum.
Szerokości i przyczepności życzę!
Piotr
dopuki nie zdejmę kół, to się nie dowiem,mam nadzieję,że mają wybite oznaczenia.
[ Dodano: 2009-02-02, 22:22 ]
Posti, dzieki wielkie za poświęcony czas i wyczerpującą odpowiedż!
Właśnie po to logowałem się na tym forum.
Szerokości i przyczepności życzę!
Piotr
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
nie ma za co, tak jak napisałem jak cos to pisz na gadu i bede pomagał na ile bede umiałgrzymek72 pisze:Posti, dzieki wielkie za poświęcony czas i wyczerpującą odpowiedż!
Właśnie po to logowałem się na tym forum.
Szerokości i przyczepności życzę!
Piotr
a ja ze swojej strony to tobie oprócz tej szerokości i przyczeponisci to zycze jeszcze ... nie daj sie złapać... :D:D:D
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
Wypas bryczka kolego!moc duuuza a spalaniem sie nie ma co martwic w koncu skads ta moc musi brac posti, to ile masz juz kucy w swojej dorożce ? pozdro!
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga