Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.8T] Cukiereczek z Chodcza | 18" > str. 22

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
gość_

Post autor: gość_ » 11 sty 2011, 00:02

hoopek pisze:Ale doliczając koszty emulatora
60zl na alledrogo
boczki tyl od razu zakladasz a przod ile moze kosztowac max pewnie 100zl bo to tylko w 3 miejscach trzeba zlapac klejem
ja bym bral

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 11 sty 2011, 22:18

sadzik65439, a jest może taka możliwość, by przełożyć (przód i tył) tylko same wnęki skórzane? Pytam tak szczegółowo, gdyż plastik w tych boczkach co są w komplecie z siedzeniami jest strasznie podrapany i porysowany (głównie tył).

gość_

Post autor: gość_ » 11 sty 2011, 23:19

wiesz co tego nie wiem ale z tego co sie orientujee to chyba nie bardzo
najlepeij zdejmij boczke i sam zobacz

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 28 sty 2011, 23:06

Jak na razie z tapicerką muszę się wstrzymać. Doszedł nowy, nieplanowany wydatek, zawdzięczany zimie i braku garażu - uleczenie dwóch przednich nadkoli. :-( Niestety latka swoje robią.

Ale dziś na pocieszenie humorku zamontowałem sprężynki z grudniowego kartonika. :) Pomimo, iż podczas montażu okazała się, że walnięty jeden górny wahacz, to jestem zadowolony z efektu końcowego. Jeszcze tylko letnie obuwie i będzie SI. :)

PRZED:
Obrazek

PO:
Obrazek

[ Dodano: 2011-01-28, 23:08 ]
A i muszę dodać, iż na twardszym zawieszeniu jeżdżę pierwszy raz i od razu mi się to spodobało. :) Auto jest stabilniejsze i lepiej trzyma się na zakrętach. Nawet nierówności w drodze jakoś tak ładniej pokonuje (ale to akurat może zasługa NOWYCH sprężyn).

mengelajn8609
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 22 cze 2008, 22:53
Imię: Henryk
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: KALISZ
Kontakt:

Post autor: mengelajn8609 » 28 sty 2011, 23:08

no ladnie siedzi co tam wrzuciles? :-P

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 28 sty 2011, 23:14

Springi H&R -35 mm (ale nie wiem czy czasem nie jest to -40 mm, bo od takich dostałem dokumentację ;-) ).

mengelajn8609
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 22 cze 2008, 22:53
Imię: Henryk
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: KALISZ
Kontakt:

Post autor: mengelajn8609 » 28 sty 2011, 23:18

no dopiero wbijam w temat zawiechy wiec sie pytam;)
musimy uczyc sie od mistrzow gleby sadzik rocky i kilku innych klubowiczow naszych <piwo>

gość_

Post autor: gość_ » 29 sty 2011, 00:54

mengelajn8609 pisze:musimy uczyc sie od mistrzow gleby sadzik rocky i kilku innych klubowiczow naszych
milo milo :D
zapomaniles o sejaczu, szkoda ze teraz rock ma tak wielkie fele bo gleby u niego nie widac( mi bardziej podobala sie na poprzednim jego setupie)
moja gl;ebe jeszcze nie ogarnieta do konca , jeszcze cos mozna w dol opuscic hehe

hoopek, zapodaj jakies fotki za dnia bo tak to malo widac

The Rock

Post autor: The Rock » 29 sty 2011, 17:25

mengelajn8609 pisze:musimy uczyc sie od mistrzow gleby sadzik rocky i kilku innych klubowiczow naszych
A dziękujemy bardzo moja furka na 18" wygladała tak
Obrazek
Fakt teraz na 20" to trochę wyżej stoi ale miedzy kołem a nadkolem to palca nie wsadzi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mengelajn8609
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 22 cze 2008, 22:53
Imię: Henryk
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: KALISZ
Kontakt:

Post autor: mengelajn8609 » 29 sty 2011, 22:08

nom taka prawda znacie sie na glebie
jakbyscie znalezli jakas dobrze utrzymany gwint to dajcie znac
pozdrowionka milego weekendu

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 30 sty 2011, 07:45

ÂŁadna fura , ładnie uczymana nic tylko lać i jezdzic :) 8-)
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 01 lut 2011, 23:57

H&R chyba -40mm jednak masz i powiem ci że tragedii nie ma nawet wysoko stoi ;) jak dla mnie idealnie aż sam chyba je założę niebawem ;D ile kosztowała cie wymiana ?

Jak Letnie koło wpadnie to będzie już super.
A na portowych springach to wiadomo ze lepiej sie będzie jeździło jeżeli się jeździ dynamicznie i zwrotnie nie będzie się kołysać jak łódka dla mnie tylko same + takiego rozwiązania.

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 02 lut 2011, 21:11

Za robociznę miałem zapłacić wstępnie 120 zł (30 zł od szt.). Ale co do czego, to za springi i klocki przód zapłaciłem 120 zł. <ok> I nawet mówiłem mechanikowi czy oby się nie zapomniał o klockach, a On, że nie - 120 i cześć. Więcej razy nie musiał powtarzać. :)

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 02 lut 2011, 21:26

no to i ja bym się skusił za 120zł ;D

Nie trzeba zbieżności ustawiać ?? po takim zabiegu

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 02 lut 2011, 21:40

Nie, nie trzeba, bo drążek kierowniczy nie jest ruszany przecież.

ZDJęCIA ZA DNIA ZE SPRINGAMI:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Może na weekend przełożę koła na letnie i zrobię kilka fotek, bo nie mogę się doczekać, jak to będzie przy letnim kole wyglądać. :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja