

Audi jeżdżę jeszcze mniej niż jeździłem, przebieg ok 109 tyś km

- Pompa wody SKF
- Zestaw rozrządu Contitech + INA
- Pasek wielorowkowy Contitech
- Napinacz paska klinowego
- Termostat
- Uszczelka pokrywy zaworów
- Simering wałka rozrządu 4 szt.
- Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
- Świece zapłonowe NGK BKR6EKUB 6szt
- Płyn do chłodnic premium longlife Shell 6l
Wszystko zrobione w vag-expert w Skoczowie.
Testowałem też mleczko do czyszczenia skóry sonax, fajnie odświeża i nie trzeba za każdym razem impregnować woskiem do skór.
Zrobiłem delikatną ręczną polerkę lakieru i zakonserwowałem woskiem. Stan na dzień wczorajszy

Pozdrawiam
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2017-11-27, 22:40 ]
Halo

Niestety inne rzeczy pochłonęły mnie i wyszło jak wyszło. Audi ciągle jest i ciągle jeździ.
W dodatku nigdzie się nie wybiera

Co z nowości? Trochę rzeczy standardowych, trochę nie, pokrótce:
- autko śmiga na Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30 + ostatnio Cera Tec. Głęboko wierzę, że coś to daje przy krótkich dystansach

- uszczelniacze półosi dyferencjału, delikatnie się pocił.
- olej w dyferencjale Liqui Moly LS SAE 75W-14,
- olej w skrzyni biegów Liqui Moly (GL-4+) SAE 75W-90,
- akumulator Banner Professional 77Ah 680/740EN,
- lakierowanie proszkowe 5 felg 17" letnich, chciałem zachować oryginalne i w najbardziej zbliżonym kolorze,
- układ wydechowy cat-back ze stali nierdzewnej, całość tutaj ulter A6 C5 3.0 V6
- poprawki lakiernicze, lakierowanie nadkoli, zderzaka oraz dołów drzwi,
- żarówki świateł postojowych Philips W5W 6000K X-treme 360 LED,
- oświetlenie wewnętrzne Dectane LED,
- konserwacja podwozia, drzwi oraz słupków.
Jeśli chodzi o zmiany.
Wymiana olejów w skrzyni i dyferencjale nie przyniosła złych efektów. Może czasami tylko jak jest zimniej mam wrażenie, że po odpaleniu 2 gorzej wchodzi. Ale przejechałem już na tym z 10k km i wszystko jest ok.
Ze zmianą wydechu nosiłem się od dawna. Zawsze mi się podobały nierdzewne układy.
Nie chciałem jednak czegoś udziwnionego. Postawiłem na końcówki najbardziej zbliżone do serii tylko trochę większe. Sam wydech też został zrobiony tak, żeby nie był za głośny a tylko zaakcentował V6. Środkowe tłumiki prawie jak seria, jedynie końcowe trochę większy przelot. Przy okazji sprawdzenie katalizatorów - wszystko ok.
W międzyczasie gdzieś tam ręczna polerka lakieru. Trochę się namachałem ale przynajmniej oko cieszy i można było fajnie piwo wypić.
Oryginalne felgi oddałem do odnowienia do znajomego u którego robiłem sporo rzeczy do motocykla.
Ostatnio zrobiłem konserwację całości z inspekcja. Wszystko w porządku, pojeździ jeszcze jeszcze
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
To chyba tyle

I na koniec jeszcze jeden filmik z garażu. To cykanie to kilka razy sprawdzałem luz

Pozdrawiam
