- pełny fis (padający)
- tempomat
- ogrzewanie postojowe (webasto + telestart t70)
- domykanie szyb z pilota
- czujniki parkowania tył
- ori hak bardzo łatwy do demontażu i odwrotnie
- abs
- climatronic 2 strefy
I pewnie coś tam jeszcze ale może nie pamiętam a nie chce też wypisywać wyposażenia który jest w standardzie.
W auto trzeba było zajrzeć w tempie natychmiastowym gdyż coś grzechotało w turbo przy puszczaniu gazu - okazało się ze to jakaś dźwignia a koszt naprawy to 70 zł

Co dalej ABS - Paląca się kontrolka + wściekły komunikat na fisie. Rozebrałem sterownik, trochę lutowania i problem z głowy

Teraz rozrząd, filtry, oliwa i można przejść do modzenia

- rozklejenie przednich zmatowiałych lamp i stawienie czystej "szyby"(zamiennik)
- gałka zmiany biegów i obudowa po lifcie (zamiennik)
- przekładka konsoli na 2din + radio symphony I, od niedawna navi plus
- dodatkowy cup holder zamiast wizytownika
- przelutowanie FISa z licznika po lifcie + front również od tych zegarów
- kierownica S4
- zmiana relingów dachowych na srebrne z polifta
- blenda rejestracji polift
- tyle lampy od s6
- koła ori RONAL 18
- guma yokohama advana 215/45/18
- zawieszenie gwintowane MTS
- malowanie zderzaków w kolor
- malowanie listwy z czujnikami parkowania na czarny połysk
Może jeszcze będą wszystkie szybo o ok 30% ciemniej, jakaś skóra, no i trzeba zabrać się za turbo bo maszyna już wyeksploatowana

Pozdrawiam Dawid